لیست قیمت عناب درشت خشک بسته بندی

 

عناب درشت خشک و بسته بندی شده، فروش بسیار خوبی در بازارها دارد. این محصول از باغات بیرجند برداشت می‌شود و به دست مصرف کنندگان در سراسر ایران و حتی جهان می‌رسد. اطلاع از آخرین لیست قیمت عناب خشک برای هر خریدار و یا فروشنده جهت معامله راحت‌تر و مطمئن‌تر و ضروری می‌باشد، که می‌توان این لیست را از فروشندگان برتر و متخصص در این زمینه استعلام کرد.

لیست قیمت عناب

خرید عناب بیرجند در وزن یک کیلوگرمی

در استان خراسان جنوبی و در شهرستان بیرجند، عناب به وفور کشت می‌شود. عناب بیرجند بسیار مشهور است، و یکی از از ارقام مرغوب پرفروش در ایران به شمار می‌آید.

عناب بیرجند را می‌توان به صورت تازه و یا خشک شده خریداری کرد. عناب تازه بیرجند در فصل تابستان برداشت و به فروش می‌رسد. عناب خشک در همه فصول در بازار موجود است.

عناب یک کیلوگرمی به دلیل وزن مناسب، فروش بالایی دارد. مشتری برای خرید عناب بیرجند در وزن یک کیلو می‌تواند از طریق راه های زیر اقدام کند:

  • مراجعه به دفاتر فروش مستقیم تولید کنندگان عناب در بیرجند
  • بازارچه های اینترنتی مانند سایت های آنلاین

 

لیست قیمت عناب

لیست آخرین قیمت عناب خشک درشت

عناب یکی از میوه های مرغوب در ایران می‌باشد که نرخ خرید و فروش آن برای صادر کننده و یا خریدار معمولی مهم می‌باشد. در ارائه لیست آخرین قیمت عرضه شده برای عناب خشک درشت توسط مراکز و یا فروشنده ها، فاکتورهای زیر موثر می‌باشد:

  • کیفیت و ظاهر آن (چروکیده یا گوشتی مانند است)
  • نوع عناب (دارویی، متوسط و درجه یک)
  • فصل تقاضای محصول
  • نوع بسته بندی شده
  • سایز و درشتی عناب

برای اطلاع از لیست قیمت عناب با ما در تماس باشید.

لیست قیمت عناب

فروش عناب خشک به صورت فله‌ای با نازلترین قیمت

عناب خشک در بازار ایران، برای صادرات و یا به عنوان دارو خرید و فروش می‌گردد. خرید عناب به صورت فله‌ای و یا کلی، بسیار پرسودتر و مقرون به صرفه‌تر از خرید جرئی می‌باشد.

فروش عناب فله‌ای با نازل‌ترین قیمت، از طریق نمایندگی های تولید کنندگان صورت می‌گیرد. نمایندگی های تولید کنندگان، به غیر از بیرجند که قطب و مرکز اصلی تولید عناب خشک می‌باشد، در شهرهای دیگر ایران نظیر تهران، مشهد، اصفهان و … مستقر می‌باشند.

نمایندگی های تولید کنندگان که عناب درشت درجه یک خشک را با قیمت دست اول و مناسب به مشتری عرضه می‌دارند. به دو روش سنتی و یا مدرن یعنی حضوری و یا اینترنتی مشغول به فعالیت می‌باشند.

امروزه نمایندگی های آنلاین عرضه و پخش عناب توانسته‌اند، نبض بازار را در دست بگیرند. با جستجو در فضای اینترنتی می‌توان انواع مراکز عرضه عناب آنلاین را مشاهده کرد و از بین آنها بهترین را برای خرید انتخاب نمود.

 

لیست قیمت عناب

قیمت عناب درجه یک بسته بندی شده در تهران

برای خریداران، مخصوصا مشتریان جزئی، اجناس و یا مواد غذایی بسته بندی شده، بیشتر طرفدار دارد.  عناب های بسته بندی شده بهداشتی‌تر و تمیزتر هستند. این بسته بندی ها می‌تواند به صورت کارگاهی در پاکت های وکیوم شده و یا توسط کارخانجات تولید مواد غذایی همراه با حک آرم مخصوص باشد.

قیمت عناب بسته بندی شده در بازار به نوع عناب و نوع بسته بندی وابسته است. همچنین لازم به ذکر است که میزان سفارش و شیوه خرید در قیمت تمام شده این محصول موثر است.

اگر شما می‌خواهید عناب درجه یک بسته بندی شده در تهران را با قیمت ویژه و مناسب تهیه کنید، به سایت های معتبر مانند سایت که بدون واسطه محصول را به خریدار عرضه می‌دارند، مراجعه نمایید.

فروشنده انواع عناب مرغوب در بازار بیرجند

عناب، محصول مخصوص شهر بیرجند در استان خراسان جنوبی می‌باشد. بازار این میوه خوشمزه در این شهر بسیار داغ و فعال است.

فروشنده انواع عناب مرغوب در بازار بیرجند، شامل موارد زیر می‌باشد:

  • خرده فروشان
  • عمده فروشان

فروشنده عناب در بیرجند این میوه را در انواع خشک و یا تازه و به صورت بسته بندی شده و یا فله‌ای در حجم های مختلف به مشتری در سراسر کشور و یا حتی بازارهای جهانی عرضه می‌دارد.

 

لیست قیمت عناب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما