فروش عمده عناب درشت در سال 1400

فروش عمده عناب درشت در سال 1400 با قیمت ارزان و به صرفه برای خریداران عناب از سوی کشت و صنعت آرمیس در حال انجام می باشد. خرید عناب درشت بیرجند از سوی خشکبار فروشی ها و عاملان پخش در شهر های مختلف به صورت عمده صورت می گیرد از این رو برای به دشت آوردن قیمت عناب بزرگ می توان به این مراکز مراجعه کرد.عناب درشت

آشنایی با عناب درشت

عناب یک محصول باغی می باشد که اندازه آن در قیمت تمام شده این محصول بسیار حائز اهمیت می باشد به طوری که هر چقدر عناب اندازه درشتری باشد قیمت آن گرانتر خواهد بود از این رو کشاورزان پیوسته به دنبال نهال های پیوندی که محصول درشت تری دارند هستند.

در درشتی عناب علاوه بر نوع درخت، شرایط آبیاری و کودهی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که هر چقدر عناب آبیاری مناسب تر و کودهی بهتری داشته باشد اندازه آن بزرگ تر خواهد شد.

این نوع از عناب به دلیل اتدازه درشتی که دارد برای مصرف آجیلی بسیار مناسب می باشد از این رو عطاری های زیادی آن را به عنوان عناب آجیلی به فروش می رسانند.عناب درشت

قیمت عناب درشت در سال 1400

قیمت عناب در سال 99 افت و خیز های زیادی داشت که باعث شده بود کشاورزان و فروشندگان عناب نتوانند به راحتی قیمت ثابتی برای آن در نظر بگیرند. قیمت عناب آجیلی درشت در سال گذشته در حدود 50 تا 60 هزار تومان بود که از ابتدا تا انتهای فصل روند افزایشی ای به خود گرفته بود.

اما در سال 1400 قیمت عناب بستگی به میزان برداشت این محصول دارد.
پیش بینی می شود در سال 400 بیش از 7000 تن عناب از باغات استان خراسان جنوبی برداشت شود که بر اساس این موضوع احتمال می رود عناب درشت در سال 1400 تغییر زیادی با ارزش آن در سال گذشته نداشته باشد.عناب درشت

فروش عمده عناب درشت در سال جدید

فروش عمده عناب درشت در سال جدید از سوی مراکز متعددی در شهرهای مختلف کشور صورت می گیرد به عنوان مثال در مشهد بازار مولوی و مصلی از اصلی تری محل های پخش عمده عناب به حساب می آیند.

در سال پیش رو که آغاز آن با کرونا همراه بود خرید اینترنتی عناب رونق چشم گیری داشت چرا که با خوابیدن کسب و کارهای سنتی مردم برای بدست آوردن نیاز های خود به فضای مجازی و وب سایت های اینترنتی رو آوردند.

برای خرید عمده عناب در سال 1400 می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما