قیمت و خرید حبه عناب بیرجند از کارخانه

قیمت و خرید حبه عناب بیرجند از کارخانه موضوعی است که قصد داریم در این مقاله در رابطه با آن صحبت کنیم. حبه عناب یکی از فرآورده های مهم عناب است و لذا ‌‌کارگاه ها و تولیدی‌های زیادی برای این محصول راه اندازی شده است و اکثرا هم در استان خراسان‌جنوبی فعالیت می‌کنند. اما عناب حبه ای دارای کیفیت ها و قیمت های متعددی می باشد که در هنگام خرید باید به آن ها توجه کرد و در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.حبه عناب بیرجند

کارخانه حبه عناب بیرجند

حبه عناب همانطور که از اسمش مشخص است از میوه عناب تولید می‌شود میوه عنابی که کاملاً خشک شده است چرا که لازم است ابتدا عناب آسیاب شود و از پودر عناب است که حبه عناب تولید می شود.

از آنجایی که از نظر ظاهری این محصول مشابه با حبه قند است به آن قند عناب نیز گفته می شود و با شعار جایگزین مناسب برای قند توسط تولیدکننده های مختلف در حال تولید است.

این محصول کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد نگهدارنده و افزودنی در تولید آن وجود ندارد و لذا افراد مختلف به خصوص افرادی که برای درمان بیماری های مختلف از جمله دیابت قصد مصرف آن را دارند هیچ جای نگرانی نیست.

کارگاه ها و کارخانه های متعددی در سراسر ایران مشغول به تولید این محصول هستند که اکثراً در استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند فعالیت می کنند چرا که این منطقه مرکز تولید عناب است و به راحتی می توانند مواد اولیه خود یعنی همان عناب را تهیه کنند.

کارخانه حبه عناب بیرجند با تولید و پخش این محصول در سراسر ایران یکی از اصلی ترین و مهمترین مسئولیت ها را در شناساندن این محصول به مردم دارد چرا که می‌تواند با تولید حبه عناب با کیفیت علاقه مردم به مصرف این محصول را افزایش دهد.حبه عناب بیرجند

قیمت عناب حبه ای

همانطور که گفته شد حبه عناب محصولی است که از عناب خشک تولید می‌شود لذا کاملاً مشخص است که قیمت این محصول به قیمت تمام شده عناب خشک وابسته است همانطور که تمام محصولات تولید شده به قیمت مواد اولیه لازم برای تولید آن محصول وابسته می باشند.

معمولاً برای تولید عناب حبه ای از عناب های ریز ولی سالم استفاده می شود چرا که دارای قیمت مناسب تری هستند و در نتیجه باعث می شود قیمت تمام شده حبه عناب مناسب باشد.

قیمت حبه عناب به عواملی مانند نوع بسته بندی و همچنین حجم خرید نیز بستگی دارد به طوریکه اگر به صورت فله ای این محصول را خریداری کرد قیمت بسیار ارزان تر از حالت بسته بندی خواهد بود و یا اینکه هر چقدر حجم خرید افزایش پیدا کند قیمت تمام شده اش کاهش پیدا خواهد کرد.

با توجه به اینکه حبه عناب در طعم ها و قالب های مختلف تولید می‌شود از جمله عوامل دیگر تاثیرگذار در قیمت این محصول نوع طعمش می باشد چراکه طعم ساده یعنی همان حبه عناب ارزان تر از سایر نمونه های حبه عناب بوده و طعم های دیگر مانند طعم سنجد گل محمدی زردآلو و غیره گران تر از طعم ساده هستند.

به طور کلی در حالت فله ای قیمت این محصول برای طعم ساده چیزی در حدود ۵۰ تا ۶۰ و برای طعم‌دار ها چیزی در حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان می باشد.حبه عناب بیرجند

خرید عمده حبه عناب از کارخانه

برای خرید حبه عناب به صورت مستقیم از کارخانه تولیدکننده این محصول میتوان هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی سفارش خود را به ثبت رساند چرا که اکثر تولید کننده‌ های حبه عناب شرایطی را فراهم کرده اند تا افراد مختلف بتوانند هر چند از این محصول را که بخواهند سفارش دهند.

نکته‌ای که در ثبت سفارش از کارخانه تولید کننده حبه عناب مهم است این است که با توجه به حجم خرید قیمت تمام شده محصول متفاوت خواهد بود یعنی اینکه شما اگر تعداد پایین و در حد چند بسته بخواهید با قیمت مصرف کننده برای شما حساب خواهد شد و یا کسی که در حد چند تا کارتان بخواهد با قیمت فروشگاهی و کسی که در حجم بسیار بالا بخواهد به صورت قیمت‌نمایندگی برایش حساب خواهد شد.

در حال حاضر می توانید نمونه های مختلف حبه عناب را از طریق همین سایت و ارتباط با کارشناسان فروش ما سفارش دهید.

1

  1. سلام روز بخیر من از طریق سایت شما خرید کردمخیلی با کیغیت بود و به موقع به دستم رسید ممنونم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما