حبه عناب مشهد | قیمت فروش هر کیلوی آن

 

حبه عناب مشهد سوغاتی جدید این شهر می‌باشد. مسافران این شهر می‌توانند آن را از بازار این شهر خریداری کنند. حبه عناب الاحمر که در بیرجند تولید می‌شود، توسط فروشگاه های زیادی در بازار های مشهد به صورت عمده و جزئی عرضه می‌گردد. قیمت فروش هر کیلو حبه عناب با توجه به طعم آن متفاوت می‌باشد. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

حبه عناب مشهد

معرفی حبه عناب مشهد

عناب حبه‌ای چند سالی هست که در بازار عرضه می‌شود. رفته رفته در بین علاقمندان به محصولات ارگانیک شناخته تر می‌گردد.

حبه عناب به قند عناب نیز معروف می‌باشد. به صورت رسمی و برای اولین بار توسط شرکت شاینا شرق بیرجند تولید و ثبت اختراع شده است. در حال حاضر تنها تولید کننده رسمی این محصول کارخانه شاینا می‌باشد.

عناب حبه شده از پودر عناب خشک تولید می‌شود. بدین صورت که عناب را بعد از شستشو با دستگاه آسیاب پودر می‌کنند. در ادامه با استفاده از پودر حاصل شده و قالب های مخصوص تولید حبه عناب، این محصول تولید می‌شود.

حبه عناب مشهد

فروش اینترنتی حبه عناب مشهد

فروش اینترنتی حبه عناب مشهد این فرصت را به همه مردم می‌دهد که بتوانند به راحتی و با صرف کم‌ترین وقت و هزینه آن را در هر کجای کشور که بخواهند خریداری کنند.

این نوع از فروش علاوه بر این که باعث حذف واسطه ها می‌شود، امکان مقایسه قیمت ها را هم به ما می‌دهد.

امروزه برندهای مختلفی در کنار شرکت شاینا مشغول به تولید عناب حبه‌ای می‌باشند. از جمله آنها حبه عناب آرمیا و پترگان می‌باشد. اما همانطور که گفته شد تنها برند شاینا می‌باشد که مجوز های لازم برای فروش این محصول را دارا می‌باشد.

حبه عناب مشهد

خرید حبه عناب مشهد از کارخانه تولید کننده

قند عناب به دلیل ارگانیک بودن آن مورد توجه افراد زیادی به خصوص افراد مبتلا به بیماری قند خون قرار گرفته است. در کنار این ویژگی مثبت خواص بالای عناب حبه‌ای باعث شده سلامت کده ها نیز برای درمان بیماران خود این محصول را خریداری کنند.

برای خرید حبه عناب اصفهان یا مشهد از کارخانه تولید کننده، یا باید به صورت حضوری به این کارخانه مراجعه کرد و یا از طریق وب سایت های منتسب به این کارخانه خرید خود را انجام داد.

قیمت حبه عناب

قیمت حبه عناب بیرجند در درجه اول به قیمت میوه عناب بستگی دارد. چرا که همانطور که گفته شد عناب حبه‌ای از پودر کردن عناب خشک بدست می‌آید. عامل دیگر تاثیر گذار در قیمت این محصول نوع طعم به کار برده شده در آن می‌باشد. به طوری که طعم ساده (همان طعم عناب) ارزان‌ترین نوع حبه عناب می‌باشد.

در ادامه لیست قیمت مصرف کننده عناب حبه‌ای در کنار قیمت فروشگاهی و نمایندگی این محصول را مشاهده می‌فرمایید.

قیمت حبه عناب شاینا

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما