خرید انواع عناب بیرجند ارزان قیمت

خرید انواع عناب بیرجند ارزان قیمت از فروشنده های این محصول در شهرهای مختلف ایران از جمله شهرهای استان خراسان جنوبی امکان پذیر می باشد. وب سایت های اینترنتی که نمونه های مختلف عناب را به فروش می رسانند نیز از جمله مسیر های بسیار مناسب برای خرید نمونه های مختلف عناب بیرجندی هستند.عناب بیرجند ارزان

پارامتر های تاثیر گذار در قیمت عناب

عناب که میوه ای با خواص دارویی بسیار زیاد است مورد توجه افراد مختلفی قرار گرفته است که این محصول را به جهت خواص دارویی که دارد مورد مصرف قرار میدهند.

میوه عناب دارای قیمت های بسیار متنوعی است و اگر به بازار عناب فروشی مراجعه کرده باشید به راحتی متوجه شده اید که نمونه‌های مختلفی از عناب وجود دارند که حتی شاید هر فروشنده بیش از ۱۰ نمونه مختلف برای عناب موجود داشته باشد که بر اساس پارامترهای مختلف آنها را دسته بندی کرده و قیمت‌گذاری می‌کند.

پارامترهای زیادی در قیمت تمام شده هر کیلو عناب تاثیرگذار هستند که به طور مختصر به چند مورد اشاره می‌کنیم.

اولین و مهمترین عامل تاثیرگذار در ارزش عناب میزان چروک آن می باشد یعنی اینکه هر چقدر عناب چروک بیشتری داشته باشد این موضوع باعث می‌شود که قیمتش نیز کاهش پیدا کند و به همین جهت است که عناب دارویی جز ارزان ترین نمونه های عناب است.

دومین عاملی که در نرخ عناب تاثیرگذار است نوع عناب است که جگری باشد و یا روشن باشد که با توجه به اینکه عناب جگری دارای کیفیت بهتری نسبت به عناب روشن است این موضوع باعث شده است که قیمت عناب جیگری بیشتر از عناب روشن باشد.

سومین عامل تاثیرگذار در قیمت نمونه های مختلف عناب سایز آن است یعنی هر چقدر که عناب درشت تر باشد باعث گران تر شدن آن می‌شود.

عوامل دیگری از جمله حجم خرید و همچنین محل خرید عناب از جمله عواملی هستند که در قیمت تمام شده این محصول تاثیرگذار هستند.عناب بیرجند ارزان

قیمت انواع عناب بیرجند

با توجه به اینکه در قسمت قبل با قیمت انواع عناب بیرجند آشنا شدیم به راحتی میتوانیم نمونه های مختلف این محصول را خریداری کنیم و در هنگام خرید تاحدودی قیمت آن را مورد بررسی قرار بدهیم.

انواع عناب بیرجند توسط فروشنده های این محصول در بازار عمده فروشی بیرجند به فروش می‌رسد که اکثراً به صورت عمده خرید و فروش انجام می‌شود و می‌توان با مراجعه به این بازار از قیمت روز این محصول مطلع شد.

اگر بخواهیم به طور حدودی به برخی از قیمت‌های عناب بیرجند اشاره کنیم می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که بازه قیمتی عناب از حدود ۱۵ هزار تومان برای عناب های ریز و دارویی شروع می شود و با توجه به پارامترهایی که در قسمت قبل گفته شد قیمتش افزایش می‌یابد و شاهد قیمت‌هایی در حدود ۲۰ و ۳۰ و ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ و ۷۰ هزار تومان برای نمونه های مختلف عناب هستیم و همچنین عناب های درشت درجه ۱ تا ۱۰۰ هزار تومان و عناب های دستچین صادراتی تا ۱۲۰ و ۱۳۰ هزار تومان نیز قیمت گذاری می شوند.

با توجه به اینکه عناب باید حتماً دیده شود تا در مورد قیمت آن هم اظهار نظر کرد لازم است شما با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید تا بتوانید ویدئوهای مربوط به قیمت‌های اعلام شده را نیز دریافت کنند چرا که اگر ویدئو و عناب را نبینید هرگز نخواهید توانست تشخیص دهید که مثلاً عناب ۵۰ هزار تومانی چه نمونه‌ای از عناب است.عناب بیرجند ارزان

خرید عناب بیرجند ارزان

برای خرید عناب بیرجند ارزان قیمت لازم است حتماً با فروشنده های دسته اول این محصول ارتباط برقرار کنید چرا که دست به دست شدن و وجود واسطه های اضافی در بین خریدار و تولید کننده باعث می‌شود که قیمت های این محصول به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

برای ثبت سفارش و خرید عمده و حتی کیلویی عناب بیرجند می توانید از طریق وب سایت های اینترنتی مختلف از جمله این سایت با کارشناسان شرکت ما ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما