شرکت تولید کننده حبه عناب در ایران

شرکت تولید کننده حبه عناب در ایران با تولید و پخش این محصول در کشور گامی بزرگ در جهت رونق تولید برداشته است. تولید کننده های حبه عناب در استان خراسان جنوبی فعالیت می کنند چراکه این استان مرکز تولید عناب ایران است و از آنجایی که برای ساخت حبه عناب به میوه خشک عناب نیاز است این موضوع سبب شده است تا قیمت ارائه شده توسط کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده عناب حبه ای در استان خراسان جنوبی بسیار مناسب باشد.تولید حبه عناب

روش تولید حبه عناب

همانطور که از نام حبه عناب مشخص است به این نتیجه می رسیم که از نظر ظاهری این محصول دارای ظاهری حبه ای شکل است و با توجه به اینکه در ابعادی مشابه با ابعاد حبه قند تولید می‌شود به این محصول قند عناب نیز گفته می‌شود و جایگزین بسیار مناسب برای قند سفید می باشد که می توان در کنار چای و انواع نوشیدنی مورد استفاده قرار داد.

روش تولید حبه عناب یک روش منحصر به فرد نیست یعنی اینکه تولیدی‌ های مختلف هر کدام روشی خاص برای تولید محصول مورد نظر خود را دارند به طوری که در چند روش یعنی چند مرحله از این روش مشابه با یکدیگر عمل می کنند.

برای ساخت حبه عناب ابتدا باید عناب هایی که به صورت کاملاً خشک شده است را شستشو داده تا گرد و خاک آن گرفته شود و سپس به وسیله دستگاه خشک کن خشک شده و در ادامه این عناب که گرد و خاک آن گرفته شده است به وسیله دستگاه آسیاب صنعتی کاملا آسیاب می شود.

بعد از این مرحله پودر عناب به وسیله دستگاه الک الک می شود تا تکه های هسته عناب از داخل پودر گرفته شود و بعد از آن پودر خالص عناب به دست می آید.

برای تهیه حبه عناب لازم است تا پودر عناب به دست آمده در قالب های مخصوص برای تولید این محصول ریخته شده و آن را در فضای مناسب قرار بدهیم تا حبه عناب شکل بگیرد.

در ادامه ویدئوی مربوط به طرز تهیه حبه عناب آمده است که می توانید بعد از مشاهده این ویدئو بسیاری از ابهامات خود را برطرف کنید و در صورت لزوم اقدام به تولید حبه عناب کنید.

شرکت تولیدی حبه عناب در ایران

حبه عناب محصولی است که دارای خواص دارویی بسیار زیادی می باشد و تماماً خواص عناب در این محصول وجود دارد چرا که ماده اولیه و به نوعی اصلی‌ترین ماده به کار برده شده در تولید عناب حبه ای، عناب خشک می باشد لذا خواص‌ عناب خشک را دارا است و از آنجایی که این محصول کاملا ارگانیک است و هیچ ماده افزودنی و نگهدارنده ای در تولید آن به کار برده نشده است تمام افراد می‌توانند با خیال راحت این محصول را مورد استفاده قرار دهند.

شرکت تولیدی حبه عناب در ایران یکی دوتا نیست و تعدادشان زیاد میباشد اما تعداد تولید کننده هایی که این محصول را بتوانند در حجم زیاد تولید کنند بسیار کم است و لذا قبل از ثبت سفارش باید به این موضوع توجه داشته باشید چرا که ماندگاری این محصول موضوع بسیار مهم است و باید از شرکتی حبه عناب مورد نظر خود را سفارش دهید که بتواند در زمان کوتاهی به شما تحویل دهد.

شرکت کشت و صنعت آرمیس از جمله شرکت‌ های تولید کننده حبه عناب در ایران به حساب می‌آید که بهترین نمونه های حبه عناب را با قیمت بسیار مناسبی در بازار عرضه می کند و در بسیاری از موارد نیز سفارشات ثبت شده توسط شرکت ما به صورت کاملا رایگان ارسال می شود.تولید حبه عناب

فروش انواع حبه عناب به قیمت کارخانه

انواع حبه عناب از طریق وب سایت های اینترنتی مختلف به فروش می‌رسد که از جمله این سایت‌ ها سایت عنابستان است که متعلق به کشت صنعت آرمیس است و شما عزیزان می توانید نمونه های مختلف حبه عناب را به قیمت کارخانه از طریق این سایت سفارش دهید.

فروش حبه عناب به صورت عمده و به صورت جزئی از طریق همین سایت انجام می‌شود که کافی است با کارشناسان فروش شرکت ما ارتباط برقرار کنید و همچنین می توانید این محصول را به صورت فله و یا بسته بندی سفارش دهید.

قیمت انواع حبه عناب نیز با توجه به حجم سفارش شما و همچنین اینکه به صورت فله بخواهید خریداری کنید و یا به صورت بسته بندی قصد خرید داشته باشید متغیر خواهد بود که لازم است برای دریافت قیمت روز با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما