خرید اینترنتی عناب تازه در سال 1400

خرید اینترنتی عناب تازه در سال 1400 به دلیل شیوع ویروس کرونا بهترین گزینه می باشد. در فروش اینترنتی قیمت هر کیلو عناب تازه (Fresh jujube) و خشک ارزان تر از حالت های دیگر می باشد لذا در سال 400 توصیه می شود تا از این طریق برای خرید عناب بیرجند چه به صورت تازه و چه خشک شده آن اقدام کرد.عناب تازه

عناب تازه در چه فصلی است؟

یکی از محصولات استراتژیک خراسان جنوبی عناب می باشد که به علت عدم وجود تبلیغات مناسب آنچنان که باید در بین مردم شناخته شده نیست و از خواص فوق العاده این محصول بسیاری از افراد آگاهی ندارند.

قطب تولید عناب استان خراسان جنوبی است که سالانه بیش از 7 هزار تن عناب در این منطقه از کشور برداشت و در بازار توزیع می شود. طبق آمار اعلام شده بیش از 95 درصد عناب کشور در استان خراسان جنوبی کشت می شود.

عناب به دو صورت تازه و خشک از درخت برداشت می شود که علاقمندان به هر کدام در پی یافتن زمان برداشت این محصول هستند.

فصل عناب به صورت تازه و تر تابستان است به طوری که در نیمه دوم تابستان برداشت عناب تازه در بیرجند آغاز می شود لذا علاقمندان به این نوع از عناب می توانند در این زمان برای خرید آن اقدام کنند.عناب تازه

قیمت عناب در سال 400

در سالی که گذشت نوسانات زیادی برای قیمت عناب شاهد بودیم به طوری که قیمت این محصول روزانه شاهد تغییراتی بود که این موضوع هم برای خریدار و هم فروشنده عناب مشکلاتی را به وجود آورده بد.

قیمت عمده عناب تازه در سال 99 در حدود 18 هزار تومان برای هر کیلو بود و برای عناب خشک با توجه به اندازه و میزان چروک عناب قیمت هایی در حدود 7 تا 60 هزار تومان شاهد بودیم.

قیمت عناب در سال 1400 همین حدود از قیمت ها با افزایش جزئی شاهد هستیم.
برای اطلاع از قیمت روز عناب در سال 400 و دریافت فیلم و عکس از هر نمونه با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.عناب تازه

خرید اینترنتی عناب در سال 1400

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد به علت شیوع ویروس کرونا در آغاز این سال اکثر بازار های سنتی تعطیل هستند و یا دستخوش تغییراتی در نحوه عملکردشان شده اند اما فضای اینترنت همیشگی است و بدون هیچ گونه مشکلی و با کمترین صرف زمان و هزینه می توان برای خرید عناب اقدام نمود.

در سال 1400 برای خرید عناب خشک بیرجند و همچنین به حالت تازه از محل های زیر می توان اقدام کرد:

  • وب سایت های اینترنتی فروش عناب
  • خشکبار فروشی ها
  • عطاری ها
  • میوه فروشی ها و تره بار ها (برای عناب به صورت تازه و تر)
  • کاسبان کنار جاده ها
  • سوپر مارکت ها
  • بازار های خشکبار
  • و…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما