پخش عمده عناب خرمایی

درخت عناب بومی مناطق خشک و گرم می باشد که علاوه بر خوراکی بودن دارای خواص دارویی زیادی نیز است. این محصول به صورت تازه و گاهی خشک شده مصرف می شود و سرشار از ویتامین C می باشد. عناب خرمایی یکی از گونه های این محصول بوده که ظاهری کشیده و تخم مرغی شکل دارد. پخش عمده عناب خرمایی توسط توزیع کننده آن در کشور انجام شود و سفارش خرید آن به صورت تلفنی و یا از طریق اینترنت به راحتی ممکن است.عناب خرمایی

عناب خرمایی چگونه تولید می شود؟

تولید عناب در کشور بیشتر جهت مصارف دارویی بوده و میوه تازه آن اغلب خشک شده و به این صورت در اختیار خریداران قرار می ‌گیرد.

تولید عناب خرمایی در کشور ما بیشتر در استان خراسان جنوبی و به ویژه شهرستان بیرجند انجام می ‌شود و از بهترین انواع نهال های بومی این منطقه به دست می آید. سالانه حدود 7 هزار تن عناب در کشور تولید می‌شود که به دلایل مختلف صادرات آن به کشورهای همسایه کمتر انجام می گردد.

تولید عناب خرمایی در کشور ما از طریق درختچه هایی با ارتفاع ۵ تا ۱۰ متر انجام می شود که به طور گسترده در بخش‌هایی از ایران وجود دارند و کشور ما از نظر میزان سطح زیر کشت رتبه سوم جهانی را دارد به طوری که حدود سه هزار هکتار از زمین های کشور به این محصول اختصاص داده شده است و حدود ۹۵ درصد آن در استان خراسان جنوبی واقع شده است به همین دلیل است که این استان عمده‌ترین تولید کننده عناب خرمایی به شمار می رود.

امروزه عناب تولید شده در کشور اغلب از نهال های اصلاح شده به دست می آید که در همان سال اول به بار می نشیند و به همین دلیل بازدهی تولید این محصول توسط این نهال ها زیاد است.
عناب خرمایی

عمده فروشی عناب خرمایی

عمده فروشی عناب خرمایی جهت تامین نیاز کسانی که به دلایل مختلف به این محصول نیاز دارند اقدام به فروش عناب در سطح گسترده نموده است.

پخش عناب خرمایی از نظر توزیع در سراسر کشور فاقد محدودیت بوده و امکان ارسال آن به صورت عمده به کلیه مناطق کشور در حداقل زمان امکان پذیر است.

ارتباط با عمده فروشی این محصول بسیار راحت است و خریداران با در اختیار داشتن شماره تلفن عمده فروشی می توانند به طور مستقیم با آن ارتباط برقرار کند همچنین می توانند به وب سایت عمده فروشی این محصول مراجعه کرده و پس از اطلاع از مشخصات دقیق این عناب و قیمت روز آن سفارش خرید خود را به صورت اینترنتی اعلام کنند تا به آدرس اعلام شده توسط آنها فرستاده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما