لیست قیمت هر کیلو عناب بیرجند در بازار

لیست قیمت هر کیلو عناب در بازار با توجه به میزان عرضه و تقاضا و همچنین کیفیت و حجم خرید متغیر میباشد. عناب بیرجند که بهترین نوع عناب در ایران می باشد مورد توجه مصرف کنندگان این محصول قرار گرفته است و همین افراد در تلاش اند تا بتوانند این محصول را برای مصرف خود تهیه کنند و در نتیجه قیمت هر کیلو از عناب برداشت شده در بیرجند برای آن ها بسیار حائز اهمیت است.قیمت عناب بیرجند

زمان برداشت عناب از باغات بیرجند

از آنجایی که شاهد برداشت با کیفیت ترین نمونه های عناب در استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند هستیم لذا همین موضوع باعث شده است تا زمان برداشت عناب از باغات بیرجند برای بسیاری از افراد مهم باشد چرا که در تلاشند تا بتوانند در این زمان برای خرید عناب اقدام کنند.

برداشت عناب در دو زمان انجام می‌شود و این به این دلیل است که عناب تازه و عناب خشک داریم یعنی این که فصل برداشت عناب تازه با فصل برداشت عناب خشک با یکدیگر متفاوت است.

عناب تازه که عنابی قرمز رنگ به همراه لکه های سبز بر روی سطحش است و مانند یک میوه تازه و مشابه با سیب می باشد در اوایل مردادماه از بابات بیرجند برداشت می‌شود و تا حدود یک و نیم تا دو ماه فصل برداشت آن ادامه دارد و به دلیل ماندگاری بسیار پایین فقط در این زمان می‌توان عناب تازه را خریداری کرد.

اما فصل برداشت عناب خشک در بیرجند با شروع مهر ماه آغاز می شود یعنی از اول پاییز برداشت عناب خشک از باغات بیرجند استارت می خورد و از آنجایی که اکثر باغداران عناب خود را خشک می کنند وقتی زمان برداشت عناب مطرح می‌شود منظور همان برداشت عناب به صورت خشک شده یعنی مهر ماه می باشد.قیمت عناب بیرجند

بازار فروش عناب در بیرجند

بعد از برداشت عناب توسط باغداران و کشاورزان بیرجندی این محصول برای فروش به بازار ها عرضه می‌شود و از آنجایی که در ابتدای فصل برداشت حجم زیادی از عناصر وارد بازار می‌شود بیشترین خرید و فروش ها برای عناب نیز در دو سه ماه ابتدایی نیمه دوم سال یعنی مهر و آبان انجام می‌شود.

بدون شک بزرگترین بازار فروش عناب در ایران بازار عمده فروشی بیرجند می باشد چراکه کشاورزان عناب خود را برای فروش به این بازار آورده و خریداران نیز به این بازار مراجعه می‌کنند و به نوعی شاهد بزرگترین معاملات برای عناب در این منطقه از کشور هستیم.

بازار فروش عناب در بیرجند در شش ماه دوم سال بسیار پر رونق تر از ماه اول سال می‌باشد چرا که اولاً فصل برداشت عناب در شش ماه دوم سال است و دوماً اکثر مردم به دلیل خواص دارویی بالای این محصول آن را مورد استفاده قرار می‌دهند و از آنجایی که در شش ماه دوم سال هوا سردتر است و بیماری‌ هایی از قبیل سرماخوردگی و آنفولانزا و غیره شایع‌تر در نتیجه مصرف عناب نیز بسیار بیشتر است.قیمت عناب بیرجند

لیست قیمت عناب بیرجند

قیمت هر کیلو عناب در کشور با توجه به قیمت اعلام شده برای این محصول در بازار بیرجند تعیین می‌شود چراکه بیرجند تولید کننده عناب است و قیمتی که برای عناب در این بازار مشخص میشود قیمت عناب در سایر شهرهای ایران نیز تحت تاثیر این قیمت قرار می‌گیرد و با افزایش قیمت و یا کاهش قیمت این محصول در بیرجند این اتفاق برای قیمت عناب در سایر شهرهای ایران نیز اتفاق می‌افتد.

نمونه های عناب بسیار زیاد است یا اینکه تنوع بالایی دارند و در نتیجه شاهد تنوع قیمتی بسیار زیادی نیز برای عناب هستیم.

در ادامه به طور حدودی و برخی از قیمت‌های عناب اشاره می‌کنیم اما لازم است شما عزیزان برای دریافت قیمت روز با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

[toggle title=”لیست قیمت عناب بیرجند” state=”open”]

  • عناب دارویی: 12 هزار تومان
  • عناب ریز روشن: 15 هزار تومان
  • عناب ریز جگری: 19 هزار تومان
  • عناب متوسط روشن و جگری: 27 هزار تومان
  • عناب مخلوط: 30 هزار تومان
  • عناب درشت معمولی: 40 هزار تومان
  • عناب درشت درجه یک روشن: 57 هزار تومان
  • عناب درشت درجه یک جگری: 67 هزار تومان
  • عناب دستچین: 125 هزار تومان

[/toggle]

با برخی از قیمت‌های عناب بیرجند در قسمت بالا آشنا شدید اما لازم است بدانید که این قیمت‌ها حدودی است و همچنین باید برای دریافت ویدئو ها و تصاویر مربوط به هر کدام با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کند چرا که عناب اگر دیده نشود اعلام قیمت آن چیزی کاملاً حدودی است چراکه تعریف هر فروشنده ای از عناب با دیگر فروشنده ها متفاوت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما