سایت فروش حبه عناب فله ای و بسته بندی

سایت فروش حبه عناب فله ای و بسته بندی مسیر بسیار مناسب و راحت برای ثبت سفارش این محصول بسیار ارزشمند است به طوری که می‌توان با جستجو در اینترنت وب سایت های زیادی را پیدا کرده و انواع حبه عناب را در طعم های مختلف و همچنین قالب‌های مختلف به صورت فله ای و یا به صورت بسته بندی خریداری کرد.سایت فروش حبه عناب

تولید حبه عناب به صورت فله ای و بسته بندی

امروزه حبه عناب تا حدودی در بین مردم شناخته شده است اما باز هم آنچنان که باید هنوز مردم شناخت کافی نسبت به این محصول منحصر به فرد ندارند و از خواص دارویی و بالای آن اطلاع کافی ندارند و همین موضوع باعث شده است که بسیاری از از افراد حتی برای یک دفعه هم این محصول را استفاده نکرده باشند و از خواص بالایی که دارد بی‌بهره مانده‌اند.

حبه عناب از پودر کردن میوه خشک عناب تولید می‌شود و از آنجایی که هیچ افزودنی و نگهدارنده ندارد کاملا ارگانیک است و تماما خواص عناب را دارا می باشد.

برای تولید حبه عناب ابتدا باید عناب ها کاملاً شسته شود تا گرد و خاک آن گرفته شود و سپس به وسیله یک دستگاه آسیاب صنعتی کاملاً پودر می شود و بعد از آن با الک کردن هسته های عناب از گوشت عناب و پودر به دست آمده جدا می‌شود و سرانجام پودر خالص نهایی در قالب های مخصوص برای تولید حبه عناب ریخته شده تا این محصول شکل بگیرد.

حبه عناب به دو صورت فله و بسته بندی تولید می‌ شود که حالت بسته بندی آن بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین به صورت فله ای نیز امکان ارسال است که در حالت فله ای طبیعتاً قیمت این محصول کاهش پیدا می‌کند.سایت فروش حبه عناب

سایت فروش حبه عناب در ایران

با توجه به اینکه حبه عناب در استان خراسان جنوبی و به خصوص شهر بیرجند تولید می‌شود دسترس‌پذیری مردم سراسر کشور به این محصول کمی دشوار است یعنی اینکه نمی توانند به راحتی به بیرجند مراجعه کنند و این محصول را خریداری کنند و برای تهیه آن به مشکل می‌خورند.

اما در حال حاضر دیگر نگرانی برای این موضوع وجود ندارد چرا که می توان به راحتی از طریق وب سایت های اینترنتی انواع حبه عناب را از بیرجند سفارش داد که این موضوع هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی می کند.

سایت فروش حبه عناب در ایران یکی دوتا نیست یعنی تعدادشان زیاد است و با جستجو در اینترنت می توانیم وب سایت های متعددی را بیابیم که انواع حبه عناب را به فروش می رسانند.سایت فروش حبه عناب

قیمت عناب حبه ای درجه یک

قیمت حبه عناب را می توان از طریق فروشنده های این محصول و همچنین تولید کننده های آن در بیرجند استعلام گرفت.

لازم به ذکر است بدانید که عواملی که در قیمت انواع عناب حبه ای تاثیر گذار هستند کاملا مشخص و واضح اند که بر اساس آن ها می‌توانیم قیمت حدودی برای این محصول را مشخص کنیم.

مهمترین عامل تاثیرگذار در قیمت تمام شده حبه عناب قیمت عناب خشک ای است که قرار است در تولید آن مورد استفاده قرار بگیرد چرا که قیمت انواع عناب خشک کاملاً متغیر است و لذا هر چقدر که عناب به کار برده شده ارزان تر باشد طبیعتاً قیمت حبه عناب بدست آمده نیز ارزان تر خواهد بود و بر عکس این موضوع نیز وجود دارد.

دیگر عاملی که در قیمت تمام شده این محصول تاثیر گذار است طعم به کار برده شده در تولید آن است به طور کلی قیمت حبه عناب با طعم ساده ارزان تر از سایر نمونه های حبه عناب است.

اینکه عناب حبه ای به صورت فله‌ای و یا به صورت بسته‌بندی به فروش برسد نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت این محصول است به طوری که در حالت فله ای این محصول قیمتی در حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان دارد اما در حالت بسته بندی چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان روی قیمت این محصول می آید.

لازم است شما عزیزان برای اطلاع از قیمت روز انواع حبه عناب و دریافت تصاویر مربوط به هر نمونه از آن با کارشناسان فروش شرکت ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما