پخش کننده برتر عناب صادراتی

عناب از بهترین میوه ها است طعم بسیار مطلوبی دارد و علاوه بر طعم خوب خواص بی شماری هم دارد به خاطر همین خواص در فصل برداشت این محصول مقداری از آن را خشک می کنند چون ماندگاری بالایی ندارد و با خشک کردن می توان آن را در بقیه فصول سال مصرف کرد و از طعم و خواص آن بهره مند شد. پخش کننده برتر عناب صادراتی با عرضه بهترین عناب با کیفیت در سرتاسر بازار فروش داخلی و خارجی انجام می دهد.

پخش کننده برتر عناب صادراتی

از صفر تا صد خشک کردن میوه عناب

از صفر تا صد خشک کردن میوه عناب عناب از محصولاتی است که در خطه شما شرقی بیشتر کاشته و برداشت می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا شرایط اقلیمی این ناحیه برای رشد و نمو این محصول بسیار مناسب می باشد و محصولی درجه یک به عمل می آید. این محصول هم به صورت تازه و هم به صورت خشک تولید و بسته بندی می شود که در این جا مراحل خشک کردن عناب را عنوان می کنیم.

  • ابتدا ظرفی بزرگ را از آب پر و می جوشانند سپس عناب ها را به مدت ۲ دقیقه می ریزند درون آب و سریع بیرون می آورند به طوری که فقط پوست عناب ترک بخورد و زمان خشک شدن و رطوبت بهتر خارج و خشک شود.
  • سپس عناب ها رادر ظرف دیگری که پر از آب و آبلیمو است خوابانده و پس از ده دقیقه عناب ها را با احتیاط از ظرف خارج کنید.
  • بعد از خروج عناب ها از ظرف پر از آب و آبلیمو، عناب ها را روی پارچه نم گیر پهن کرده تا رطوبت آن را جذب کرده و خشک شود.
  • بعد از این مرحله عناب ها را توی ظرف فر مورد نظر ریخته به طوری که عناب ها با هم برخورد نداشته باشند و آن ها را درون فر قرار داده و دمای فر نباید زیاد باشد فقط یک گرمای متعادل کافیست(۱۴۰ درجه)
  • سپس هر از چند گاهی عناب ها را زیر و رو و چرخانده تا تمامی نقاط آن به طور یکنواخت خشک شود.

توزیع مستقیم عناب صادراتی

توزیع مستقیم عناب صادراتی پخش کننده عناب برای خریدی به صرفه و مناسب، قبل چیدن عناب با تولید کننده معامله می کند که بهترین عناب را خریداری کرده تا محصولی را که به بازار خارجی صادر می کند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. این محصول علاوه بر بازار داخلی در بازار های خارجی نیز طرفداران بسیار داشته و مصرف زیادی دارد بدین منظور صادرات این محصول به کشورهای همجوار از رونق خوبی برخوردار است.

برای خرید عمده و جزء این محصول می توانید به مراکز توزیع عناب مراجعه کرده و بهترین محصول را در بسته بندی های مختلف انتخاب کنید و مصرف کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما