قیمت حبه عناب شاینا | خرید بدون واسطه از کارخانه

قیمت حبه عناب شاینا در هنگام خرید بدون واسطه از کارخانه در پایین ترین حد خود قرار خواهد داشت چرا که در همه محصولات وجود واسطه ها باعث تغییر قیمت می شود. برای خرید حبه عناب به صورت مستقیم از کارخانه شاینا می توان از طریق سایت شرکت عناب سازان شاینا شرق اقدام کرد.قیمت حبه عناب شاینا

آشنایی به حبه عناب شاینا

از آنجایی که عناب حبه ای یک محصول نوپا می باشد و هنوز مردم شناخت کافی از این محصول ندارند یکی از پر سرچ ترین سوالات در اینترنت “حبه عناب چیست؟” هست تا به واسطه پاسخ این سوال بتوانند به شناخت کافی از آن برسند.

حبه عناب یک فراورده از عناب است که طی مراحل مشخص شده ای از پودر عناب حاصل می شود یعنی برای تولید این محصول ابتدا باید عناب خشک را آسیاب کرد و از پودر آن برای تولید قند عناب استفاده نمود.

ایده تولید عناب حبه نخستین بار از سوی آقای محمد افسری مدیر عامل شرکت عناب سازان شاینا شرق مطرح شد و این شرکت توانست با آزمون و خطاهای زیاد آن را تولید کند.

شرکت عناب سازان حبه ی عناب را با برند شاینا در بازار عرضه می کند و در حال حاضر در اکثر شهر های ایران عامل پخش و یا نمایندگی دارد.قیمت حبه عناب شاینا

آموزش طرز تهیه حبه عناب

چند سالی شده که این محصول در بازار جا افتاده و سال به سال هم با بازاریابی و تبلیغات گسترده می تواند بازارهای بیشتری را به خود ببیند از این رو بسیاری از افراد به دنبال روش تهیه این محصول هستند تا علاوه بر تولید برای خود، آن رو به صورت عمده و جزئی در بازار بفروشند و سهم هر چند کوچکی از این بازار پهناور داشته باشند.

برای تولید حبه عناب باید طبق مراحل زیر عمل کرد:

  1. شستن عناب هایی که قراره برای تولید حبه استفاده کنیم و در ادامه خشک کردن آن ها در محیطی بهداشتی
  2. آسیاب کردن عناب ها با استفاده از دستگاه آسیاب صنعتی
  3. الک کردن پودر حاصل برای جداسازی ناخالصی و هسته های عناب
  4. ریختن پودر ها در قالب های مخصوص
  5. قرار دادن قالب ها بر روی قفسه های حمل و در ادامه قرار دادن این قفسه ها در حمام بخار
  6. بعد از گذشت تایم مشخص حبه عناب آماده می شود که می توان آن را بسته بندی و یا به صورت فله ای در بازار توزیع کرد

برای این که به طور کامل طرز تهیه حبه عناب را یاد بگیرید پیشنهاد میشود ویدئویی که در ادامه این مقاله آمده را با دقت مشاهده بفرمایید.

قیمت حبه عناب شاینا

مدیران کارخانه شاینا برای جلوگیری از چند قیمته شدن این محصول سه قیمت نمایندگی، فروشگاهی و مصرف کننده را مشخص کرده اند که با توجه به حجم خرید هر یک از این سه قیمت می تواند اعمال شود.

به طور کلی قیمت عناب حبه ای به قیمت عناب خشک وابسته است چرا که ماده اصلی تولید حبه خود عناب می باشد.
در ادامه می توانید لیست قیمت حبه عناب شاینا را مشاهده کنید.قیمت حبه عناب شاینا

انواع بسته بندی حبه ی عناب و مشخصات آن ها

امروزه نوع بسته بندی محصولات در قیمت تمام شده محصول و همچنین میزان فروش آن بسیار موثر است به طوری که بارها شاهد این موضوع بوده ایم که یک محصول با کیفیت پایین ولی در بسته بندی شکیل تر فروش بیشتری داشته است.

برای حبه عناب همانطور که از تصویر بالا مشخص است سه نوع بسته بندی طراحی شده است که قیمت حبه عناب شاینا برای هر کدام متفاوت می باشد.
بسته بندی کوچک، متوسط و بزرگ که مشخصات آن ها به ترتیب در تصاویر زیر آمده است.قیمت حبه عناب شایناقیمت حبه عناب شایناقیمت حبه عناب شاینا

خرید بدون واسطه عناب حبه ای از کارخانه شاینا

برای اینکه حبه عناب را بدون واسطه از کارخانه شاینا خرید کنیم لازم است تا به صورت مستقیم به مسئولین فروش این شرکت در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است از آنجایی که قیمت حبه عناب شاینا مشخص است از نمایندگی ها هم می توان خرید خود را انجام داد و از نظر قیمتی تفاوتی با خرید از کارخانه ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما