خرید پودر عناب | قیمت هر کیلو آن

 

پودر عناب درشت  برای مصارف مختلفی از جمله مصارف دارویی انجام می‌شود. قیمت هر کیلو پودر عناب به صورت مستقیم به قیمت عنابی که در تهیه آن پودر می‌شود بستگی دارد. امروزه فروش عناب پودر شده به صورت فشرده شده که به قرص عناب (حبه عناب) معروف می‌باشد، انجام می‌شود. در ادامه مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

خرید پودر عناب

 

طرز تهیه پودر عناب

امروزه محصولات مختلف را به جهت سادگی در مصرف و یا سهولت استفاده برای کودکان و سالمندان پودر می‌کنند. به دلیل آن که با استفاده از پودر این محصولات بتوان از خواص آن بهرمند شد.

عناب نیز به دلیل اینکه در حالت خشک شده بسیار محکم می‌باشد. از این رو هنگام مصرف ممکن است دندان را اذیت کند، آن را به صورت پودر در می‌آورند. پودر این میوه به گونه های مختلف، مخصوصا مصرف با شیر میل می‌شود.

عناب حبه ای را با استفاده از دستگاه های آسیاب صنعتی پودر می‌کنند. در ویدئوی زیر می‌توانید طرز تهیه پودر عناب و در ادامه ویدئو مراحل ساخت حبه عناب را مشاهده بفرمایید.

 

خرید پودر عناب به صورت فله‌ای

خرید پودر عناب از سوی مصرف کننده به جهت های گوناگون انجام می‌شود. مهم‌ترین دلیل آن استفاده از خواص دارویی و تغذیه‌ای بالای عناب می‌باشد.
افراد مختلف جهت درمان بیماری خود به جای استفاده از دارو های شیمیایی رو به استفاده از میوه های شفا بخشی چون عناب آورده‌اند که همیشه مورد تایید پزشکان طب سنتی بوده است.

برای خرید عناب پودر شده با هسته و بدون هسته می‌توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

قیمت هر کیلو عناب پودر شده

قیمت هر کیلو عناب پودر شده به عناب به کار برده شده برای پودر بستگی دارد. به عنوان مثال اگر از عناب دارویی برای آسیاب استفاده شود قیمت پودر عناب ارزان‌تر خواهد بود. در حالتی که از عناب درشت درجه یک استفاده شود، قیمت آن بیشتر خواهد شد. چرا که قیمت عناب دارویی ارزان‌تر از عناب درشت می‌باشد.

معمولا در تولید پودر عناب از عناب های ریز ولی سالم استفاده می‌شود. به دلیل آن که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم کیفیت و مزه آن خوب باشد. لازم به ذکر است اگر در تولید پودر از عناب های با کیفیت پایین استفاده شود، مزه پودر عناب تلخ خواهد شد.

قیمت پودر عناب به همراه قیمت انواع حبه عناب را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده بفرمایید.

قیمت پودر عناب

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما