خرید عمده عناب برداشت سال 1400

خرید عمده عناب برداشت سال 1400 از طریق شرکت آرمیس امکان پذیر می باشد به طوری که می توانید از طریق وب سایت‌های متعلق به این شرکت هر نوع از عناب را به صورت عمده خریداری کرد که برای این منظور کافی است از طریق پل های ارتباطی موجود در این وب سایت با کارشناسان فروش شرکت ارتباط برقرار کنید.خرید عمده عناب

برداشت عناب 1400

عناب در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ در حجم بیشتری برداشت شد چراکه آفت زدگی های سال های قبل وجود نداشت و این موضوع باعث شده است که در تمام شهرستان های استان خراسان جنوبی مشاهده برداشت حجم زیادی از عناب باشیم.

بارندگی‌های کم در زمستان سال ۹۹ باعث شده بود که تابستان سال ۱۴۰۰ بسیار گرم و خشک باشد و این موضوع سبب شده بود تا این آب های بسیاری از مناطق در کیفیت پایین می باشد و چروک زیادی را داشته باشد.

برداشت عناب خشک ۱۴۰۰ از اواسط شهریور ماه یعنی حدود یک ماه زودتر نسبت به سال ۹۹ انجام شد که دلیل این امر هم این بود که هوا به شدت گرم بوده و باعث شده بود که عناب ها زودتر خشک شوند.

به طور کلی از نظر مقدار اگر بخواهیم مورد بررسی قرار بدهیم عناب در سال ۱۴۰۰ بسیار بیشتر از سال ۹۹ است اما از نظر اندازه عناب ها رو به متوسط رفته یعنی عناب های درشت خیلی کمتر از سال ۹۹ است و این موضوع باعث شده است تا قیمت عناب درشت در سال ۱۴۰۰ چندین برابر شود.خرید عمده عناب

قیمت هر کیلو عناب در سال 1400

قیمت عناب در سال ۱۴۰۰ موضوع بسیار مهمی می‌باشد به طوری که کشاورزان و خریداران این محصول پیوسته به دنبال قیمت آن بوده تا بتوانند با قیمت روز معاملات خود را انجام داده و دچار ضرر نشوند.

قیمت هر کیلو عناب تازه در سال ۴۰۰ چیزی در حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان بود که عناب های باکیفیت‌ تر دارای قیمت بیشتری بوده و عناب های ریزتر قیمتش ارزان تر بود.

عناب خشک در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ افزایش قیمت داشته است و به طور میانگین حدود ۷ تا ۱۵ هزار تومان گرانتر از سال قبل شده است و این گرانتر شدن بیشتر مربوط به عناب های درشت می باشد.

عناب های درشت در سال 1400 افزایش قیمت بسیار زیادی داشت به طوریکه شاهد قیمت هایی در حدود 90 تا 130 هزار تومان برای عناب های درشت بودیم.

برای اطلاع از قیمت روز انواع عناب خشک در سال ۱۴۰۰ لازم است از طریق مسیرهای ارتباطی با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید چرا که به دلیل تغییرات زیاد قیمت در این محصول نمی‌توانیم در این قسمت از محتوا قیمتی برای آن بیان کنیم.خرید عمده عناب

خرید عمده عناب امسالی

برای خرید عمده عناب برداشت سال جدید یعنی سال ۱۴۰۰ میتوان از طریق فروشنده های این محصول در شهر بیرجند اقدام کرده و لازم است با تعداد زیادی از این فروشنده ها ارتباط برقرار کرده تا بتوان قیمت مناسب تری را پیدا کرد چرا که قیمت این محصول توسط هر فروشنده ممکن است متغیر باشد.

خرید و فروش عمده عناب برداشت سال جدید از ابتدای فصل برداشت این محصول شروع شده و در حال انجام است که اکثرا هم توسط بازاریان بیرجندی انجام می شود.

فروش عمده عناب امسالی توسط شرکت آرمیس نیز در حال انجام است که می‌توانید انواع این محصول را با قیمت بسیار مناسبی از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما