صادرات عناب | قیمت هر یک تن آن

 

صادرات عناب درشت  به کدام کشورها انجام می شود؟ تفاوت قیمت عناب صادراتی با دیگر عناب ها چیست؟ قیمت عناب صادراتی چه قدر است؟
این ها سوالاتی است که در این مقاله قصد داریم به آنها بپردازیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

صادرات عناب

 

صادرات عناب تازه ایرانی (Iranian jujube exports) به کشورهای مختلف رونق دارد. قیمت هر یک تن آن بسته به نوع و کیفیت آن متفاوت است. شما می‌توانید این محصول را در تمام شهرهای کشور عزیزمان ایران با کیفیت های متنوع تهیه کنید. در مورد صادرات عناب ها می‌توان به صادرات به اروپا، کشورهای همسایه و کشور های آسیای شرقی اشاره کرد.

صادرات عناب

 

عناب دارای خواص مختلفی است از جمله این که می‌تواند باعث تصفیه خون شود. همین باعث می‌شود که بدن در مقابل بیماری هایی مانند سرطان و غیره مقاوم باشد. علاوه بر این عناب کاهش دهنده فشار خون است و سیستم گوارش بدن را تنظیم می‌کند. لذا از قدیم الایام از جمله گیاهان دارویی بوده که مورد استفاده قرار می‌گرفت.

استان خراسان جنوبی (southern Khorasan) پرچم تولید عناب در کشور عزیزمان ایران را در اختیار دارد و بر بلندای قله تولید عناب قرار گرفته است. باغداران این استان مقدار زیادی از عناب را هر سال به بازار ارائه می‌کنند. شما می‌توانید در بازارهای شهرهای مختلف آنها را تهیه کنید.

 

صادرات عناب | قیمت هر یک تن آن

صادرات عناب بیرجندی (Export of jujube Birjandi)

صادرات عناب بیرجندی به کشورهای مختلف جهان صورت می‌گیرد. خواص فراوان این محصول باعث شده است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا داشته باشد.

استان خراسان جنوبی قطب تهیه و تولید عناب ایرانی است. شهر بیرجند در این استان بزرگ‌ترین تولید کننده عناب در سراسر کشور به حساب می‌آید. به حدی که اقتصاد خیلی از خانواده ها و هموطنانی که در این شهر زیبا زندگی می‌کنند به مقدار زیادی به باغهای عناب آنها بستگی دارد. در ابتدای سال 96 قریب به 34 تن عناب تازه از کشور صادر شد که ارزشی بالغ بر 193304 دلار به ارمغان آورد.

در جدول زیر آمار دقیق تر این صادرات آمده است.

صادرات عناب

 

یک مشکل و معضل اساسی در حوزه کشاورزی در کشور عزیزمان ایران این است که متاسفانه ما در بحث بسته بندی محصولات کشاورزی خودمان بسیار ضعیف عمل می‌کنیم. این باعث می‌شود که در بازارهای جهانی صدمه بخوریم. لذا اگر بتوانیم با برنامه ریزی های درست در حوزه بسته بندی انواع مختلف محصولات کشاورزی از جمله عناب قدم بهتری برداریم قطعاً نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

 

صادرات عناب درشت به اروپا

صادرات عناب درشت به اروپا، کشورهای همسایه و حتی کشورهای آسیای شرقی نیز صورت می‌گیرد. عناب فوق العاده ایرانی با کیفیت بالای خود توانسته نظر مشتریان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کند.

همان طور که گفته شد کشورهای همسایه خواهان انواع مختلف عناب ایرانی می‌باشند. عناب ازجمله مواردی است که در صادرات به عراق، ترکیه کشورهای حوزه دریای عمان و خلیج همیشه فارس و غیره به چشم می‌‌خورد.

علاوه بر این عناب ایرانی را می‌توانید در بازارهای اروپایی و همچنین حتی در کشورهای شرقی قاره کهن مثل ژاپن پیدا کنید.

 

صادرات عناب درشت به اروپا

تفاوت قیمت عناب صادراتی با دیگر عناب ها

تفاوت قیمت عناب صادراتی به دیگر عناب ها بسته به پارامتر های مختلفی از جمله کیفیت آن ها می‌باشد. معمولاً عناب هایی که به کشور های مختلف صادر می‌شود دارای دانه های درشت هستند.

پارامترهای مختلفی در تفاوت قیمت عناب صادراتی ایرانی وجود دارد. همانطور که گفته شد کیفیت آن یکی از مهم‌ترین موضوعات است. علاوه بر کیفیت، عناب های صادراتی ایرانی به صورت کیلویی به مشتریان در اروپا عرضه می‌شود. خرید عناب با حجم بالاتر می‌تواند برای مشتریان قیمت کمتری را به همراه داشته باشد.

نکته‌ای که بازهم باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است که ارائه عناب ها با بسته بندی های مختلف و بروز، قطعاً در فروش این محصول با قیمت بهتر و میزان سود بیشتر برای کشورمان همراه خواهد بود. امیدواریم دست اندرکاران برای این موضوع چاره‌ای بیاندیشند.

 

کیفیت عناب های صادراتی

 

کیفیت عناب های صادراتی

کیفیت عناب های صادراتی ایرانی در بازارهای مختلف جهان همیشه زبان‌ زد جهانیان بوده است. عناب هایی که به کشورهای مختلف جهان صادر می‌شود نسبت به عناب هایی که در کشور وجود دارد، دانه های بزرگتری دارند. عناب های صادراتی از نوع عناب های درجه یک به حساب می‌آید.

کیفیت عناب صادراتی ایرانی بالاست. عناب های صادراتی ایران به دلیل داشتن دانه های درشت و سالم، همچنین کیفیت بالا، یک دست بودن، مرغوبیت بسیار خوب، به همراه شفافیت رنگ عناب ها و طعم و مزه بسیار شیرین آنها و همچنین از هر گونه آفت و مشکلات و مضرات شیمیایی عاری هستند، نظر خیلی از اشخاص در سراسر جهان را به خود جلب کنند.

صادرات عناب

 

چنانچه قصد صادرات عناب را دارید با مجموعه ما در ارتباط باشید تا بتوانید با کمترین قیمت ممکن بهترین کیفیت عناب را دریافت کنید. چرا که ما خود کشاورز و تولید کننده عناب هستیم و قصد داریم واسطه ها را از میان برداریم تا از این طریق قیمت تمام شده عناب را در تمام نقاط ایران به کمترین مقدار خود برسانیم. اینگونه قدمی هر چند کوچک در پی احقاق حق خود برداشته باشیم.

 

تفاوت قیمت عناب صادراتی به دیگر عناب ها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما