قیمت خرید عناب خراسان جنوبی به صورت عمده

قیمت خرید عناب خراسان جنوبی (Jujube of South Khorasan) به صورت عمده و جزئی از طریق فروشنده آن در بازار بیرجند و یا بازار های مشهد و تهران اعلام می شود که هر کدام از این محل ها قیمت های متفاوتی را ارائه می دهند. بهترین قیمت عناب از سوی بازاریان استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند اعلام می شود چرا که در مرکز تولید عناب قرار دارند.عناب خراسان جنوبی

بهترین عناب خراسان جنوبی (The best jujube of South Khorasan)

استان خراسان جنوبی بزرگترین تولید کننده عناب در ایران هست به طوری که در تمام شهرستان های این منطقه به خصوص بیرجند و قاین عناب به فراوانی کشت و کار می شود.

بهترین عناب خراسان جنوبی در شهرستان های بیرجند و خوسف تولید می شود و همچنین در این میان عناب های روستای سیوجان و تقاب از جمله با کیفیت ترین عناب های خراسان جنوبی و البته ایران به شمار می روند.

عناب های این دو روستا از نوع جگری بوده یعنی هسته ریز و کاملا توپر هستند همچنین چروک بسیار کمی دارند که این موضوع باعث شده عناب های این روستاها طرفداران خاص خودش را داشته باشد.

لازم به ذکر است قیمت عناب در روستای سیوجان و تقاب از کل خراسان جنوبی گرانتر است که دلیل آن کیفیت و مرغوبیت بالای این محصولات می باشد.عناب خراسان جنوبی

قیمت عمده عناب بیرجند

قیمت عمده عناب بیرجند موضوع مورد بررسی ما در این بخش از مقاله است.

عناب به دلیل تنوع در کیفیت و اندازه، قیمت مشخصی ندارد و به همین دلیل لازم است قبل از خرید عناب با فروشنده های متعددی ارتباط برقرار نموده تا بتوان این محصول را با قیمت مناسب تری خریداری نمود.

سه عامل میزان چروک عناب، نوع عناب (جگری باشد یا روشن) و اندازه عناب از مهمترین عاملان تاثیر گذار در تعیین قیمت عناب است.

از آنجایی که تغییرات زیادی در قیمت این محصول وجود دارد از اعلام قیمت در این بخش خود داری شده که شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت روز عناب با ما در ارتباط باشید.عناب خراسان جنوبی

خرید عناب خراسان جنوبی به صورت عمده

خرید عناب خراسان جنوبی به صورت عمده از روش ها و محل های مختلفی امکان پدیر است که برخی از ان ها به شرح زیر است:

  • بازار عمده فروشی بیرجند
  • بازار مصلی مشهد
  • بازار مولوی تهران
  • بازار بزرگ شیراز
  • سایت های اینترنتی
  • و…

برای خرید عناب به صورت عمده بهتر است از بازار بیرجند اقدام نمود چرا که می توان عناب را در این بازار با قیمت مناسب تری خریداری نمود.

به جهت استعلام قیمت و خرید عناب با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما