فروش حبه عناب | لیست قیمت عمده و مصرف کننده حبه عناب شاینا

 

فروش حبه عناب ارگانیک در نمایندگی‌های مختلف و همچنین سایت‌های معتبر به صورت عمده و جزئی انجام می‌شود. قیمت عمده و مصرف کننده حبه عناب با یکدیگر متفاوت می‌باشد.

حبه عناب شاینا معروف‌ترین برند تولیدکننده عناب جوشیده می‌باشد که توسط کارخانه شاینا شرق تولید می‌شود. در ادامه این مقاله به طور مفصل‌تر به این موضوع خواهیم پرداخت. لذا با ما همراه باشید.

فروش حبه عناب

حبه عناب شاینا

حبه عناب که به قند عناب معروف می‌باشد. از پودر عناب خشک تولید می شود. لذا خواص حبه عناب تماما همان خواص عناب می‌باشد. حبه عناب ارگانیک که با شعار جایگزین مناسب برای قند تولید می‌شود. در واقع برای مصرف در کنار چای بسیار ایده آل می‌باشد.

عناب حبه‌ای از مهم‌ترین فرآورده های عناب می‌باشد. نخستین بار توسط کارخانه شاینا شرق تولید گردید. از این رو حبه عناب در کنار نام شاینا آورده می‌شود. حبه عناب شاینا در ۱۲ طعم مختلف تولید و روانه بازار می‌شود. برخی از این طعم ها عبارتند از:

  • ساده
  • دارچین
  • زنجبیل
  • گل محمدی
  • شاهدانه
  • زردآلو
  • زرشک

 


فروش حبه عناب

عوامل موثر بر قیمت حبه عناب

حال متوجه شدیم حبه عناب چیست و به چه صورت تولید می‌شود. نوبت به قیمت این کالا می‌گردد. قیمت حبه عناب را می‌توان به صورت لحظه‌ای از طریق همین سایت بدست آورد.

در قیمت تمام شده حبه عناب عوامل مختلفی موثر می‌باشند که عبارتند از:

  • قیمت عناب: با توجه به اینکه حبه عناب از پودر عناب تولید می‌شود، مهم‌ترین عامل موثر در قیمت عناب حبه‌ای قیمت عناب خشک می‌باشد. بدین صورت هر چقدر قیمت عناب بیشتر باشد، قیمت حبه عناب نیز بیشتر خواهد بود.
  • طعم استفاده شده در تولید حبه عناب: با توجه به این که در تولید حبه عناب از طعم های مختلفی استفاده می‌شود، قیمت طعم به کار برده شده نیز در قیمت نهایی حبه عناب موثر می‌باشد.
  • میزان خرید حبه عناب: خرید به صورت عمده و یا جزئی عامل موثر دیگری در قیمت حبه عناب می‌باشد. بدین صورت که هر چقدر حجم خرید بیشتر باشد قیمت حبه عناب کمتر محاسبه می‌شود.


فروش حبه عناب

لیست قیمت حبه عناب شاینا

همانطور که در بالا ذکر شد قیمت حبه عناب درشت  به عوامل متعددی وابسته است. در تصویر زیر لیست قیمت مصرف کننده حبه عناب و همچنین قیمت های نمایندگی و فروشگاهی بیان شده است.

 

قیمت حبه عناب شاینا

تولیدکننده انواع حبه عناب در بیرجند

در حال حاضر بسیاری از افراد به صورت خانگی اقدام به تولید حبه عناب کرده‌اند. ضمن اینکه آن را در طعم ها و اشکال مختلفی تولید می‌کنند. اما تنها کارخانه و تولید کننده رسمی حبه عناب، شرکت شاینا شرق می‌باشد که در شهر بیرجند قرار دارد.

در کارخانه شاینا انواع حبه عناب با طعم های مختلفی که در بالا ذکر شد تولید می‌شود. مدیران این کارخانه توانسته‌اند با فروش حبه عناب برای تعداد زیادی از افراد اشتغال زایی کنند.

فروش عمده حبه عناب

فروش حبه عناب به صورت عمده در بسته بندی های ۱۷۵ گرمی، ۵۰۰ گرمی و یک کیلو گرمی در حال انجام می‌باشد. بیشترین فروش حبه عناب مربوط به بسته بندی کوچک یعنی ۱۷۵ گرمی می‌باشد. قیمت مناسب‌تر و مشتری پسندتر بودن آن دلیل بر این امر می‌باشد.

برای خرید عمده حبه عناب شاینا با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

 

فروش حبه عناب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما