قیمت عناب درشت صادراتی | خرید آن از بیرجند

قیمت عناب درشت صادراتی بیرجند را می توان از طریق وب سایت های فروش اینترنتی عناب به طور لحظه ای و در تمام ساعات شبانه روز بدست آورد. همچنین برای خرید عناب درشت درجه یک از بیرجند می توان از این راه استفاده کرد و در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه کمتر عناب مورد نظر خود را خریداری نمود.عناب درشت صادراتی

عناب درشت صادراتی

مصرف عناب به دو صورت دارویی و آجیلی است که عمدتا به خاطر خواص دارویی آن مورد مصرف قرار می گیرد.
کشور های مختلف با وراد کردن عناب از ایران علاوه بر استفاده دارویی، توانسته اند فراورده های بسیار زیادی از جمله شامپو عناب از این محصول بسازند.

عناب انواع مختلفی دارد که آن را می توان بر اساس فاکتور های متعددی درجه بندی کرد.

عواملی مانند صاف یا چروک بودن عناب، رنگ عناب و اندازه آن از مهمترین معیار ها در تقسیم بندی انواع عناب است که باعث ایجاد قیمت های مختلفی از این محصول می شود.

هر چقدر که عناب صاف تر باشد قیمتش بیشتر است و درجه یک تر به حساب می آید؛ در کنار این معیار، رنگ آن یعنی جگری یا روشن بودن این محصول هم بسیار اهمیت دارد و از آنجایی که عناب جگری کیفیت بهتری در مقایسه با عناب روشن دارد، قیمتش بیشتر است.

در کنار این دو فاکتور اندازه را داریم که هر چقدر عناب درشت تر باشد بهایش بیشتر است.

در بازار معمولا به عناب هایی که هر سه فاکتور را داشته باشد یعنی صاف، جگری و درشت باشد به عناب صادراتی معروف است لذا عناب درشت صادراتی بهترین نوع عناب به حساب می آید.عناب درشت صادراتی

قیمت عناب درشت درجه یک

با توجه به توضیحات گفته شد در قسمت قبل تا حدودی می توان قیمت عناب را تشخیص دارد. (از این جهت که چه عنابی گرانترین عناب است.)

هر چقدر که عناب صاف تر باشد قیمت بیشتری دارد؛ از طرفی عناب جگری هم گرانتر از عناب روشن است لذا هر عنابی که این دو مشخصه را داشته باشد(صاف و جگری باشد) و همچنین اندازه آن بزرگ باشد گرانترین نوع عناب خواهد بود.

قیمت عناب درشت صادراتی درجه یک در هر شهر از ایران متفاوت است که اصلی ترین دلیل هزینه حمل و نقل و وجود واسطه های متعدد است.

در ادامه به قیمت چند نمونه عناب درشت اشاره می کنیم که به شرح زیر است:

[toggle title=”قیمت انواع عناب درشت” state=”open”]

  • عناب درشت معمولی: کیلویی حدود 40 هزار تومان
  • عناب درشت درجه یک روشن: کیلویی تقریبا 50 تا 55 هزار تومان
  • عناب درشت درجه 1 جگری: در حد 55 تا 60 هزار تومان
  • عناب درشت صادراتی: کیلویی حدود 65 تا 70 هزار تومان
  • عناب درشت دستچین: کیلویی حدودا 90 هزار تومان

[/toggle]عناب درشت صادراتی

خرید انواع عناب صادراتی از بیرجند

از آنجایی که بیرجند شهر عناب است قیمت این محصول در بیرجند از کل کشور ارزانتر است لذا برای خرید عمده عناب توصیه می شود از بیرجند اقدام کنید تا بتوانید این محصول را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید.

در بیرجند کاسبان زیادی برای توزیع عناب وجود دارند همچنین علاوه بر کسبه می توان از طریق سایت های اینترنتی هم برای خرید عناب از بیرجند اقدام نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما