قیمت عناب خشک در شیراز چقدر است؟

قیمت عناب خشک در شیراز چقدر است؟ بهترین روش خرید عناب خشک در شیراز چه روشی است؟ تفاوت قیمت عناب خشک در شیراز با بیرجند چقدر است؟
این ها سوالاتی است که در این مقاله قصد داریم به طور ویژه به آن بپردازیم لذا تا پایان با ما همراه باشید.قیمت عناب خشک در شیراز

در شروع بحث بیائید تا به طور مختصر با عناب آشنا شویم.

عناب همانند زرشک و زعفران محصول کشاورزی استان خراسان جنوبی می باشد. عناب در ابتدا به رنگ سبز کم رنگ بوده و بعد از رسیدن به رنگ قرمز جیگری در می آید. میوه عناب تقریبا به اندازه یک زیتون است. لازم به ذکر است درخت عناب بعضا تا ده متر ارتفاع دارد.
درخت عناب از سن 4، 5 سالگی شروع به ثمردهی می کند که عمر مفید این درخت تا سن 50 سالگی می باشد. بیشترین میزان ثمردهی درخت عناب از سن 15 تا 20 سالگی می باشد که از هر درخت بالغ بر 40 کیلو عناب تازه برداشت می شود.

جالب است بدانید درخت عناب هیچ وقت فصل خزان را نمی بیند چرا که دیرتر از سایر درختان از خواب زمستانی بیدار می شود و زودتر از بقیه درختان به خواب زمستانی می رود.

اما قیمت عناب خشک در شیراز ، این میوه فراموش شده چقدر است؟قیمت عناب خشک در شیراز

قیمت عناب خشک در شیراز

قیمت عناب خشک در شیراز به عوامل زیادی وابسطه است. یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت عناب خشک کیفیت آن می باشد. به طور مشخص هر چقدر که کیفیت عناب بهتر باشد آن عناب گرانتر خواهد بود.
ریز و درشتی عامل موثر دیگری است که نقش بسزایی در تعیین قیمت هر کیلو عناب خشک دارد، و هر چقدر که عناب درشت تر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

عامل دیگری که در تعیین قیمت عناب موثر است وجود دلالان متعدد در این بین می باشد. اما جای نگرانی ای از این بابت نیست چرا که ما در مجموعه آرمیس در تلاش هستیم تا واسطه ها را حذف کنیم چرا که خودمان کشاورز و تولید کننده عناب هستیم.قیمت عناب خشک در شیراز

خرید عناب در شیراز چگونه امکان پذیر است؟

در سال های اخیر میزان مصرف عناب در شیراز به مانند سایر کلانشهر های ایران افزایش یافته است.
شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش عناب، از قیمت عناب خشک در شیراز مطلع شوید و خرید خود را انجام دهید. به طور حتم متوجه خواهید شد که قیمت عناب در شیراز به مراتب بالاتر از قیمت عناب در بیرجند است، که عوامل زیادی بر این افزایش قیمت تاثیر گذار هستند.قیمت عناب خشک در شیراز

اما آیا راهی وجود دارد که با خرید عناب خشک در شیراز از قیمت عناب در بیرجند بهرمند شد؟

تفاوت قیمت عناب خشک در شیراز با بیرجند

به طور مشخص هر چقدر که از خراسان جنوبی فاصله بگیریم بر قیمت عناب افزوده خواهد شد. چرا که هزینه های حمل و نقل و به خصوص دلالان متعدد در این بین باعث افزایش قیمت عناب در شهرهای دورتر از بیرجند می شود.

شاید با خودتان بگویید پس لازم است که شال و کلاه ببندید و برای خرید عناب عازم خراسان جنوبی شوید. اما با تکنولوژی امروزه دیگر لازم نیست چنین کاری انجام دهید.
چرا که ما در مجموعه آرمیس شرایطی را فراهم کردیم که شما می توانید به راحتی و با خرید اینترنتی عناب خشک از قیمت عناب خشک در بیرجند بهرمند شوید.قیمت عناب خشک در شیراز

حال سوال اینجاست که قیمت عناب در بیرجند چقدر است؟

قیمت هر کیلو عناب خشک در بیرجند

قیمت عناب سال 97 در بیرجند با توجه به کیفیت آن متغییر بود. قیمت هر کیلو عناب خشک در این شهر در سال گذشته چیزی در حدود 6000 تومان تا 35000 تومان بود که قیمت عناب 98 تغییر زیادی با سال گذشته نداشته است.
جهت اطلاع از قیمت روز عناب و مشاوره برای خرید عناب با ما در ارتباط باشید تا با این کار واسطه ها را حذف کنید چرا که ما خودمان کشاورز و تولید کننده عناب هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما