بازار خرید عناب خشک بیرجند

عناب خشک بیرجند، با حبه های درشت و کیفیت عالی، آن را به یکی از صادر کنندگان این محصول در خارج از کشور تبدیل کرده است. قطب تولید این محصول در خراسان جنوبی می باشد که به  دلیل خاصیت دارویی فراوان آن خواهان زیادی دارد. این محصول ارگانیک و سالم به صورت عمده و خرده در بازار های سراسر کشور به فروش می رسد.

بازار خرید عناب خشک بیرجند

طریقه خشک کردن عناب چگونه است؟

طریقه خشک کردن عناب چگونه است؟ ایران یکی از تولید کنندگان انبوه عناب در دنیا به شمار می رود و به دو صورت تر و خشک مصرف می شود. این میوه طعم شیرینی دارد و به قدری خاصیت درمانی دارد که به آن لقب مروارید سرخ را داده اند. عناب را می توان به روش های مختلفی خشک کرد و برای مدت طولانی نگهداری کرد. استان خراسان مهمترین مرکز کشت و پرورش عناب می باشد. انواع عناب را می توان داخل آب جوش به مدت چند دقیقه انداخت و بلافاصله داخل آب سرد انتقال داد تا پوسته این میوه جداسازی شده و زود تر خشک گردد. در خشک کردن عناب باید ۷۵ در صد رطوبت آن گرفته شود، عناب های خشک شده را می توان به مدت طولانی انبارداری کرد. تجارت این محصول سود آوری زیادی برای کشاورزان منطقه داشته است.

عناب میوه ای است که در مصارف گوناگونی استفاده می شود و فرآورده های زیادی دارد. از این میوه در صنایع گوناگونی از قبیل صنعت آبنبات سازی، کنسرو سازی، آشپزی، دارویی استفاده می گردد. شربت عناب یک نوشیدنی شیرین و لذیذ می باشد که مناسب برای مصرف در فصل تابستان می باشد و برای افرادی که غلظت خون بالا دارند بسیار مناسب است زیرا این میوه به پاکسازی و تصفیه خون بدن کمک می کند همچنین موجب جلوگیری از جوش های پوستی و آلرژی ها می شود. از عناب برای تهیه سرکه و انواع نوشابه ها نیز استفاده می شود.

بافت میوه عناب از لحاظ ویتامین C بسیار غنی می باشد از این رو جوشانده این میوه در درمان بیماریهایی از قبیل سرفه، سرماخوردگی، گلودرد، سردرد موثر می باشد و سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند. از فواید دیگر عناب می توان گفت به درمان بیماری مهم چربی کبد کمک می کند و باعث پاکسازی آن می شود.

پخش انواع عناب خشک بیرجند در بازار

پخش انواع عناب خشک بیرجند در بازار قیمت عناب بر حسب انواع ارقام و کیفیت آن متغیر می باشد و اگر بدون واسطه از کشاورزان بیرجند خریداری گردد می توان آن را با قیمت های مقرون به صرفه تری در بازار های فروش عرضه کرد. عناب خشک بیرجند با کیفیت درجه یک و در بسته بندی هایی با وزن های مختلف روانه بازار فروش می گردد و مردم بر حسب نیاز خود می توانند آن را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما