تولید کننده عناب خشک دارویی

تولید کننده عناب خشک دارویی در ایران کشاورزان و باغداران بیرجندی هستند که سالانه بیش از 7 هزار تن عناب برداشت می کنند. عناب ریز دارویی برای مصرف دارویی و دمنوشی مورد استفاده قرار می گیرد که ارزان ترین نوع عناب بشمار می رود. قیمت هر کیلو عناب دارویی در حدود 7 تا 10 هزار تومان می باشد.عناب خشک دارویی

آشنایی با عناب خشک دارویی

عناب سابقه چهار هزار ساله دارد به طوری که این میوه گردویی شکل با خرما و انجیر هم تراز است.

پزشکان طب سنتی برای عناب سابقه چندین هزار ساله می دانند و آن را جز دارو های شگفت ‌انگیز به حساب می آورند. در بسیاری از نقاط جهان از جمله اروپا و آسیا و همچنین ایالات متحده این میوه فوق‌العاده رشد می‌کند.

یکی از تولید کنندگان عناب خشک دارویی کشور ایران می باشد.
عناب دارویی گونه ای از عناب به حساب می آید که ریز و چروک است به طوری که در بازار به عناب های ریز و چروکیده عناب دارویی گفته می شود.عناب خشک دارویی

بررسی ارزش غذایی عناب خشک دارویی

این میوه مقوی سرشار از کربوهیدرات و انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد.
در مقدار کمی از این میوه کالری زیادی نهفته است و می‌تواند انرژی روزانه شما را تامین کند.

برای کسانی که از رژیم غذایی خاصی استفاده می کنند و تصمیم به لاغری دارند در هنگام صبح ۳ عدد از این عناب ها میل کنند انرژی روزانه‌شان تامین می‌شود و اصلا احساس گرسنگی نمی کند.
عناب آرمیس

[toggle title=”برخی از خواص عناب” state=”open”]این میوه به دلیل داشتن ویتامین c و e فراوان در درمان بیماری های ریوی مثل برونشیت ، آسم و… و همچنین در تسریع بهبود آنفولانزا و سرماخوردگی و همچنین کرونا بسیار موثر می باشد.

به دلیل داشتن ویتامین آ فراوان قدرت بینایی را افزایش می دهد. علاوه بر ویتامین های گروه آ و سی دارای مواد معدنی فراوانی از جمله پتاسیم فسفر کلسیم سدیم آهن و غیره می باشد. همچنین دارای طیف وسیعی از مواد شیمیایی از جمله آنتی اکسیدان و فلانوئید است.[/toggle]

که این ماده در درمان سرطان و همچنین جلوگیری از پیشرفت آن بسیار موثر است و مورد توجه پزشکان طب سنتی قرار گرفته است.

عناب خشک شده در طب سنتی برای درمان بیشتر آلرژی ها و تسکین دهنده اعصاب، جلوگیری از افسردگی و کاهنده اضطراب استفاده می شود.

همچنین از خواص آن می توان برای درمان اسهال، فشار خون ،بی خوابی، تنگی نفس، دردهای شبانه و … اشاره کرد. عناب خشک به دلیل داشتتن ویتامین c فراوان از پیری زودرس و همچنین بیماری‌های مزمن جلوگیری به عمل می آورد.
عناب خشک دارویی

فروش عمده عناب خشک دارویی

علاوه بر تمامی خواصی که در بالا گفته شد از عناب خشک برای خواب راحت هم استفاده می‌کنند. به این شکل که تعدادی از دانه های عناب را در فنجانی آب جوش می ریزند تا دم شود و از عصاره آن می نوشند این دمنوش بینظیر خواب راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

عناب خشک علاوه بر متعادل سازی فشار خون در درمان سرگیجه های صبحگاهی هم موثر است همچنین درمان بیماری های پوستی مثل کهیر و خارش و از بین بردن جوش های صورت در سنین بلوغ تاثیر بسزایی دارد.

برای خرید و فروش عناب خشک دارویی فقط کافی است با شماره تلفن های موجود در سامانه تماس حاصل فرمایید و با تولید کننده عناب اصل در رابطه با نحوه خرید عناب خشک صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند و به همین راحتی شما می توانید سفارش خود را ثبت کنید. این محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما