خرید عناب بیرجند | بهترین کیفیت آن در ایران

خرید عناب بیرجند (Birjand jujube) به دلایل مختلفی مورد توجه بسیاری از مشتریان است. قیمت عناب خشک درجه یک در بیرجند نسبت به سایر شهرها مثل تهران، اصفهان و مشهد ارزانتر می باشد. قیمت هر کیلو عناب خشک در بیرجند را می توان از سایت های اینترنتی فروش عناب جویا شد.در خرید عناب بیرجند باید بدانیم که این میوه هم به صورت دارویی (Medicinal) و هم به صورت خوراکی (Edible) بازار عرضه و تقاضا خوبی داشته و خریداران صادراتی این خشکبار می توانند بهترین انتخاب را برای یک صادرات (Export) موفق داشته باشند.

امروزه استفاده از مراکز فروش اینترنتی نقشی سازنده و مفید در جهت خرید انواع محصولات ایفا می نماید. خرید اینترنتی عناب تازه بیرجند و همچنین خرید اینترنتی نهال عناب (Jujube seedlings) نیز در مرکز فروش اینترنتی و سایت های فعال در حال رونق است.خرید عناب بیرجند
استفاده از این شیوه با توجه به این که تولید عناب در ایران با حجم بسیار قابل توجهی همراه نبوده و در برخی مناطق به ویژه بیرجند کشت و تولید می شود. بنابراین استفاده از یک مرکز فروش اینترنتی موجب دسترسی راحتر و آسانتر جهت خرید عناب بیرجند می شود.خرید عناب بیرجند

بهترین کیفیت عناب در ایران (The best quality jujube in Iran)خرید عناب خشک

در خصوص  بهترین کیفیت عناب در ایران باید گفت که از بین انواع ایرانی این میوه ، عناب بیرجند خراسان جنوبی از نظر سطح زیر کشت کیفیت ممتاز و فوق العاده ای دارد و از نمونه های بهترین عناب در سطح کشور می باشد.

تولید 97 درصد عناب متعلق به استان خراسان جنوبی می باشد.

شما با خرید عناب بیرجند از بیرجند می توانید از قیمت پایین تری نسبت به سایر شهر ها از جمله تهران و اصفهان برخوردار شوید.

خرید عناب مرغوب و با کیفیت

خرید عناب مرغوب و با کیفیت خرید عناب مرغوب (High quality jujube) و با کیفیت در سالهای اخیر با افزایش تقاضای زیادی روبرو بوده است اما باید گفت که بیشتر عناب های موجود در بازار تازه نیستند و قیمت های یکسانی ندارند.

عمدتا در بازار مرسوم است که عناب خشک (Dried jujube) را از کشاورزان خریداری می کنند و با آب آن را تر می کنند بنابراین در خصوص قیمت عناب تازه در تهران باید گفت که هر نوع عناب بر اساس پارامتر قیمتی درجه بندی می شوند که این درجه بندی بر اساس:

  • سایز و درشتی عناب
  • چروکیدگی پوست عناب
  • رنگ عناب
  • یک دست بودن بار عناب
  • عدم کرم خوردگی عناب
  • و…می باشد.
عوامل مختلفی در قیمت عناب نقش دارند که مهمترین آنها درشت بودن و ریز بودن و رنگ آن می باشد به گونه ای هرچه عناب درشت تر و بزرگتر و خوش رنگ تر (عناب مرغوب و با کیفیت )باشد طبیعتا قیمت گرانتری در بر خواهد داشت.

فروش عناب خشک بیرجندخرید عناب خشک

عناب میوه ریز و کوچکی است که بیشتر به صورت خشک مورد استفاده قرار می گیرد.
عناب خشک بیرجند را می توان از مراکز عرضه کننده شهر و محل سکونت خود تهیه کنیم. قیمت عناب خشک درجه یک بیرجند می تواند مانند بقیه خشکبار تحت تاثیر این عوامل قرار بگیرد:

  1. میزان تولید و موجودی انبار ها
  2. میزان نیاز تقاضاکنندگان خارجی به خرید محصول
  3. حجم مورد نیاز بازار داخلی برای خرید کالای مذکور و کیفیت و مرغوبیت عناب

در نتیجه نمی توان، عناب خشک درجه یک بیرجند را با قیمت پایینی عرضه نمود  همچنین قیمت نهال عناب بیرجند را بایستی ترکیبی از هزینه های کشت و تولید و سود کشاورز در نظر گرفت تا تولید محصول ادامه و رواج یابد. فروش عناب خشک بیرجند می تواند مسیری برای صادرات این محصول به سایر کشور ها راه پیدا کند و عرضه این خشکبار می تواند حوزه ای بی نظیر برای صادرات را داشته باشد .

تفاوت خواص عناب و حبه عنابخرید عناب خشک

عناب محصولی سرشار از ارزش اقتصادی و غذایی است و حبه عناب (Jujube cube) در واقع همان عناب است که تنها از ارزش غذایی این میوه کم نشده بلکه خوردن آن را برای همه سنین راحتر نموده است.

طرز تهیه حبه عناب در جدول زیر آمده است.

[tabs type=”horizontal”]
[tabs_head]
[tab_title] طرز تهیه حبه عناب [/tab_title]
[/tabs_head]
[tab] عناب خشک به صورت کامل با هسته داخلی آسیاب می شود سپس پودر حاصل از این عملیات الک شده و در قالب های به خصوصی ریخته شده و طی روند خاصی به حبه های فشرده و مکعبی شکل در می آید در حبه عناب از برخی میوه ها و پودرهای طبیعی همچون زرشک، توت، گل محمدی، شاهدانه، زنجبیل، کاکائو، خرما، نارگیل، هلو، زرد آلو، سنجد، دارچین و… استفاده می شود. [/tab]
[/tabs]

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما