بزرگترین مرکز خرید عناب درشت

 

بزرگترین مرکز خرید عناب درشت آماده عرضه درجه یک ترین نوع عناب می‌باشد. عناب میوه‌ای با قدمت بسیار است که از گونه های مختلفی برخوردار است. از این محصول به عنوان خرمای چینی هم یاد می‌شود.

 

بزرگترین مرکز خرید عناب درشت

گردش خون خود را با عناب تنظیم کنید

عناب میوه‌ای شبیه به خرما است که آن را به صورت تازه و خشک استفاده می‌کنند. از خشک شده آن بیشتر برای دمنوش ها استفاده می‌شود. طبیبان سنتی مصرف عناب به صورت خشک شده و تازه را بسیار توصیه می‌کنند.

دلیل سفارش بالای این محصول، خواص بسیاری است که در آن قرار دارد. در این بخش می‌خواهیم به طور اختصاصی به یکی از آنها، یعنی تنظیم گردش خون اشاره کنیم.

عناب سرشار از آهن است. ذخیره آهن مناسب در خون، جریان خون را بهبود می‌بخشد. به همین دلیل مصرف خوراکی هایی که حاوی آهن هستند می‌تواند کمک کننده باشد. عناب جزو این خوراکی ها می‌باشد.

علاوه بر این فسفر هم ماده‌ای مهم است که به تکثیر گلبول های قرمز خون کمک می‌کند.

غذایی که می‌خورید بعد از تبدیل شدن ملکول های قابل جذب، وارد خون می‌شوند. از طریق شریان های خونی به بخش های مختلف بدن راه پیدا کنند تا در نهایت تولید انرژی صورت بگیرد. پس اگر جریان خون به درستی صورت نگیرد اولین نشانه‌ای که حس خواهید کرد کم انرژی بودن است.

همانطور که اشاره شد عناب سبز یا قرمز به دلیل آن که سرشار از آهن و فسفر است که هنگام ورود به خون، کمک می‌کند جریان خون به سرعت به اندام های مختلف برود. در نتیجه انرژی کافی برای انجام فعالیت های روزانه خود را خواهید داشت.

 

گردش خون خود را با عناب تنظیم کنید

بررسی قیمت خرید عناب درشت

قیمت گذاری بر روی محصول یکی از فرآیندهای مهمی است که تاثیر پذیر از عوامل مختلفی می‌باشد. برای آن که قیمت هر کیلو عناب تعیین گردد، موارد زیر مورد بررسی قرار می‌گیرند:

  • اندازه میوه
  • رنگ
  • کیفیت بافت
  • نحوه بسته بندی

عناب درشت به دلیل اندازه‌ای که دارد در دسته محصولات صادراتی قرار می‌گیرد. از این رو آمادگی ارسال به کشورهای همسایه را دارد.  همین ویژگی، قیمت آن را نسبت به عناب ریز متفاوت کرده است. فاکتور بعدی رنگ است. عناب سبز به دلیل آن که فرآیند رشد را کامل نگذرانده و زود چیده شده است قیمت پایین تری نسبت به عناب رسیده دارد.

در کل میوه عناب درجه یک محصولی است که از ویژگی هایی چون درشتی، رنگ قهوه‌ای و بافت منسجم برخوردار می‌باشد. همچنین به صورت فله و بسته بندی قابل عرضه می‌گردد. فرصت خرید این محصول از طریق همین سایت امکان پذیر است.

 

بررسی قیمت خرید عناب درشت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما