مرکز فروش عناب حبه ای

این گیاه (عناب حبه ای ) به طور کلی ، از برگ تا ریشه ، به عنوان ماده اولیه دارویی عمل می کند. در میان دوازده گیاه نخبه داروی چینی در رده پنجم قرار دارد ، که به عنوان دارو به صورت جداگانه و در مجموعه ها و همچنین برای هماهنگی گیاهان در جوشانده ها استفاده می شود. ژاپنی ها و چینی ها ادعا می کنند که حضور مداوم عناب در فهرست غذای آنها حداقل 20 سال عمر آنها را طولانی می کند.

مرکز فروش عناب حبه ای

مراحل تولید عناب حبه ای

مراحل تولید عناب حبه ای میوه های عناب حاوی حداکثر 10٪ تانن ، گلیکوزیدهای فلاونوئید و فلاونوئیدها ، رزین ها ، کومارین ها ، تا 2.5٪ اسیدهای آلی است که در این میان اسیدهای مالیک ، تارتاریک و سوکسینیک ، اسیدفولیک ، اسید زیزیپیک ، تا 30٪ قندها ترجیح داده می شود.

در ترکیب ویتامین و مواد معدنی عناب ، سهم اصلی ویتامین C است ، اما همچنین حاوی مقدار کافی ویتامین B1 ، B2 ، B5 ، K ، ترکیبات فعال P ، کاروتنوئیدها ، پتاسیم ، کلسیم ، فسفر ، منیزیم و آهن است. روغن چرب 7/3 درصد ترکیب میوه را تشکیل می دهد.

برگهای عنابی شامل قندها ، گلیکوزیدهای فلاونوئید ، اسیدهای آلی ، تانن ، ساپونین ، مخاط و همچنین ویتامین های C ، A و برخی ویتامین های گروه B است. پوست و ریشه عناب حاوی تانن ، اسید بتولینیک و همچنین مقادیر کمی از آلکالوئیدها ، کومارین ها و گلیکوزیدها است. برای خرید عناب میتوانید به سایت ما سر بزنید این سایت فروش عناب و محصولات دیگر را در این زمینه اسان تر خواهد کرد

از خواص مفید عناب موجود به طور گسترده ای در طب قومی شرقی استفاده می شود. میوه های رسیده تازه گیاه برای یبوست مفید است ، در حالی که بالغ ، برعکس ، با اسهال مبارزه می کند. میوه های غنی از فیبر باعث کاهش وزن می شوند و اثر ادرار آور دارند. خرما چینی در فشار خون و بیماری های مختلف قلبی مفید است ، آنها سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند و ترکیب خون طبیعی را بازیابی می کنند ، در شرایط استرس زا می توانند بر بدن اثر مفیدی داشته باشند ، افسردگی ، اضطراب و بی خوابی را تسکین دهند. جوشانده میوه های خشک عنابی برای گلو درد ، سرفه سیاه ، برونشیت ، سرفه خشک مصرف می شود. آنها همچنین بیماری های التهابی حفره دهان ، از جمله استوماتیت و التهاب لثه ، و التهاب مثانه و کلیه ها را درمان می کنند. ضماد ، کمپرس و پماد از میوه های unabi در درمان زخم های چرکی ، اگزما و سایر بیماری ها با ضایعات پوستی استفاده می شود.

خرید عمده عناب حبه ای

خرید عمده عناب حبه ای دم کرده عناب اثر آرام بخشی قوی دارد. آنها برای روان رنجوری ، استرس ، افسردگی ، بی خوابی ، نوراستنی و هیستری توصیه می شوند برگهای Unabi اثر خلط آور و فشار خون بارزی دارند. آنها برای بیماری های ریوی و فشار خون بالا تولید می شوند. از آنجا که جوشانده برگ عناب عملکرد ضد میکروبی دارد ، قادر است با زخم ها و زخم های چرکی مختلف مبارزه کند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما