قیمت روز عناب خشک در بازار بیرجند

قیمت روز عناب خشک در بازار بیرجند تعیین کننده قیمت خرید و فروش انواع عناب در سراسر ایران می باشد چرا که مهد تولید عناب بیرجند است لذا قیمت هایی که در این شهر برای عناب تعیین می‌شود ملاک و معیاری برای فروشنده های عناب در سایر شهرهای ایران می باشد که بر اساس نرخ اعلام شده برای عناب در بیرجند عناب های خود را قیمت‌گذاری کرده و به فروش می‌رسانند.قیمت روز عناب خشک

عوامل تاثیر گذار در قیمت عناب خشکقیمت روز عناب خشک

در قیمت تمام شده هر کیلو عناب عوامل زیادی تاثیر گذار است که به طور مختصر در این قسمت از مقاله به چند مورد اشاره می‌کنیم که با شناخت آنها می توانیم به راحتی هر عنابی را قیمت گذاری کنیم لذا لازم است تا با دقت با آن ها آشنا شوید.

اولین عامل تاثیر گذار در قیمت هر کیلو عناب خشک میزان چروک عناب می باشد به طوری که هر چقدر چروک یک عناب بیشتر باشد باعث خواهد شد قیمت آن ارزانتر باشد و برخلاف تصور اندازه عناب اصلی‌ترین عامل تاثیرگذار در قیمت این محصول نمی باشد چرا که اگر عنابی بسیار درشت هم باشد اما چروک زیادی داشته باشد جزء عناب های دارویی به حساب خواهد آمد که ارزانترین نوع عناب است.

دومین عامل تاثیر گذار در قیمت عناب نوع عناب می باشد که جگری باشد یا روشن و از آنجایی که عناب های جگری دارای کیفیت بالاتری نسبت به عناب های روشن می باشند قیمت هر کیلو عناب جگری از عناب روشن که در سایزهای یکسان هستند بیشتر خواهد بود.

سومین فاکتور تاثیر گذار در قیمت تمام شده میوه عناب خشک شده اندازه آن می‌باشد به طوری که هرچقدر اندازه عناب ریزتر باشد قیمت آن ارزانتر است و برعکس این موضوع نیز صادق می باشد‌.

قیمت روز عناب خشک در بازار بیرجندقیمت روز عناب خشک

در هنگام خرید عناب می توانیم از قیمت روز آن مطلع شویم و اما برای به دست آوردن قیمت آن قبل از خرید کافی است با فروشنده های آن ارتباط برقرار کنیم چرا که فروشنده ها به دلیل اینکه روزانه میزانی از عناب را به فروش می رساند از قیمت روز آن مطلع هستند.

در بازار بیرجند قیمت انواع عناب تقریباً در پایین‌ترین حد خود قرار دارد و به طور میانگین قیمت هر کیلو از این محصول چیزی در حدود ۱۰ هزار تومان تا ۸۰ هزار تومان متغیر می باشد که لازم است شما عزیزان برای دریافت قیمت روز آن به همراه تصاویر و ویدئوهای مربوط به هر نمونه با ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما