توزیع کنندگان عناب خشک درجه یک

عناب خشک درجه یک در استان خراسان جنوبی تولید می شود. شهر بیرجند در ایران با عناب شناخته می شود و قطب تولید عناب در کشور می باشد. قیمت عناب خشک و تازه در این شهر به دلیل تولید عمده عناب بسیار به صرفه می باشد به همین دلیلی بسیاری از افراد به خرید و فروش این میوه می پردازند و با پخش عناب در سراسر کشور باعث اشتغال زایی شده اند.عناب خشک درجه یک

عناب (jujube)

عناب یکی از پر خاصیت ترین گیاهان محسوب می شود گیاه عناب درختچه ای است که ممکن است ارتفاع آن به ده متر هم برسد میوه عناب ابتدا به رنگ سبز بوده و سپس تغییر رنگ می دهد و به رنگ قرمز می رسد.

عناب درختچه ای است که در مناطق گرم و خشک رشد می کند معمولا به ارتفاع پنج تا ده متر می رسد دارای برگ های سبز گرد است و میوه اش ابتدا سبز و سپس قرمز رنگ می شود خوردن عناب علاوه بر خواص غذایی دارای خواص دارویی بسیار زیادی نیز هست.

بعد از جمع آوری میوه عناب خشک درجه یک از مزارع آن را در دسترس تمام عطاری ها گذاشته تا به فروش برسانند. عناب ممکن است به صورت بسته بندی کوچک یا به صورت فله توسط فروشندگان به مشتری عرضه شود.عناب خشک درجه یک

خواص عناب خشک درجه یک چیست؟

عناب خشک دارای خواصی بسیار است خوردن عناب خشک استرس را کم می کند خوردن روزانه یک عدد عناب خشک توسط دکتران طب سنتی بسیار توصیه می شود زیرا دارای کربو هیدرات های فراوانی است که انرژی بدن را تامین می کند.

عناب خشک برای رفع بی خوابی بسیار موثر است خوردن عناب خشک برای کبد و کلیه ها بسیار مفید است.

عناب خشک همچنین فیبر بالایی دارد ولی قندش بسیار کم است پس می توان آن را در میان وعده غذایی جا داد و نگران چاقی نبود.

این گیاه پر خاصیت ویتامین c بسیار بالایی دارد پس تقویت کننده سیستم دفاعی بدن است. عناب خشک همچنین پتاسیم بالایی دارد که باعث کنترل عضلات بدن می شود. عناب گیاهی با ارزش و مفید است که به کاهش وزن بدن کمک می کند و باعث افزایش ترکم استخوان شده و سم زدای خوبی هم هست.

توزیع کنندگان عناب سعی می کنند این گیاه پر خاصیت را به فراوانی در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار داده تا همه بتوانند از فوائد بی نظیر این گیاه بهره مند شوند.عناب خشک درجه یک

صادرات انواع عناب خشک درجه یک

عناب گیاهی پر خاصیت است که میوه ای بیضی شکل با پوستی قرمز و چروکیده دارد این گیاه عجیب دارای خواص بسیار زیادی است که خوردن روزانه یک عدد آن به همه توصیه می شود.

کشاورزان سعی می کنند این گیاه را در بهترین زمین های حاصلخیز پرورش دهند تا بتوانند بهترین نوع آن را برای استفاده ‌کننده داخلی و همچنین برای صادرات به تمام دنیا ارسال کنند.

صادرات انواع عناب از کشور به تمام کشورها صورت می گیرد تا در کنار استفاده سایر کشورها از این گیاه پر خاصیت و پر جاذبه ارز آوری هم داشته باشد و بتواند به اقتصاد کشور رونق دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما