نمایندگی فروش عناب مرغوب در خراسان

نمایندگی فروش عناب مرغوب در خراسان جنوبی در شهر های بیرجند و قاین وجود دارد. این نمایندگی ها با خرید عناب از کشاورز و ارسال آن به سراسر کشور یکی از بهترین مراکز برای تامین عناب به صورت عمده می باشند. قیمت عناب در خراسان جنوبی بسیار ارزان تر از شهر های غربی کشور مانند کرمانشاه و تبریز می باشد.نمایندگی فروش عنابعناب میوه کوچکی است که قبل از رسیدن به رنگ سبز بوده و بعد از رسیدن به رنگ قرمز جگری در می آید. درخت عناب توانایی رشد در زمین های کم آب و شور را دارا می باشد؛ و اکثرا در مناطق گرمسیر قابلیت رشد بهتری دارد.

خراسان جنوبی با مرکزیت بیرجند با تولید بیش از 98 درصد عناب در کشور قطب تولید عناب در ایران می باشد. سالانه بیش از چند هزار تن عناب از باغات خراسان جنوبی برداشت می شود. که عمدتا به صورت خام فروخته شده و برای صادرات به کشور هایی مثل چین و امارات، مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی فروش عناب مرغوب در خراساننمایندگی فروش عناب

عناب های برداشت شده از باغات بیرجند، قاین و دیگر شهرستان ها از درجه کیفیت متفاوتی برخوردار هستند. معمولا عناب های درشت تر و مرغوب به صورت تازه به فروش می رسد؛ هر چند که بعضی از کشاورزان به دلیل ماندگاری پایین عناب تازه از فروش آن خود داری می کنند و تماما عناب خود را به صورت خشک روانه بازار می کنند.
در شهر بیرجند نمایندگی های فروش عناب زیادی وجود دارند که با مراجعه به آن ها می توان از قیمت روز عناب خشک مطلع شد. کشت و صنعت آرمیس به عنوان نمایندگی فروش عناب در شهرستان های قاین و زیرکوه در خراسان جنوبی فعالیت گسترده ای دارد و با فروش عناب بدون واسطه توانایی تامین عناب برای مصارف مختلف در بازار داخل و صادراتی را دارا می باشد.

تولیدکنندگان عناب در خراساننمایندگی فروش عناب

عناب از دیر باز در طب سنتی بسیار پر کاربرد بوده و توسط پزشکان ایرانی و خارجی برای درمان انواع بیماری ها تجویز می شده است. از جمله خواص بی شمار عناب می توان به:

  • تصفیه خون
  • کاهش دهنده فشار خون
  • تقویت کننده حافضه
  • دفع سموم بدن
  • و…

اشاره کرد.
تولیدکنندگان اصلی عناب در خراسان باغداران بیرجندی و قایناتی می باشند. کشاورزان در خراسان جنوبی با زحمت های فراوان بهترین کیفیت عناب را با نازلترین قیمت در اختیار مشتری ها قرار می دهند.

فصل برداشت عناب در خراساننمایندگی فروش عناب

در ایران عناب را با نام خراسان جنوبی و به خصوص بیرجند می شناسند. فصل برداشت عناب در شهر های مختلف خراسان جنوبی متفاوت می باشد. به طور مثال زمان برداشت عناب در شهرستان های گرم این استان مانند شهرستان زیرکوه از اوایل مرداد شروع می شود و در برخی نقاط کوهستانی استان از اواخر شهریور ماه فصل برداشت عناب تازه شروع می شود.
عناب خشک معمولا از اوایل مهر در تمام شهرهای استان به وفور یافت می شود.

کیفیت عناب های خراسان

عناب تقریبا در تمام نقاط ایران قابل کشت می باشد. اما با توجه به سازگاری عناب با شرایط سخت آب و هوایی از دیر باز مردمان خراسان جنوبی رو به کشت عناب آورده اند. کیفیت و مرغوبیت عناب های خراسان جنوبی زبان زد خاص و عام می باشد و در تمام ایران وقتی صحبت از عناب های مرغوب می شود اولین شهری که از آن یاد می شود بیرجند می باشد.

عناب های تولید شده در خراسان کاملا ارگانیک بوده و برای مصارفی از جمله آجیلی مورد استفاده قرار می گیرد.نمایندگی فروش عناب

عناب بیرجند

تقریبا محال است در ایران کسی با عناب آشنا باشد ولی بیرجند را نشناسد. عناب بیرجند یکی از بهترین عناب های ایران می باشد. قیمت هر کیلو عناب در بیرجند از 6000 تومان شروع شده و تا 35000 تومان ادامه دارد.

کیفیت و ریز و درشتی عناب نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارد. نمایندگی فروش عناب در بیرجند کم نیست و شما می توانید به راحتی و با مراجعه به هر کدام از قیمت روز عناب مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما