خرید عناب خشک از بیرجند

خرید عناب خشک از بیرجند چگونه امکان پذیر است؟ قیمت عناب خشک دربیرجند چقدر می باشد؟
تفاوت قیمت عناب در خراسان جنوبی با دیگر استان ها چقدر می باشد؟ در این مقاله سعی می کنیم تا به طور مفصل به این سوالات پاسخ دهیم. لذا با ما همراه باشید.خرید عناب خشکعناب را با نام بیرجند و خراسان جنوبی می شناسند. عناب به مانند زعفران و زرشک محصول کشاورزی در خراسان جنوبی است. درخت عناب بعد از گذشت چند سال از کاشتش به ارتفاعی بیش از 8 متر می رسد.
درخت عناب با روش های گوناگونی کاشت می شود که بهترین نوع کاشت عناب، کاشت ریشه جوش درخت عناب است. منظور از ریشه جوش یعنی درختان کوچکی که به طور طبیعی در اطراف درختان بزرگتر رشد می کنند. با کندن این نهال های کوچک (ریشه جوش) و کاشت آن در مکان مناسب و آبیاری مرتب آن درخت عناب رشد خواهد کرد. و بعد از گذشت سه، چهار سال شروع به ثمردی خواهد کرد.
درخت عناب در ابتدا ارتفاعی کم تر از نیم متر دارد. میوه عناب به اندازه یم سنجد یا زیتون است .

سالانه در حدود سه هزار تن عناب از باغات خراسان جنوبی براداشت می شود.

خرید عناب خشکخرید عناب خشک

عناب بعد از خشک شدن کاهش وزن دارد و رنگ آن به رنگ قرمز تیره در می آید. خرید عناب خشک بیرجند خصوصا به صورت عمده برای تاجران فعال در این زمینه بسیار سود آور است.
همچنین دیگر افرادی که خواهان خرید عناب خشک هستند هم می توانند با مراجعه به مراکز فروش عناب در شهر های مختلف و هم استفاده از خرید اینترنتی عناب، عناب مورد نظر خود را خریداری کنند. که توصیه ما در مجموعه آرمیس خرید اینترنتی می باشد و از هر لحاظ به نفع خریدار است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

قیمت عناب خشک بیرجندخرید عناب خشک

همه ساله افراد زیادی از جمله خریداران و کشاورزان به دنبال قیمت عناب خشک می باشند. عوامل زیادی در تعیین قیمت عناب موثر می باشند. که ریز و درشتی مهمترین آن می باشد.
قیمت عناب خشک در بیرجند با توجه به تولید انبوه عناب در این منطقه دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر نقاط کشور از جمله تهران و اصفهان می باشد. اما جای نگرانی نیست چرا که شما در هر کجای ایران به راحتی و با خرید اینترنتی عناب می توانید از قیمت عناب در بیرجند بهرمند شوید. همچنین با این کار از کیفیت عناب بالاتری نسبت به هزینه ای که می کنید استفاده خواهید کرد.

قیمت هر کیلو عناب خشک در بیرجند در سال گذشته در حدود 6000 تومان تا 35000 تومان متغییر بود.

فروش عناب بیرجندخرید عناب خشک

فروش عناب بیرجند برای مصارفی از جمله دارویی، دمنوشی و آجیلی انجام می شود. عناب بیرجند با توجه به مرغوبیت بالایی که دارد در سراسر کشور و حتی دنیا طرفداران زیادی دارد.
اما در بعضی موارد مرغوبیت عناب باعث خرید آن نمی شود چرا که برخی از مشتری ها فقط به دنبال قیمت ارزان هستند و کیفیت برایشان از اهمیت کم تری برخوردار است. به خصوص مشتریانی که عناب را برای پودر کردن و ساخت حبه عناب و یا مصارف دارویی خریداری می کنند.

عناب رسیده

فصل برداشت عناب از اوایل مرداد ماه شروع شده و تا اواخر شهریور ادامه دارد. عناب قبل از فصل برداشت و به اصطلاح قبل از رسیدن به رنگ سبز بوده و بعد از رسیدن به رنگ قرمز تیره در می آید. ماندگاری عناب تازه در هنگام رسیدن 7 الی 10 روز می باشد.
عناب چه طعمی دارد؟
سوالی که بسیاری از افراد قبل از اولین مصرف عناب می پرسند. عناب در هنگام تازه بودن و رسیده طعمی شیرین و شبیه سیب دارد و در حدود 35 درصد قند دارد. و در هنگام خشک شدن شیرین می باشد. همچنین میزان قند موجود در عناب خشک تقریبا 75 درصد می باشد که در تولید شیرینی هم از آن استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما