مرکز عرضه عناب سبز

عناب میوه ای است با خواص شگفت انگیز که بیشتر به صورت تازه یا خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد. اما در این میان میوه نورسیده عناب و یا به عبارتی عناب سبز هم به نوبه خود خاصیت های فراوانی دارد. از این رو فروشندگان عناب این محصول را در کنار عناب تازه و خشک به فروش می ‌رسانند. در حال حاضر در مراکز فروش، عرضه عناب سبز در کنار دیگر انواع عناب انجام می‌شود و برای خریداران امکان تهیه این محصول فراهم می باشد.عناب سبز

عناب سبز چگونه تولید می شود؟

عناب سبز چگونه تولید می شود؟ عناب سبز همان میوه نرسیده عناب است که به رنگ سبز می باشد. این محصول سرشار از آنتی اکسیدان بوده و از این رو می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. در حال حاضر تولیدکنندگان عناب علاوه بر میوه رسیده عناب، اقدام به تولید و عرضه عناب سبز نیز می ‌کنند.

اما این نوع عناب چگونه تولید می شود؟

باغداران برای تولید عناب در ابتدا اقدام به کشت و تکثیر درخت عناب می کنند. این کار را می توان به روش های مختلفی انجام داد. استفاده از قلمه عناب، نهال عناب و یا پاجوش عناب از جمله روشهای کشت درخت عناب می باشد.

بعد از کشت و تکثیر عناب، باید به مدت دو سال از نهال عناب نگهداری شود، تا جایی که ریشه‌ های درخت به ضخامت مورد نظر برسد. سپس نهال ‌های عناب به زمین دائمی منتقل شده و به شکل ‌های مختلف مورد رسیدگی قرار می ‌گیرند. با هرس کردن، کوددهی آبیاری منظم و… می ‌توان نهال ‌های عناب را تقویت نموده و طول عمر و کیفیت این گیاهان را افزایش داد.

نیمه فصل تابستان زمان برداشت میوه عناب است، ولی باغدارانی که درصدد برداشت عناب سبز هستند کمی زودتر اقدام به چیدن این میوه می کنند.

توزیع بدون واسطه عناب سبز

توزیع بدون واسطه عناب سبز میوه عناب به شکل تازه، خشک و سبز مصرف می ‌شود.

همچنین عناب در ارقام مختلف و با ویژگی های متنوع تولید شده و به فروش می رسد. موارد مصرف متعدد و خواص فراوان عناب موجب شده که تولید و عرضه این محصول به عنوان یک فعالیت اقتصادی سودآور مورد توجه قرار بگیرد.

در میان انواع عناب، عناب سبزرنگ نیز از خواص و موارد مصرف ویژه خود برخوردار است.

به دلیل خواص آنتی اکسیدانی عناب سبز، مصرف کنندگان بسیاری از این محصول برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود استفاده می کنند. از این رو امروزه به شکل‌ های مختلف شاهد توزیع عناب سبز به صورت مستقیم و بدون واسطه می ‌باشیم.

فروش عناب سبز از جمله فعالیت ‌های مجموعه ماست. در صورتی که خریدار عناب سبز هستید و می خواهید این محصول را به صورت عمده تهیه کنید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما