خرید حبه عناب | بهترین حبه عناب موجود در بازار

خرید حبه عناب اصفهان چگونه امکان پذیر است؟ بهترین حبه عناب موجود در بازار کدام است؟
حبه عناب بیرجند را می توان به عنوان جایگزین قند استفاده کرد و از خواص حبه عناب بهرمند شد. برای خرید عناب حبه ای می توان از کارخانه تولیدکننده آن در بیرجند اقدام کرد. کارخانه حبه عناب شاینا نخستین تولیدکننده حبه عناب می باشد که به صورت عمده و جزئی آن را به فروش می رساند. قیمت عناب در بازار و همچنین حبه عناب با توجه به کیفیت و سایز آن بسیار متغیر است و به فاکتور های بسیاری بستگی دارد.

خرید حبه عناب

حبه عناب چیست؟

حبه عناب از جمله فراورده های جدید این نوع از میوه به شمار می رود. در واقع این محصول، پودر شده عناب اصلی است که به اشکال مختلفی می شود آن را در بازار پیدا کرد. نخستین بار شرکت حبه عناب شاینا اقدام به تولید آن کرد و بعد از آن نیز برند های دیگری این فرآورده عناب را تولید می کنند.

تولیدی ها آن را با افزودنی هایی از قبیل زنجبیل، زعفران، دارچین، کنجد و غیره ساخته و سپس روانه بازار می نمایند که باعث طعم دار شدن عناب حبه ای می شود. لازم به ذکر است که حبه عناب هیچ گونه افزودنی ای از قبیل شکر ندارد و کاملا ارگانیک می باشد.خرید حبه عناب

خرید عناب حبه ای

خرید  عناب درشت حبه ای از بازارهای شهرهای خراسان جنوبی و رضوی امکان پذیر است؛ به ویژه می توانید هنگام سفر به بیرجند و یا مشهد آن را از بازارهای متعدد این شهرها تهیه کنید.

در حال حاضر با جا افتادن حبه عناب بیرجند در سطح کشور در بازار های شهر های بزرگ از جمله تهران و اصفهان نیز حبه عناب به فروش می رسد. عناب حبه ای به دو صورت فله ای و بسته بندی قابل خریداری است و خریداران با توجه به نیاز خود آن را در طعم های مختلفی خریداری می کنند.

برای خرید عمده عناب حبه ای کارخانه های تولیدکننده آن یعنی شاینا و دیگر برند ها از جمله آرمیا مناسب می باشد که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

بهترین حبه عناب موجود در بازار را می شود از طریق اینترنت هم به دست آورد. در وب سایت های مختلفی این نوع از فرآورده عرضه و به فروش می رسد.خرید حبه عناب

بهترین حبه عناب در بازار های ایران

بهترین حبه عناب در بازارهای ایران را می توانید از فروشگاه های بیرجند و مشهد به دست آورید. اما امروزه دیگر می شود به راحتی خرید حبه عناب را در هر شهری انجام داد؛ خاصتاً شهرهایی که مردم آن علاقمند به خوردن عناب می باشند.

حبه عناب بیرجند یکی از بهترین ها در بازار می باشد. در این شهر این نوع از محصول تولید می شود و به بازارهای داخلی و صادراتی عرضه می گردد.

راه های مختلفی وجود دارد که بتوانید بهترین حبه عناب را در بازار به دست آورید. در بازارهای متفاوت می توان، حبه عناب و توت را هم تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.خرید حبه عناب

خرید حبه عناب به صورت عمده

خرید حبه عناب به صورت عمده از مراجع گوناگونی امکان پذیر می باشد. شما می توانید به منظور این کار، به کارخانه هایی سر بزنید که این مدل از عناب را تولید می کنند. این کارگاه ها در کار تولید عمده هستند و به همین ترتیب نیز محصول شان را به بازار عرضه می نمایند.

شرکت عناب سازان شاینا شرق یکی از این کارخانه ها می باشد که برای خرید عمده حبه عناب می توان به صورت حضوری و یا از طریق وب سایت های اینترنتی آن را خریداری کرد. شما خریداران گرامی میتوانید جهت آگاهی از قیمت خرید حبه عناب فله، حبه عناب کیلویی و … به سایت مجموعه ما مراجعه نموده و پس از بررسی قیمت و کیفیت محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید.

از طرفی این امکان هم وجود دارد که به فروشگاه های سطح شهر نیز سر بزنید. در بازارهای خشکبار فروشی شهرهای گوناگون کشورمان، مغازه هایی فعالیت می کنند که بطور عمده این محصول را عرضه می دارند.

اگر به هر دو مورد دسترسی نداشتید، راه دیگر مراجعه به اینترنت می باشد. در این فضای مجازی شما قادر خواهید بود به هر اندازه ای که خواسته باشید، حبه عناب را به گونه کلی سفارش داده و پس از چندی آن را در نشانی ای که داده ای تحویل بگیرید.خرید حبه عناب

دستگاه ساخت حبه عناب

ساخت حبه عناب توسط دستگاه های ویژه ای انجام می شود که در آن را مخترعان بومی خراسان جنوبی تولید کرده اند.

دستگاه حبه عناب قسمت های مختلفی را شامل می شود و به عبارتی از چند دستگاه کوچک تشکیل می شود. دستگاه حبه کن عناب یک دستگاه خاص نیست و با دستگاه های مختلفی هم می توان آن را تولید کرد.

در مجموع برای تولید حبه عناب به یک دستگاه آسیاب برای پودر کردن حبه عناب، دستگاه پرس و قالب بندی، دستگاه پخت و… نیاز است.
قیمت دستگاه تولید حبه عناب با توجه به پیچیده بودن آن متغیر است. به عنوان مثال یک دستگاه تمام اتوماتیک حرفه ای بیش از ۱۵۰ میلیون تومان است.دستگاه تولید حبه عناب

طرز تهیه حبه عناب

طرز تهیه حبه عناب به وسیله دستگاه حبه ساز عناب این گونه می باشد:(به صورت تیتروار و خلاصه)

  1. شستن عناب ها برای رعایت کردن نکات بهداشتی
  2. خشک کردن عناب های شسته شده در محیطی بهداشتی
  3. جدا سازی هسته عناب (لازم به ذکر است که می توان هسته عناب را نیز پودر کرد، اما باعث پایین آمدن کیفیت حبه تولید شده می شود.)
  4. پودر کردن گوشت عناب جداسازی شده از هسته
  5. اضافه کردن افزودنی های مورد نیاز ( طعم های مختلفی از جمله زنجبیل، دارچین و…)
  6. الک کردن پودر به دست آمده
  7. ریختن پودر در قالب های تعیین شده
  8. قرار دادن قالب ها در بخار
  9. ۱۵ دقیقه صبر کنید.

اکنون حبه عناب آماده است و می توانید از آن استفاده کنید و نوش جان نمایید. به همین روش ساده می توان با استفاده از دستگاه تولید حبه عناب، این محصول را حتی در خانه هم تولید کرد و مورد استفاده قرار داد.

در ویدئوی زیر می توانید روش تهیه حبه عناب و همچنین توضیحات جناب آقای محمد افضلی در رابطه با این محصول مشاهده بفرمایید.

خرید حبه عناب به صورت فله ای و بسته بندی از کارخانه تولیدکننده

خرید حبه عناب به صورت فله ای و بسته بندی از کارخانه تولیدکننده آن در بیرجند و شهر های دیگر خراسان جنوبی امکان پذیر می باشد. خرید حبه عناب به صورت فله ای علاوه بر اینکه قیمت تمام شده حبه عناب را کاهش می دهد؛ شرایط را برای تاجرانی که قصد عرضه آن را در بازار با برند خود را دارند فراهم می کند.

اما خرید بسته بندی عناب حبه ای برای پخش در فروشگاه های مختلف مناسب می باشد که در وزن های ۱۵۰، ۲۰۰، ۲۵۰ گرمی و… بسته بندی می شود.خرید حبه عناب

قیمت حبه عناب شاینا

قیمت حبه عناب شاینا چقدر است و به چه عواملی وابسته است؟

قیمت عناب حبه ای به دلیل استفاده عناب خشک در تولید آن رابطه مستقیمی با قیمت هر کیلو عناب خشک شده دارد؛ به طوری که با افزایش قیمت عناب قیمت حبه عناب نیز افزایش خواهد یافت.

قیمت حبه عناب شاینا با توجه به نوع خرید آن یعنی فله ای و یا بسته بندی بودن متفاوت می باشد به طوری که قیمت حبه عناب فله ای بسیار مناسب تر از حالت بسته بندی می باشد.

قیمت هر کیلو حبه عناب در صورت دارا بودن طعم ساده در حدود ۶۰ هزار تومان و در صورت طعم دار بودن در حدود ۶۵ هزار تومان می باشد. برای اطلاع از قیمت روز حبه عناب بیرجند می توان به نمایندگی های فروش آن مراجعه کرد.

در ادامه لیست قیمت حبه عناب شاینا به صورت عمده، جزئی و همچنین قیمت نمایندگی این محصول را می توانید مشاهده بفرمایید.قیمت حبه عناب شاینا

مشخصات و وزن بسته بندی های حبه عناب

همانطور که در لیست بالا مشخص هست حبه عناب در سه نوع بسته بندی انجام می شود که هر کدام وزن و تعداد حبه مخصوص به خود را دارد.
مشخصات این سه نوع بسته بدین صورت می باشد:

  • بسته کوچک: این بسته همه طعم ها را شامل می شود و بیشترین فروش هم مربوط به این نوع از بسته بندی است.
    وزن این بسته حدودا ۱۷۰ گرم می باشد.
  • بسته متوسط: این بسته که کمترین فروش را داشته است فقط برای دو طعم ساده و سنجد موجود است.
    وزن این بسته حدودا نیم کیلو گرم است.
  • بسته بزرگ: این بسته به نسبت فروش قابل قبولی دارد و برای همه طعم ها موجو است.
    وزن این بسته حدودا یک کیلو است.حبه عناب شایناحبه عناب شایناحبه عناب شاینا

خواص حبه عناب

از جمله خواص حبه عناب می توان به این موارد اشاره کرد:

  • مفید برای بیماری های آسم
  • راه اندازی سیستم گوارشی
  • تصفیه کننده خون
  • موثر در درمان نا باروی
  • تنظیم کننده قند و فشار خون
  • تنظیم کننده کلسترول بدن
  • و…

البته خواص بستگی به این موضوع هم دارد که از حبه عناب، چه طعمی داشته باشد و چه مواد افزودنی ای به آن اضافه شده باشد. بهرحال این نوع از عناب، به دلیل خواص و فواید متعددی که دارد، مورد توجه بسیاری از خریداران واقع شده است.

شما هم می توانید با خرید آن، از کیفیت و خوردن آن لذت ببرید. این نوع از عناب را می شود همراه نوشیدنی های داغ و یا خالی استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما