لیست قیمت عناب عمده در بازار بیرجند

لیست قیمت عناب عمده در بازار بیرجند بسیار حائز اهمیت می‌باشد چرا که هم کشاورزان و هم خریداران عناب پیوسته به دنبال قیمت روز انواع عناب در بازار بیرجند هستند تا بتوانند به وسیله آن محصول مورد نظر خود را قیمت گذاری کرده و یا خریداری کنند. در ادامه به طور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت و به طور حدودی قیمت برخی از نمونه های عناب را بیان خواهیم کرد.قیمت عناب عمده

بازار عمده فروشی عناب بیرجند

بازار بیرجند یکی از اصلی‌ترین بازارها برای خرید و فروش عناب در کشور است و این موضوع کاملا واضح و مشخص است چرا که در بیرجند است که حجم بسیار زیادی از عناب برداشت می‌شود و تمام خریداران عناب در کشور باید با فروشنده های عناب در بازار عمده فروشی بیرجند ارتباط برقرار کنند تا بتوانند این محصول را با کیفیت بالا و البته قیمت مناسب به دست آورند.

بازار عمده فروشی عناب بیرجند از اواسط تابستان برای عناب تازه شروع می شود چرا که فصل برداشت عناب تازه از اوایل مرداد ماه استارت می خورد و برای عناب خشک نیز از اوایل پاییز شاهد رونق گرفتن بازار عناب خشک بیرجند هستیم چرا که عناب خشک با استارت فصل خزان برداشت می‌شود.

معمولا افرادی که قصد خرید عمده عناب را دارند اکثرا کاسبان و بازاریان این محصول در شهرهای مختلف هستند که با آغاز فصل برداشت اقدام به خرید عناب خشک می کنند چرا که به خوبی می‌دانند در این زمان بهترین نمونه‌ های عناب در بازار موجود است و همچنین قیمت آن بسیار مناسب می باشد و لذا با خرید عمده این محصول عناب مورد نیاز سالانه خود را تامین می‌ کنند.قیمت عناب عمده

لیست قیمت عمده عناب

قیمت انواع عناب موضوع بسیار مهمی برای کشاورزان و همچنین خریداران و کاسبان این محصول است و تقریبا برای تمام محصولات این موضوع وجود دارد که قیمت یکی از ملاک‌های بسیار مهم در خرید و فروش‌ها به حساب می‌آید و پیوسته خریداران در تلاشند تا بتواند محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسبی خریداری کرده و همچنین فروشنده‌ها که کشاورزان باشند در تلاش است تا بتواند با بالاترین قیمت ممکن دسترنج سالانه خود را به فروش برسانند.

قیمت عناب بر اساس سایز آن و همچنین کیفیتی که دارد مشخص می شود یعنی اینکه هر چقدر عناب چروک بیشتری داشته باشد عناب ارزان تر خواهد بود.

گذشته از این پارامتر ها حجم خرید نیز یکی از اساسی ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت هر کیلو عناب می باشد به طوریکه اگر شما قرار باشد برای مصرف شخصی خود عناب را تهیه کنید با قیمت مصرف کننده برایتان حساب خواهد شد اما اگر به صورت عمده و در تناژ بالا خریداری کنیم قطعاً خواهید توانست این محصول را با تخفیف بسیار خوبی خریداری کنید و معمولاً اختلاف بین قیمت عمده و قیمت مصرف کننده چیزی در حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان می باشد.

در ادامه قیمت عمده انواع عناب خشک در سال جاری آورده شده است؛ لازم به ذکر است که بدانید این قیمت‌ها کاملاً حدودی است و باید برای دریافت قیمت روز و همچنین دریافت ویدئو ها و تصاویر مربوط به هر نمونه از طریق همین سایت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید چرا که تا وقتی عناب دیده نشود نمی توانید تشخیص بدهید که این قیمت برای چه نوع عنابی است.

[toggle title=”لیست قیمت عمده عناب خشک” state=”open”]

  • عناب ریز دارویی: حدودا 12 تا 14 هزار تومان
  • عناب ریز: حدود 19 تا 22 هزار تومان
  • عناب مخلوط: حدود 30 تا 32 هزار تومان
  • عناب درشت معمولی: هر کیلو حدودا 37 تا 40 هزار تومان
  • عناب درشت درجه یک: حدودا کیلویی 48 تا 52 هزار تومان
  • عناب درشت صادراتی: حدودا 75 تا 80 هزار تومان
  • عناب دستچین ممتاز: حدود 130 هزار تومان

[/toggle]قیمت عناب عمده

خرید عناب از بازار بیرجند

با توجه به اینکه به طور حدودی با قیمت های انواع عناب در بازار بیرجند آشنا شدید هم اکنون می توانید برای ثبت سفارش عمده انواع عناب بیرجند اقدام کنید.

لازم به ذکر است بدانید که عناب معمولاً به صورت فله ای و در کیسه‌های حدود ۲۵ کیلویی بسته بندی و ارسال می‌شود همچنین امکان بسته‌بندی در کارتون های با وزن حدود ۱۰ کیلو نیز امکان پذیر می باشد و معمولاً عرف بازار این است که عناب داخل کیسه بسته بندی شود.

برای خرید عناب از بازار بیرجند کافی است با فروشنده های این محصول در بازارهای مختلف ارتباط برقرار کنید که وب سایت های اینترنتی یکی از گزینه های بسیار مناسب برای این موضوع است یعنی اینکه می توانید از طریق گوگل با فروشنده های عناب در بیرجند تماس برقرار کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

هم اکنون می توانید انواع عناب را به صورت عمده از طریق همین سایت و ارتباط با کارشناسان فروش ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما