بزرگترین کارخانه حبه عناب در ایران

بزرگترین کارخانه حبه عناب در ایران در استان خراسان جنوبی راه اندازی شده است این کارخانه تولیدی سالانه هزاران کیلو از این محصول را تولید کرده و به سراسر کشور ارسال می کند. علاوه بر این کارخانه، تولیدی های دیگری نیز در استان خراسان جنوبی مشغول به تولید حبه عناب هستند اما مهمترین آن ها همین کارخانه است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.کارخانه حبه عناب

قدمت تولید حبه عناب در ایران

در سالیان قبل عناب کاملا به صورت خام خرید و فروش میشد یعنی اینکه بعد از برداشت از درختان به صورت فله ای و در کیسه های بزرگ معامله می‌شد و این موضوع سبب شده بود که سود اصلی این محصول از استان خراسان جنوبی خارج شود و به جیب دلالان برود.

تولید فرآورده در هر محصول کشاورزی باعث می شود که ارزش افزوده آن محصول بیشتر شود و برای حبه عناب نیز دقیقاً این اتفاق افتاده است به طوری که با تولید حبه عناب ارزش افزوده عناب ها به خصوص عناب های ریز چندین برابر شده است.

قدمت تولید حبه عناب در ایران چندان زیاد هم نمی باشد بلکه شاید چند سالی شده است که در بیرجند راه اندازی شده است و اگر به طور حدودی بخواهیم اشاره کنیم در حدود ۵ تا ۶ سال قبل برای اولین بار حبه عناب در ایران تولید شد.

در حال حاضر تولیدی های متعددی در حال تهیه و فروش انواع حبه عناب هستند که بعضاً به صورت خانگی نیز فعالیت می‌کنند چرا که برای تولید این محصول نیاز به دستگاه های گران قیمت و پیچیده نیست.

در ابتدا حبه عناب فقط به قالب حبه قند تولید میشد اما در حال حاضر علاوه بر این که در قالب‌ های مختلف شبیه گل صدف قلب و غیر تولید می‌شود در طعم های مختلفی نیز این محصول تولید می گردد.کارخانه حبه عناب

بزرگترین کارخانه حبه عناب

با توجه به اینکه برای تولید حبه عناب باید از عناب خشک استفاده شود و در واقع مواد اولیه لازم برای تولید این محصول عناب است این موضوع سبب شده است که اکثر تولیدکننده‌ های حبه عناب در استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند باشند و دلیل آن هم کاملاً مشخص است چراکه بیرجند قطب تولید عناب است.

وجود عناب فراوان در استان خراسان جنوبی و به خصوص شهر بیرجند باعث شده است که تولیدکننده‌ های حبه عناب بتوانند این محصول را همیشه در دسترس داشته باشند و علاوه بر آن با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنند و در نتیجه قیمت تمام شده عناب حبه ای نیز بسیار مناسب خواهد بود.

اولین و بزرگترین کارخانه تولید کننده حبه عناب در ایران شرکت عناب سازان شاینا شرق بیرجند است.

این کارخانه با مدیرعاملی آقای محمد افسری برای اولین بار این محصول را تولید کرد و در حال حاضر بزرگترین تولید کننده حبه عناب در کشور نیز به حساب می آید.

لازم است بدانید تولید حبه عناب در حال حاضر در انحصار کارخانه شاینا است یعنی این که به صورت رسمی فقط این کارخانه می‌تواند آن را تولید کند و تولید کننده های دیگر نخواهند توانست به صورت رسمی و با مجوزهای لازم آن را تولید کنند چرا که از طرف کارخانه ساینا ثبت اختراع شده است.کارخانه حبه عناب

پذیرش سفارش حبه عناب

خرید و فروش حبه عناب معمولا در شش ماه دوم سال بیشتر انجام می‌شود و دلیل آن هم این است که در این موقع از سال فصل برداشت عناب وجود دارد و بیشترین عناب ها در بازار نیز موجود است و علاوه بر آن مصرف عناب و حبه عناب به جهت مصارف دارویی است که در شش ماه دوم سال به دلیل وجود بیماری هایی از قبیل سرماخوردگی بیشتر می‌شود.

چنانچه شما بخواهید به صورت اختصاصی حبه عناب برایتان تولید شود این امر ممکن است و میتوانید از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید و سفارش حبه عناب را در حجم و طعم و شکل دلخواه خود بدهید.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره ی پذیرش سفارش اختصاصی حبه عناب کافی است از طریق مسیرهای ارتباطی با ما در تماس باشید.

270

  1. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

      • سلام عناب برای سرما خوردگی و گلو درد بسیار مفید است توصیه می شود از آن استفاده کنید

        • با سلام
          از سایت دیدن کردم خیلی متنوع است و ممنون هستم از عوامل سایت خیلی راضی هستم .
          عناب حبه ای
          یکی از بهترین عناب هاست و سرشار از ریز مغذی و ویتامین های گوناگون برای بدن مفید و سرشار از سلامتی و مفید برای زندگی شما .کیفیت این عناب حبه ای خیلی عالی و قیمت آن عالی است . در شرایط بهداشتی کاملا خوبی تولید و تهیه شده است . من استفاده دارم و استفاده میکنم از عناب خیلی مقوی است و برای بدن و انواع مزاج ها سلامتی و مفید است تولید کننده و عرضه کننده با کیفیت خوب جنس تضمین کرده عناب رو . کیفیت عاااالی و عااااالی است . حتمن سفارش برای خرید بدید برای شما ارسال بشه و زندگی سالمی با عناب حبه ای داشته باشید . ممنون هستم

  2. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام وقت بخیر
      لطفا از طریق فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره اقدام بفرمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل کنند

  3. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید من این عناب هارو سفارش دادم بسیار خوش طعم بود تشکر می کنم از مجموعه خوبتون.

    • من هم با دیدگاه شما در این زمینه موافق هستم و میگویم که همیشه کیفیت را باید در خرید در نظر گرفت

  4. سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم و جنسی دقیقا مطابق با ابعاد وزیبایی مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید .

    • سلام.من این عنابها رو تاکنون با این شکل وحجم ندیده بودم از طریق سایت شما آشنا شدم وسفارش خود را به سایت شما دادم .

  5. با سلام و خدا قوت مطالب سایت خیلی آموزنده و مفید بودند ممنون از زحماتتون. لطفا در مورد اینکه چطور میتونیم محصول رو سفارش بدیم توضیح بدید. با تشکر از شما

  6. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.
    عناب خاصیت بسیاری دارد.

  7. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ممنون میشم راهنماییم کنید باتشکر از شما

    • سلام جناب نوابی عزیز
      شما میتونید از طریق فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره با مشاورین ما ارتباط بگیرین

  8. سلام من حبه عناب رو سفارش دادم به دستم رسید و وظیفه دونستم که بابت قیمت و کیفیت عالیشون ازشون تشکر کنم

    • باعرض سلام وخسته نباشید من ازسایت خوب شما حناب خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون که آنقدر تلاش میکند تا محصول خوب تولید کنید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید.

  9. درود و خسته نباشید محصولتون خیلی با کیفیت بود ممنون از شما همیشه موفق و سر بلند باشید

  10. سلام وقت بخیر
    لطف کنید ادرس نمایندگیهاتون رو هم درج بفرمایید
    براحتی در سطح شهر پیدا کنیم
    سپاس

    • سلام روز بخیر
      لطف بفرمایید فرم مشاوره که در سایت قرار دارد را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  11. سلام و عرض ادب خدمت شما بسیار مطالب خوبی در مورد عناب درج شده بود من از عناب های شما خرید کردم بسیار تازه بود.

  12. سلام روزتون بخیر ممنون از سایت خوبتون من به تازگی با سایتتون آشنا شدم و مطالب خوب و مفیدی میذارید من قبلا از جاهای دیگه حبه عناب رو خریدم ولی هر بار از کیفیتش راضی نبودم اما از دوستانم شنیدم که شما محصولات خوبی دارید می خواستم بپرسم شما به صورت تکی هم فروش دارید چون می خواستم چند تا نمونه خرید کنم من بازاریاب هستم و فروش خوبی دارم اما برای شروع باید تعداد کمی ازتون خرید کنم که کیفیت کار رو ببینم و مطمئن بشم و اینکه آیا امکانش هست برند مارو روی بسته بندیتون بزنید یعنی کار سفارشی قبول می کنید؟

    • سلام خانم اساسه عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  13. باعرض سلام قبولی طاعات و عبادات بنده از سایتتون سفارش دارم و محصولی با کیفیت به دستم رسید خواستم ازتون تشکر کنم و پیشنهاد میکنم حتما از محصولاتشون استفاده کنید باتشکر از عوامل

  14. سلام
    عناب آرامش‌بخش و ضد بدخلقی است و در طب سنتی به عنوان دارویی که سبب کاهش اضطراب می‌شود و تقویت کننده معده و طحال و سیستم گوارشی است استفاده می‌کنند
    با تشکر

  15. خیلی خوشمزه بود بنده خریداری کردم با چایی و نوشیدنی های گرم میچسبه ممنون و متشکر

  16. سلام وقت بخیر
    مطالب سایت و معرفی محصول حبه عناب را مشاهده کردم‌.
    این محصول با کیفیت را به صورت عمده خریداری کردم و بسیار راضی بودم.
    آیا به غیر از حبه عناب محصولات مشابه رو هم عرضه میکنید؟

    • سلام خانم شفیعی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  17. باسلام مطالب سایت شما را که در مورد حبه عناب بود را مطالعه نمودم و قبلا هم از این وب‌سایت خریداری کردم محصولات خوب و قیمت مناسبی دارند.

  18. سلام و خسته نباشید ممنون از مطالب مفیدتون عناب دارای خواص های زیادی هست که از نظر من باید تو خونه هر کسی باشه برای هر دردی درمان.

  19. با سلام . من همیشه عناب رو به صورت طبیعی و همون حالت قدیمیش مصرف میکردم و تا حالا چنین محصولی ندیده بودم . حالا خیلی مشتاق شدم که بیام و این محصول رو خریداری کنم .

  20. سلام و تشکر از محصول و ایده خوب و پرفایده مطمئنم بسیاری از مردم اطلاع کافی از وجود چنین محصولات مفیدی ندارند و اطلاع رسانی در آین خصوص را می طلبد.

  21. سلام وقتتون به خیر
    خسته نباشید
    محصولتون خیلی مناسب بود و قیمتشم مقرون به صرفه . من خیلی راضی بودم

  22. سلام و خداقوت
    من قبلا از حبه عناب های شما خریداری کردم

    خصوصا در کنار چای و شیر بسیار خوشمزه و دلچسب بود والبته میان وعده ی مفید و جذاب برای بچه هایمانهم بود.
    ممنونم از خلاقیت های تولیدی تون امیدوارم روز به روز پیشرفت کنید تا ما خانواده های بچه دار دغدغه ی خرید خوراکی و تنقلات مضر برای فرزندان مان نداشته باشیم

  23. حبه عناب واقعا جذابه . شکل جالب و جذابی داره . آدمو وسوسه میکنه که خریداریش کنه . خیلی برای مجالس و مهمونی ها کاربردیه . پیشنهادم به همه اینه که این محصول رو خریداری کنن .

  24. عناب میوه خیلی جالبیه از برای ابنباهای طعم،به صورت شربت،بصورت طعم دهنده و اسانس درون ان اع چای و ….استفاده میشود.

    • سلام روز بخیر
      لطف بفرمایید فرم مشاوره که در سایت قرار دارد را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  25. سلام
    خسته نباشید.
    من نمی‌دونستم عناب رو به این شکل هم می فروشم.
    چقدر فضای مجازی خوبه.
    مرسی بابت سایت خوبتون

  26. با توجه به خواصی که عناب دارد در بین مردم مصرف بالایی دارد و همگان از این محصول پر خواص استفاده می‌کنند.

  27. حبه عناب فواید زیادی داره هم مصرف دارویی داره و هم میتونین به عنوان چاشنی همراه نوشیدنی های گرم استفاده کنین

  28. حبه عناب محصول جالبی است که استفاده آن راحت شده و می‌توان این محصول پر فایده را به راحتی استفاده کرد و از خواص آن بهره مند شد.

  29. سلام

    عناب در طب سنتی ب عنوان دارو استفاده میشود و بدای بدن مفبد میباشد،اطلاعات سایتتون عالی بود،ممنون برای محصولتون

  30. سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم چه خواصی داره حبه عناب در این خصوص میتونید بیشتر توضیح بدین

  31. چ جالب که گفتین این حبه ها رو به شکل های گل و چیز های دیگه هم تولید می کنید
    فقط کاش از این مدل ها هم عکس در سایت میذاشتین

  32. عناب در طب سنتی مصرف دارویی بسیاری دارد و اینکه به صورتی عرضه شود که راحت تر مصرف گردد خیلی باعث خوشحالی است.

  33. سلام وقت به خیر. خراسان از جمله شهر هایی است که عناب فراوان دارد و همیشه این محصول در انجا با قیمت مناسب در دسترس میباشد.

  34. سلام وقت بخیر
    من این محصول رو میخوام کار کنم برای تجارت امیدوارن همکاری خوبی رو داشته باشیم.
    باتشکر

  35. سلام این عناب های حبه ایتون حرف نداره
    من بار اولم بود امتحان کردم عالی بود به بقیه هم پیشنهاد میدم حتما امتحانش کنن

  36. سلام
    با توجه به نظرات دوستان بنده هم تصمیم گرفتم از این سایت خرید کنم امیدوارم که هرچه زودتر به دستم برسه

  37. سلام، وقت شما بخیر
    از اطلاعاتی که در مورد تولید حبه عناب در ایران در این مقاله ارائه کردید ممنونم.بسیار جامع و کامل بود

  38. عناب را با توجه به اینکه خواستگاه آن خراسان میباشد می‌توان از طریق خرید اینترنتی سفارش داده و تهیه کرد.

  39. سلام وقت بخیر خیلی خوبه یعنی مستقیم سفارش عناب میدیم با چه شکل و فرم و با چه طعمی ایده ی خوب و عالی هستش سوالی که دارم آیا الان میشه سفارش داد

    • سلام روز بخیر
      لطف بفرمایید فرم مشاوره که در سایت قرار دارد را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  40. سلام وقتتون بخیر من میخوام سفارش عمده داشته باشم و نیاز دارم که یه تست کیفیت از محصولتون داشته باشم. برام نمونه ارسال میکنید یا آدرس میدید؟

    • سلام جناب یوسفی
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرن

  41. با سلام و وقت بخیر خدمت شما. محصول حبه عناب از برند شما خریداری کردم و بسیار لذت بردم از طعم و مزه فوق العاده آن.

  42. سلام من از این عناب ها خرید کردم خیلی خوشمزه وخوش طعم هستن همرای چای توی مهمونی ها خیلی کار بردی هستن ممنونم

  43. این محصول خوشمزه در کنار چایی و شیر بسیار دلچسب خواهد بود و به دلیل دارا بودن ویتامین های زیاد برای بدن مفید است.

  44. سلام وقت به خیر. لطفا بفرمایید ارسال نمونه دارید و همچنین خرید خرده ؟ و در چند روز محصول به دستمان می‌رسد.

    • سلام خانم امامی عزیز
      شما میتونید فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاوران ما شمارو راهنمایی کنند

  45. با سلام و وقت بخير
    من از این سایت خرید کردم و از خریدم راضی بودم . محصولات بسیار باکیفیت داشتند و ارسال کالاشون به موقع بود.با تشکر از عوامل سایت

  46. سلام واقعا عالی است که عناب به صورت حبه قند و با طعم مختلف قابل عرضه است من خوشم آمد و حتما سفرش می دهم .

  47. با سلام وًخدا قوت
    از سايتتون خريد كردم واقعا راضي بودم كيفيت عالي بود ايا محصولات ديكه اي هم داريد؟

    • سلام خانم صباغیان عزیز
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره رو پر کنید تا مشورین ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند

  48. چه جالب من تاحالا قند حبه عناب ندیده بودم الان اینا قند هست با طعم عناب یا خود عناب شبیه حبه قند درست کردند

    • سلام دوست عزیز
      محبت کنید فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره رو پر کنید تا مشورین ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند

  49. چه ایده جالبی هستش اینا عناب پودرشده و فشرده هستند یا نه مخلوطی از عناب و سایر مواد هستش

    • سلام دوست عزیز
      لطف بفرمایید فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره رو تکمیل کنید تا با مشاورین ما ارتباط بگیرین

  50. فروش عمده دارید یا تکی هم میفروشید و اینکه این حبه ها تا چه زمان ماندگاری دارند آیا میشه به مدت طولانی نگهداری کرد

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما دراولین فرصت با شما ارتباط بگیرند

    • سلام دوست عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما دراولین فرصت با شما ارتباط بگیرند

    • سلام وقتتون بخیر
      شما میتونید فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره رو پر کنید تا مشاورین ما در اولین فرصت با شما ارتباط بگیرند

  51. سلام و وقت بخیر به مجموعه خوبتون چقدر برام جالب بود اولین بار بود که استفاده کردم خیلی خوب بود ب نظرم

  52. سلام و عرض ادب
    مدتی پیش از برند شما خرید انجام دادم که طعم و بسته بندی مناسبی داشت و برای خرید این محصول خوشمزه را به بقیه هم توصیه می کنم.

  53. عناب خواص آرامش بخشی و ضد بدخلقی داره.از این رو عناب برای کسایی ک بد اخلاقن عالیه.

    • سلام جناب تاجریان
      لطف بفرمایید فرما مشاوره ای که در سایت قرار داره رو پر کنید تا از مشاورین ما کسب اطلاعات کنید

    • سلام وقت بخیر
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره رو پر کنید تا اطلاعتی رو که نیاز دارین رو از مشاورین ما بپرسین

  54. سلام وقتتون بخیر
    محدودیت مصرف حبه انار برای افراد دیابتی چقدر است؟ ممنون راهنمایی کنید

    • سلام وقت شما هم بخیر
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره رو پر کنید تا از مشاورین ما راهنمایی بگیرین

  55. سلام ممنون بابت مطالب کامل و مفیدی که ارائه دادید به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم سایر مقالات را مطالعه کنند

  56. سلام وقتتون بخیر
    من قصدخرید از این سایت را دارم
    لطفا در مورد نحوه خرید و قیمت ها منو راهنمایی کنید

    • سلام خانم محمدی عزیز
      برای فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند

  57. سلام خدمت دوستان.حبه عناب خیلی برای بدن مخصوصا افرادی که روزه هستن مفیده.من خریداری کردم.

  58. اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ممنونم

    • سلام روزتون بخیر خانم مدنی عزیز
      لطفا فرم مشاوره ای در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  59. سلام قیمت این محصولارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت کلی میدین؟؟

    • سلام خانم بیگی عزیز
      برای اطلاع از قیمت ها میتونید فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره رو پر کنیدتا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  60. سایتتون واقعا عالیه من یه بار خرید کردم واقعا راضی بودم با تشکر از شما و پشتیبانیتون

  61. حبه عناب به جهت مصارف دارویی است که در شش ماه دوم سال به دلیل وجود بیماری هایی از قبیل سرماخوردگی بیشتر می‌شود.

  62. جزو محصولاتیه که باید تو سبد خوراکی همه باشه. ممنونم از سایت خوبتون بابت انتشار این مطالب

  63. تولید فرآورده در هر محصول کشاورزی باعث ارزش افزوده در آن می شود که جای خرسندی دارد و فرآیند تولید حبه عناب چندان پیچیده نبوده و به صورت خانگی نیز امکان پذیر است.

  64. سلام
    وقت بخیر
    من از محصولات حبه عناب خریداری کردم
    با کیفت هست پیشنهاد میکنم شما هم خریداری کنید
    خدا قوت

  65. تنوع طعم و سبک بودن و بهداشتی بودن بسته بندی و سرعت ارسال و همه چی عالی بود خواستم تشکر بکنم

  66. سلام ارژنگی هستم بتازگی فهمیدم که سایت فروش حبه عناب شرکت رو راه اندازی کردین قبل این حضوری خدمت میرسیدم ان شالله ک موفق باشین مثل همیشه عالی هستین

    • سلام
      شگفت‌انگیزترین مسئله در مورد میوه‌ عناب قدمت و تاریخ ۱۰۰۰۰ ساله‌ آن است، و در این تاریخ بلندمدت، بیش از ۴۰۰ رقم مختلف از این گیاه شکل گرفته است. از لحاظ نحوه‌ مصرف، میوه‌ عناب را می‌توان به صورت خشکبار یا تازه نوش جان کرد؛ هم‌چنین گاهی اوقات آب عناب را نیز می‌گیرند و می‌نوشند.

  67. سلام من عناب قندی تا حالت ندیده بودم واقعابرام جالب بود مدام ماهیانه جزسبد غذاییم شده ومصرف میکنم

  68. درود و خسته نباشید خدمت عزیزان در سایت عناب ستون خواستم تشکر کنم ازعنابهای حبه‌های بسیار درجه یکی که برای ما ارسال کردید درود بر شما و ممنون از سایت خوبتان

  69. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات کامل و جامعی که درباره حبه عناب در اختیار مخاطب قرار می دهید، همچنین تشکر ویژه بابت محصولات باکیفیت، خوش طعم، پر خاصیت و ارگانیک و سرشار از مواد مقوی و ویتامین که با حذف واسطه ها با قیمت مناسب تر به دست مصرف کننده می رسانید. فقط لطفا درباره قیمت محصول، نحوه سفارش و ارسال توضیحات بیشتر درج بفرمایید. باتشکر مجدد از مجموعه خوب شاینا

    • سلام وقت بخیر
      لطفا از طریق فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره اقدام بفرمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل کنند

  70. سلام من از سایت شما اطلاعات خوبی گرفتم عالیه برای صادرات . نحوه ارتباط با فروشگاه شما چگونه است آیا نمایندگی شهرستانی دارید .

    • سلام وقت بخیر
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  71. سلام روز خوش
    حبه عناب تا حالا نشنیده بودم.خودم خیلی عناب دوست دارم و از خواص بی نظیرش ام داخل مقاله تون خوندم.بنده تهران هستم .آیا امکان ارسال بصورت جزئی دارید،؟؟

    • سلام وقت بخیر
      لطفا به فرم مشاوره ای که داخل سایت هست مراجعه کنید تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند

  72. در برخی کشورها، هسته‌ عناب را خارج می‌کنند و آن را به همراه میوه‌های دیگر می‌کوبند و خمیر می‌کنند، سپس کمی شکر به آن می‌زنند و می‌گذارند جلوی آفتاب تا خشک شود (چیزی شبیه لواشک!). به هر حال، صرف‌نظر از نحوه‌ مصرف عناب، آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمند و ترکیبات ارگانیک موجود در این میوه‌ شگفت‌انگیز طیف وسیعی از فواید و تاثیرات مثبتی را برای سلامتی به شما هدیه می‌دهند

  73. سلام وقتتون بخیر
    محصول شما را در هتلی در مشهد خوردم.خیلی برام تازگی داشت و یه طعم خاص بود.سریع آدرس سایت رو گرفتم و سفارش دادم.
    ممنون از اینکه یه ابتکار در عناب انجام دادید.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرن

      • سلام وقت بخیر
        برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرن

    • سلام روز بخیر
      شما میتونید با پر کردن فرم مشاوره که داخل سایت قرار داره از با مشاورین ما ارتباط بگیرین تا شما را راهنمایی کنند

  74. با عرض سلام و درود بسیار ،من میخواستم از این حبه های عناب سفارش بدم ،شما فقط فروش عمده دارید ؟و اینکه نحوه ثبت سفارش به چه شکل است؟ارسال به شهرستان هم دارید؟ممنون از زمانی که صرف پاسخگویی به سوالات لحاظ میکنید ،موفق باشید

    • سلام وقت بخیر
      لطفا از طریق فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره اقدام بفرمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل کنند

  75. سلام حبه عناب تاحالا ندیده بودم و نخورده بودم اما امتحان کردم و خرید کردم واقعا خوشمزه و مفید بود برام. تشکر میکنم از تولیدکننده

  76. سلام خسته نباشید از سایت خوبتون متشکرم ببخشید این حبه عناب ها چجوری تهیه میشن؟ کاش یه کلیپ از ساختش تو سایت میذاشتید.باتشکر

    • سلام
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی کنید

  77. با سلام و وقت بخیر. عناب هم میوه ای خوشمزه است و هم دارویی گیاهی موثری به شمار میرود. با تشکر فراوان بابت محصول خوبتون

  78. سلام خسته نباشین .عناب برای گلو درد وسرما خوردگی عالیه .من این مدل عناب رو ندیده بودم از سایت شما خرید کردمطعم بسیار بی نظیری داشت .توصیه میکنم شما هم امتحان کنید

  79. سلام از طریق سایت شما خرید کردم از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم ممنونم از سایت خوبتون

  80. سلام کیفیت و قیمت محصول مجموعه شما واقعا بی نظیرو عالیه خیلی از مشاورین شما کمک گرفتم ممنونم از مجموعه خوبتون

  81. سلام و خسته نباشید
    بسیار عالی است سایت و محصولتون
    لطفا از بسته بندی هم عکس بگذارید متشکرم.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  82. سلامف خسته نباشید
    حبه عناب رو میشه جای قند همراه با چایی استفاده کرد و علاوه بر اینکه ضرر قند رو نداره خیلی هم خاصیت داره.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  83. سلام اولین کارخانه ای که حبه عناب در ایران تولید میکنه کارخانه شاینا شرق بیرجند وتنها کارخانه تولید این محصول قبلاحبه عناب فقط به شکل حبه قند تولید میشد اماولی الان شکل گل صدف قلب و غیرداره در طعم های مختلفی نیز این محصول تولیدمیشه ممنون خیلی عالیه.

  84. سلام تولید فرآورده در هر محصول کشاورزی باعث می شود که ارزش افزوده آن محصول بیشتر شود و در نتیجه سود بهتری دارد،

  85. درود
    از خرید قبل ام که از فروشگاه آنلاین شما انجام دادم کاملا راضی بودم
    خدا خیرتان دهد
    محصول شما را به دوستانم هم معرفی خواهم کرد
    ممنونم

  86. سلام روش شما ایجاد سود بهتر و کنترل بومی روی محصول است و خیلی عالی است . ممنون از فروشگاه شما .

  87. با سلام و خسته نباشید
    عناب های شما بسیار با کیفیت و قیمت بسیار مناسبی رو دارن قصد سفارش دارم در این زمینه راهنمایی بفرمایید

  88. تولید عناب حبه باعث شده فرآوری و ایجاد ارزش افزوده در منطقه باقی بماند و در طول زمان مایه رشد اقتصادی می شود .

  89. سلام و وقت بخیر
    عناب حبه ای شرکت شاینا شرق بیرجند یکی از بهترین و باکیفیت ترین عناب حبه ای ها رو عرضه میکنه و از لحاظ قیمتی خیلی به صرفه هستش
    من این مدل حبه عناب را برای اولین بار از سایت شما خریداری کردم و واقعا طعم بی نظیری داشت و راضی بودم ، خیلی ممنون از سایت و مجموعه خوبتون ، توصیه میکنم باقی عزیزان هم حتما یکبار هم که شده امتحان کنند حتما مشتری ثابت میشن

  90. خیلی باحاله که من فک می کردم حبه عناب هم مثل خودش قرمز هست ولی اصلا شباهت رنگ نداره

    • برای اطلاع بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  91. من قبلا از سایت شما، عناب سفارش دادم که از لحاظ کیفیت خوب بوده و به شما عزیزان هم پیشنهاد می کنم حتما این محصول را سفارش دهید و خرید غیر حضوری را تجربه کنید

  92. سلام اگه دنبال یه سایت خوب میگردین پیشنهاد می کنم از همین سایت خریدتون انجام بدین من خرید کردم و از کیفیت محصولات بسیار راضی ام

  93. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

    • برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  94. سلام من از سایتتون خرید عمده داشتم از کیفیت محصولات و تیم پشتیبانی خوبتون کمال تشکر رو دارم.

  95. سلام وقت بخیر میخاستم از سایتتون به صورت عمده خرید داشته باشم قیمت ها رو به صورت عمده میفرمایید

  96. سلام و عرض ادب واقعا وقتی میشنوم جلو خام فروشی یه محصولی گرفته شده اونم محصول کشاورز زحمتکشی که با خون دل برای محصولش زحمت کشید ولی سود اصلی دلال ها میبرند ولی الان با تلاش این مجموعه با ساخت کارخانه فراوری این محصول عناب حبه ای داره بفروش میرسه و کشاورزش سود اصلی میکنه واقعا لذت میبرمممم دمتون گرم من سفارش خرید دادم تا به وظیفه خودم از شما حمایت کنم

  97. سلام یه سوال داشتم حبه عناب تا با طمع های مختلف نیز تولید دارید و سوال دیگه من به غیر از حبه عناب محصول دیگه ای هم تولید میکنید از عناب با تشکر

  98. تابحال از وجود حبه ی عناب خبر نداشتم ، از دیدنش شگفت زده شدم خیلی ممنونم که مطلع کردید و از مزه عالی اون کیف کردیم مطمئن هستم که در هر فروشگاهی این محصول وجود داشته باشه قطعأ همه استفاده خواهند کرد و راضی خواهند بود.

  99. با سلام خدمت شما خواستم تشکر ویژه بکنم از عوامل سایت کیفیت محصولات بسیار بالا بودند و تازه و نرم بودند ممنون از شما

  100. با سلام وقت بخیر چه مطالب مفیدی بود واقعا لذت بخش بود عناب واقعا خیلی خاصیت داره ودر چه قالب های زیبا ای بود

  101. سلام خیلی خوشحال شدم از دیدن سایت پر بارتان نحوه خرید از سایت به چه شکلی هست لطفا راهنمایی بفرمایید

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام
      برای کسب اطلاعات فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  102. سلام وقت بخیر به مجموعه شاینا تولید کننده عناب حبه ای
    مطالب سایت رو مطالعه کردم برام خیلی جالب بود که چنین محصولی هم تولید شده
    و سوالی که برام پیش اومده این که این محصول کنار چایی میشه صرف کرد یا خیر؟
    خوشحال میشم راهنمایی کنید

    • برای اطلاع بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  103. از خواص عناب تازه می‌توان به خواص درمانی آن برای آرامش‌بخشی و ضد بدخلقی نام برد و در طب سنتی چینی و کره از آن به‌عنوان دارویی که سبب کاهش اضطراب می‌شود، استفاده می‌‌کنند. این گیاه باعث تقویت معده و طحال و سیستم گوارشی شده است و برای درمان بیماری‌های گوارشی استفاده می‌شود. از دیگر خواص عناب می‌توان به تصفیه خون و دفع سموم بدن اشاره کرد.

  104. حبه عناب‌خاصیت های زیادی مثلا تنظیم کننده قند خونه و همچنین خاصیت آرامش بخشی داره و برای سردرد خوبه (سردرد های شدید نه ) و برای کبد چرب خیلی خوبه و از چربی پاکسازی میکنه و برای تنگی نفس و آسم هم خوبه و اگر به طور مداوم این شخص هایی که این بیماری رو دارند مصرف کنند خیلی بهتر میشن.

  105. سلام وقت شما بخیر برای خرید عمده محصولات عناب حبه ای شما میخواستیم خدمت برسیم آیا امکان بازدید از کارخانه شما وجود دارد یا خیر ؟

    • برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  106. سلام عرض می کنم خدمت شما. وقتتون بخیر. با توجه به اینکه حبه های عناب رو شیش ماه دوم سال بفروش میرسونید، الان امکان سفارشش وجود نداره؟ و اینکه شما خود میوه ی عناب رو هم بصورت تازه می‌فروشین؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام دوست عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      • باسلام. ازاینکه برای حفظ سود کشاورز همت گذاشته و اقدام به پخش‌ اینترنتی بصورت خرده فروشی و عمده درسطح کشور نموده‌اید جای تشکر و قدردانی دارد امید است مردم خریدهای خود را با این روش انجام داده و از هزینه های زندگی خود بکاهند من هم سعی می کنم که این کار را انجام دهم

  107. واقعا محصول بی نظیری هست من اولین تجربه را داشتم و خیلی خوشحالم که با این سایت آشنا شدم و توانستم این محصول را تهیه کنم

  108. برای تهیه حبه عناب ازعناب خشک استفاده میشود وبزرگترین کارخانه این محصول استان خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند است.

  109. سلام خسته نباشید
    عناب یکی از میوه های بسیار پر فایده س که علاوه بر خاصیت های تغذیه ای دارای موارد استفاده زيادي بعنوان یک گیاه دارویی هم هست.
    همیشه خرید میکنم

  110. سلام. وقتتون بخیر. من از طعم و خواص عناب خیلی زیاد شنیدم. میخوام از طریق سایت شما بخرم. چطور میتونم مشاوره بگیرم؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام دوست عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  111. سلام. عناب به صورت طبیعی استفاده بشه بهتره یا حبه عناب؟
    منظورم اینه که با حبه عناب از خاصیتش کم نمیشه؟؟؟

  112. خدا قوت خدمت تمامی پرسنل مجموعه پر بارتون ببخشید باری ک به شما سفارش دادم از طریق ما باید بیمه انجام بشه یا از طریق باربری؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام خانم حسین آبادی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  113. عناب برای بدن خیلی مفیده پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنید در روز حداقل چند حبه استفاده کنید

  114. داشتم در خصوص عناب تحقیق میکردم که رسیدم به سایت شما و این مقاله که بسیار برام جالب بود. تا حالا حبه عناب نه شنیده بودم و نه دیده بودم. حتماً این محصول رو خریداری خواهم کرد. ممنون از مقاله خوب و مفیدتون.

  115. میشه در خصوص نحوه بسته بندی محصول توضیح بدید که به چه صورت هست. منظورم اینه که در چه حجم و اندازه ای ارائه میشه؟ ممنون

  116. خیلی محصول جالبی هست. میشه به راحتی جایگزین قند بشه و در کنار چای مصرف بشه. من حتماً سفارش میدم.

  117. خیلی محصول خوب و خوشمزه ای بود. البته من فکر میکردم شیرین تر باشه ولی در کل خوب بود. ممنون از سایت و خدمات خوبتون. موفق باشید.

  118. از عناب های با کیفیت و خوش مزه ی شما خریداری کردم واقعا با کیفیت عالی و ازران قیمت بودند به دیگر مصرف کنندگان عزیز هم توصیه میکنم از این محصولات عناب شما استفاده کنند باتشکر

  119. با سلام و وقت بخیر ، حبه عناب طعم بسیار خوبی دارد و ارامش بخش هست و به نظرم بهتر است که در هر خونه ای باشه

  120. سلام
    عناب واقعا یکی از بهترین و پر مصرف ترین محصول هست خیلی کارایی داره.من همیشه باید تو خونه داشته باشم
    شرایط خرید عمده رو لطف می کنید؟

    • سلام جناب کشاورز عزیز
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  121. سلام بیماران عزیزی که در مصرف قندمشکل دارند بخصوص بیماران دیابتی.میتونن از حبه عناب به جای قند استفاده کنند حبه عناب فقط قند طبیعی خود میوه عناب راداره وهیچ گونه افزودنی نداره.

  122. با سلام و درود
    این محصول رو من برای اولین بار میبینم. خیلی عالی هست که عناب رو به شکل حبه تولید میکنید.

  123. سلام وقت بخیر
    حبه عناب بسته ای به فروش میرسه یا کیلویی؟ قیمتش چنده؟ اگر به صورت عمده بخواهیم بخریم ارسالش چجوریه؟

    • برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  124. سلام وقت بخیر.خبر نداشتم که حبه عناب در ایران تولید میشود.ممنون از تولید کنندگان این محصول ارزشمند

  125. عرض ادب و احترام

    شخصا اطلاعی از عناب و خواص آن نداشتم
    از مطالب مفید ارائه شده شما کمال قدردانی را می نمایم.ِ

    موفق باشید

  126. سلام وقت بخیر خسته نباشید. مطالب سایت برایم خیلی جالب بود و کاملا مفید. با توجه به فواید زیاد که عناب دارد، حبه عناب یکی از بهترین گزینه های مصرف یه شمار می رود. من از این محصول به طور عمده سفارش دارم ممنون میشم راهنمایی کنید.

  127. با سلام و عرض خسته نباشید از سایت شما سفارش محصول رو انجام دادم بسیار از تحویل به موقع کالا و کیفیت راضی بودم

  128. انواع دیگری از این عناب های خوش طعم را برای ارائه دارید؟ یا فقط عکس هایی که در سایت قرار دادید را عرضه می کنید؟

    • سلام دوست عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  129. قدمت تولید حبه عناب در ایران چندان زیاد هم نمی باشد بلکه شاید چند سالی شده است که در بیرجند راه اندازی شده است و اگر به طور حدودی بخواهیم اشاره کنیم در حدود ۵ تا ۶ سال قبل برای اولین بار حبه عناب در ایران تولید شد.

  130. سلام وقتتون بخیر
    من قصدخرید از این سایت را دارم
    لطفا در مورد نحوه خرید و قیمت ها منو راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز برای اطلاع از قیمت ها و نحوه ی سفارش فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند

  131. سلام. عناب واقعا برای کسایی که فشار خون دارن مفید هستش و پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنین

  132. سلام خسته نباشید
    عناب چ طعم های دارد و اینکه ب صورت بسته بندی است یا فروش ب صورت فله ای؟؟

  133. سلام
    برای مصرف خانگی از سایت شما حبه عناب سفارش دادم،خیلی از مزه اش خوشم آمد

  134. عناب با دارابودن مقادیر بسیار بالای ویتامین K در موارد خونریزی و انعقاد خون بسیار مفید است

  135. از جوشانده برگ عناب برای تسکین گلودرد و از عصاره آن برای درمان آن استفاده می‌شود. به خاطر سپرده شود که عناب باعث ازدیاد ویتامین k در خون می‌شود و خون را سفت می‌کند. پس بهتر است کسانی که غلظت خون بالایی دارند از مصرف آن پرهیز نمایند.

  136. با سلام عناب های تازه شما من رو یاد اون قدیما انداخت کیفیت خیلی خوبی دارید کاش توان داشتم بیشتر از شما می خریدم

  137. خواص این عناب ها از سرطان های زیادی جلوگیری به عمل میاره و میشه گفت درمان خانگی برای بیماری ها وامراض گوناگونی هست موفق باشید همتون ان شا الله

  138. سلام. این ایده حبه عناب خیلی عالیه توصیه میکنم حتما روزانه ۵ تا ۱۰ حبه حتما مصرف کنید خاصیت ضد سرطانی داره.

  139. سلام
    مچکرم از شما که با یک تولید خاص و با ارزش دستاورد بزرگی را بوجود اوردید

  140. سلام از این سایت خرید کردم و از کیفیتش راضی بودم ممنون بابت ارائه محصول باکیفیت و قیمت مناسبتون

  141. سلام و خسته نباشید
    واقعا محصول شگفت انگیزیه. اینکه قند بخوری اونم با طعم و مزه ی عناب. از این عالی تر نمیتونه باشه
    متشکرم بابت خلاقیتتون

  142. سلام و احترام برشما سایت شما من با دقت خوندم خیلی در مورد عناب چیزی نمی دانستم که چه خواصی دارد تا این که سایت شما دیدم وبا دقت خواندم و خیلی برام جالب بود و مطالب خوبی بود

  143. سلام وقت بخیر
    یه سوالی که داشتم اینه که حبه ی عناب به چه کاری میاد؟تشکر از سایت خوبتون

  144. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنونم که وقت میزارید لطفا هزينه ارسال و نحوی ارسال را بفرمایید ممنون میشم اگه زودتر جواب بدید

  145. سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید.عناب یک محصول ارامش بخش طبیعی است که خاسیت ضد اکسیدان دارد ،بنابراین برای پیشگیری از سرطان نیز موثر است. طبیعت عناب سرد و خشک است بنابراین بعد از استفاده ان بهتر است یا عسل یا خرما مصرف کنیم.و همچنین برای فشار خون بالا و همینطور مشکلات قلبی نیز موثر است.این محصول به صورت عمده و مستقیم بسیار مقرون بصرفه تر می باشد.ممنون از شما بابت اطلاعات مفیدی که در اختیار همگان قرار می دهید.

  146. سلام وقت بخیر
    خدا قوت میگم ب شما ویک تشکر ویژه بابت مطالب مفید وارزندتون من راجب عناب وفوایدش وخواصی که داره چنان چیزی نمیدانستم ولی اینکه فهمیدم برای طحال و اسم ومعده مفیده خیلی عالیه

  147. عناب یکی از محصولات پر خواصی هست که برای درمان برخی درد ها مناسب است و ایت سایت یکی از بهترین سایت های فروش عناب هست با قیمت فوق العاده

  148. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم هزينه ارسال و نحوی ارسال را بفرمایید ممنون میشم اگه زودتر جواب بدید با تشکر فراوان از شما وتیم فوق‌العاده عالی شما تشکر ویژه میکنم از مدیریت خوب شرکت

  149. سلام و وقت بخیر
    از خواص عناب تازه می‌توان به خواص درمانی آن برای آرامش‌بخشی و ضد بدخلقی نام برد

  150. سلام
    حبه عناب محصولی با کیفیت است و هم ارزان من از این سایت خرید کردم خیلی راضیم دوستان شما هم خرید کنید

  151. سلام، بزرگترین کارخانه حبه عناب در ایران در استان خراسان جنوبی راه اندازی شده است، تولید فرآورده در هر محصول کشاورزی باعث می شود که ارزش افزوده آن محصول بیشتر شود و برای حبه عناب نیز دقیقاً این اتفاق افتاده است به طوری که با تولید حبه عناب ارزش افزوده عناب ها به خصوص عناب های ریز چندین برابر شده است.

  152. باعرض سلام وخسته نباشید من ازسایت خوب شما عناب خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود

  153. با سلام و وقت بخير
    من از این سایت خرید کردم و از خریدم راضی بودم خیلی ممنونم از سایت خوبتون 🌹

  154. این حبه ی عناب بیشتر کجا استفاده میشه؟ خود عناب رو زیاد استفاده کردم اما این مدلی تا حالا ندیده بودم

  155. سلام و درود حبه عناب برای سرما خوردگی و گلودرد مفید است و برای تهیه ان به قیمت عادلانه حتما از سایت و مستقیم از تولید کننده خریداری کنید تا براتون ارسال شود

  156. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

  157. سلام و عرض ادب و احترام
    یکی از بهترین گزینه برای دمنوش عناب است .که فواید بسیاری داره .برای خرید توصیه میکنم به این سایت سر بزنید .

  158. با سلام و وقت بخیر. محصول رو سفارش دادم. عناب میوه قرمز رنگ و بسیار خوشمزه ای است که علاوه بر طمع شیرینی که دارد خواص دارویی و درمانی زیادی نیز داشته و برای درمان بسیاری از بیماری ها می توان از آن استفاده کرد. بسیار سپاسگزارم از مجموعه آرمیس

  159. سلام عناب بسیار مفید وبا ارزش هست در حال حاضر عناب به قالب قند در طمعهای مختلف تولید می شود

  160. تولید فرآورده در هر محصول کشاورزی باعث می شود که ارزش افزوده آن محصول بیشتر شود و برای حبه عناب نیز دقیقاً این اتفاق افتاده است به طوری که با تولید حبه عناب ارزش افزوده عناب ها به خصوص عناب های ریز چندین برابر شده است.

  161. سلام وقت بخیر عناب برای زردی بدن نوزاد بسیار مفید هست
    عناب برای سلامتی بدن هم کاملان نتیجه عالی بخش هست
    عناب حتی برای زن باردار هم مناسب هست

  162. با سلام و وقت بخیر. عناب منبع خوبی از ویتامین C و حاوی مقادیر قابل ملاحظه ای مواد معدنی است. همچنین دارای پروتئین، کربوهیدرات و مواد معدنی کلسیم، فسفر، آهن، کاروتن، تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین و فلور می باشد. در ضمن حاوی پکتین (به عنوان کلسیم پکتات) به عنوان فیبر محلول موثر در کاهش چربی و قند خون است. چربیکمی دارد. نسبت اسیدهای چرب اشباع نشده به کل چربی در میوه عناب بالا است، بنابراین متخصصین تغذیه می توانند عناب را به عنوان بخشی از رژیم غذایی توصیه نمایند.

  163. برای تولید حبه عناب از عناب خشک استفاده میشود .که عناب برای قلب بسیار مفید است .

  164. سلام. ممنون از مجموعه یرخوبتون که محصولات تازه و با کیفیت رو عرضه میکنید و بصورت مستقیم به دست مشتری میرسانید.

  165. با سلام و وقت بخیر. عناب میوه درختی کوچکی است که ارتفاع آن تا 10 متر نیز می رسد. میوه براق و زیتونی شکل عناب که دارای خواص دارویی بسیار زیادی می باشد، در ابتدا سبز بوده و پس از رسیدن به رنگ قرمز درآمده و چروک می خورد.

  166. سلام و عرض ادب خدمت شما بسیار مطالب خوبی در مورد عناب درج شده بود من از عناب های شما خرید کردم بسیار تازه بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما