فروش عناب خشک سال 1400 با قیمت مناسب

فروش عناب خشک سال 1400 با قیمت مناسب توسط عمده فروشان عناب در بازار بیرجند انجام می شود که می توان برای خرید عمده انواع عناب بیرجند به صورت حضوری به این بازار رفته و یا اینکه از طریق فضای مجازی و وب سایت های اینترنتی با فروشنده های حاضر در این بازار ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را به ثبت رساند.فروش عناب خشک

عناب خشک در سال 1400

سال ۱۴۰۰ برای عناب خشک یک سال کاملاً عجیب بود چرا که به دلیل گرمای بیش از اندازه هوا در تابستان این سال فصل برداشت عناب خشک زودتر از مدت هر سال شروع شد و شاهد این بودیم که از اواسط شهریور ماه عناب خشک از باغات استان خراسان جنوبی شروع به برداشت شد این در حالی بود که نسبت به سالهای قبل حدود یک ماه زودتر برداشت عناب شروع شد.

در حالت کلی اگر بخواهیم از نظر وزنی مقایسه کنیم میزان برداشت عناب خشک در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ افزایش داشت و شاهد این بودیم که در شهرستان های مختلف استان خراسان جنوبی حجم برداشت عناب چندین برابر شده است.

به دلیل فراوانی عناب خشک و بطور کلی عناب در سال ۱۴۰۰ درختان عناب به مانند خوشه های انگور پر از عناب بودند و این موضوع باعث شد که عناب ها قالب متوسط داشته باشند یعنی قالب کلی عناب متوسط باشد و کمتر عناب درشت داشته باشیم.

با توجه به این موضوع یعنی اینکه برداشت کمتر عناب درشت نسبت به سال قبل و کمبود عرضه در بازار باعث شد که قیمت های مربوط به عناب درشت به شدت افزایش پیدا کند و حتی تا ۲۰ هزار تومان نسبت به سال قبل افزایش قیمت داشت.فروش عناب خشک

قیمت هر کیلو عناب خشک سال 1400

از آنجایی که خواص دارویی عناب باعث شده است که مردم این میوه منحصر به فرد را مورد استفاده قرار بدهند قیمت نیز یکی از ملاک های بسیار مهم برای خرید آن می‌باشد به طوری که شاید در بسیاری از موارد به دلیل قیمت بالای این محصول افراد از خرید آن صرف نظر کرده باشند و یا به دلیل قیمت مناسب آن نسبت به سایر خشکبار افراد ترغیب به خرید آن شوند.

همانطور که در قسمت قبل گفته شد عناب نسبت به سال ۹۹ افزایش چشمگیری داشت و هر کیلو عناب خشک در سال ۱۴۰۰ قیمتی در حدود چهار تا پنج هزار تومان گرانتر از سال ۹۹ دارد و به خصوص برای عناب های درشت که افزایش قیمت بسیار بیشتری داشتند.
قیمت هر کیلو عناب خشک در سال ۱۴۰۰ را می توان از طریق فروشنده های این محصول به طور لحظه ای استعلام گرفت اما به طور کلی لازم است بدانید که در سال ۴۰۰ قیمت هر کیلو عناب خشک چیزی در حدود ۱۵ هزار تومان تا ۱۲۰ هزار تومان بود که با توجه به تنوع عناب قیمت‌ ها نیز بسیار متنوع می باشد. قیمت روز عناب خشک در سال ۱۴۰۰ را می توانید از طریق سایت اینترنتی ما دریافت کنید.فروش عناب خشک

فروش عناب خشک امسالی

فروش عناب خشک امسالی یعنی عناب خشک ۱۴۰۰ توسط شرکت ها و کاسبان بسیار زیادی در سطح کشور انجام می‌شود که اکثرشان در بیرجند که مرکز استان خراسان جنوبی باشد فعالیت می‌کنند چرا که مهد تولید عناب این شهر است و تمام خریداران عمده عناب تمایل دارند تا از این شهر عناب مورد نظر خود را خریداری کنند.

در هنگام خرید عناب خشک باید دقت داشته باشید که بتوانید از فروشنده معتبر آن این محصول را خریداری کنید چرا که ممکن است بعضی از فروشنده‌ها عناب پارسالی را به اسم عناب امسالی به فروش برسانند که برای تشخیص این امر یعنی تشخیص عناب پارسالی از امسالی می توانید به وسیله بو کردن عناب و یا مزه کردن آن تشخیص داد به طوریکه عناب های پارسالی بوی کهنگی می‌دهند و مزه شیرین متمایل به تلخ دارند.

اگر چنانچه قصد خرید عناب خشک ۱۴۰۰ را دارید می توانید از طریق همین سایت با کارشناسان شرکت ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما