خرید عناب خشک سال 1400 از بازار بیرجند

خرید عناب خشک سال 1400 از بازار بیرجند به صورت عمده و کیلویی امکان پذیر می باشد چراکه این بازار اصلی‌ترین بازار برای خرید و فروش عناب می باشد و دلیل آن هم این است که این منطقه از کشور اصلی ترین محل برای تولید عناب است و بیشترین میزان عناب در استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند تولید شده و در نتیجه بازارهای عناب در این استان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.عناب خشک 1400

میزان برداشت عناب خشک در سال 1400

فصل برداشت عناب خشک با آغاز پاییز شروع میشود یعنی در ماه مهر عناب خشک از درخت برداشت می شود و معمولاً با توجه به آب و هوای که درخت عناب در آن کشت شده است شاهد این موضوع هستیم که در برخی از مناطق هوا گرم تر است عناب زودتر برداشت می‌شود و در برخی دیگر از مناطق که هوا سرد است دیرتر برداشت می‌شود.

عناب خشک ۱۴۰۰ به دلیل اینکه تابستان این سال به شدت گرم بود باعث شد که زودتر برداشت شود یعنی اینکه موعد برداشت عناب چیزی در حدود ۲۰ روز تا یک ماه زودتر فرا رسید.

عناب هایی که در ابتدای فصل برداشت از درختان برداشت شد به دلیل اینکه بر اثر گرمای زیاد هوا خشک شده بود از کیفیت خوبی برخوردار نبود و اکثراً چروک زیادی داشتند.

به مرور با گذشت چند روز از شروع فصل برداشت عناب های با کیفیت نیز به بازار آمد که از نظر سطح ظاهری دارای سطح صاف تری نسبت به عناب های ابتدای فصل بود.

میزان برداشت غناب خشک در سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ مقداری افزایش یافت و همین موضوع سبب شده بود که اکثر عناب ها به صورت متوسط باشد چرا که شاخه های درخت عناب پر از عناب بود و در نتیجه قالب کلی عناب به صورت متوسط در آمد.

میزان برداشت عناب در این سال به طور دقیق مشخص نیست اما چیزی در حدود ۷ هزار تن عناب از باغات استان خراسان جنوبی برداشت و روانه بازار شد.عناب خشک 1400

قیمت هر کیلو عناب سال 1400

قیمت نمونه های مختلف عناب در سال ۴۰۰ نسبت به مدت مشابه آن در سال ۹۹ افزایش داشت و این موضوع تقریبا برای تمام محصولات کشاورزی صادق است که با توجه به نرخ تورم سالانه مقداری قیمت آن محصول افزایش پیدا می‌کند.

به طور کلی هر کیلو عناب در سال ۱۴۰۰ چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان افزایش قیمت داشت که برای عناب های ریز و متوسط چیزی در حدود ۵ تا ۸ هزار تومان برای عناب های درشت چیزی در حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان شاهد افزایش قیمت نسبت به قیمت عناب در سال ۹۹ بودیم.

با توجه به اینکه نمونه های مختلف عناب تنوع بسیار زیادی دارد نمی‌توان قیمت دقیق برای تمام آن ها بیان کرد و لازم است شما با ما ارتباط بگیرید تا ابتدا فیلم های مربوط به هر نمونه از عناب را برایتان ارسال کرده و سپس قیمت روز آن را اعلام کنیم.عناب خشک 1400

خرید عناب خشک 1400 از بازار بیرجند

برای خرید عناب خشک از راه های مختلفی می توان اقدام کرد به عنوان مثال می‌توان به بازار محل زندگی خود مراجعه کرده و عناب را خریداری کرده و یا از طریق وب سایت های اینترنتی با فروشنده های این محصول ارتباط برقرار کرده و هر میزان از این محصول را که بخواهید سفارش دهید.

اما در هنگام خرید عناب خشک باید به این موضوع توجه داشته باشید که حجم خرید تان به صورت کیلویی است و یا به صورت عمده قصد خرید دارید چرا که اگر بتوانید به صورت عمده عناب را خریداری کنید بهتر است که از بازار بیرجند برای سفارش این محصول اقدام کنید چرا که قیمت های ارائه شده در بازار بیرجند بسیار مناسب تر نسبت به سایر بازار های ایران می باشد.

در حال حاضر چنانچه قصد خرید عناب خشک ۱۴۰۰ را دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید تا این محصول را در بالاترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما