خرید حبه عناب شاینا به قیمت کارخانه

خرید حبه عناب شاینا به قیمت کارخانه از وب سایت اینترنتی فروش عناب حبه ای ممکن می باشد. حبه عناب نخستین بار توسط شرکت شاینا شرق بیرجند در 13 طعم مختلف و سه نوع بسته بندی در بازار عرضه شد که در حال حاضر نمایندگی های زیادی در شهر های مختلف کشور از جمله تهران و مشهد برای پخش حبه عناب شاینا وجود دارند.حبه عناب شاینا

معرفی حبه عناب شاینا

خام فروشی محصولات کشاورزی در گذشته رواج زیادی داشت و کمتر شاهد تولید فراورده ای از این محصولات بودیم که این امر باعث از بین رفتن سود اصلی آن محصول می شد و کشاورزان از این بین بیشترین ضربه را می خوردند چرا که دست رنجشان با کمترین قیمت توسط دلالان خریداری و در بازار عرضه می شد.

در سال های گذشته و با پیشرفت تکنولوژی شاهد تولید فراورده های زیادی از محصولات کشاورزی به خصوص عناب بوده ایم؛ یکی از این فراورده ها که در حال حاضر کاملا شناخته شده است حبه عناب می باشد.

عناب حبه ای که با قند عناب هم شناخته می شود برای اولین بار توسط شرکت شاینا شرق بیرجند و با مدیر عاملی آقای محمد افسری تولید شد و در حال حاضر ثبت اختراع شده است به گونه ای که دیگر شرکتی حق تولید رسمی این فراورده از عناب را ندارد.حبه عناب شاینا

چگونه حبه عناب درست کنیم؟

در سال های گذشته بعد از شناخته تر شدن عناب حبه ای افراد مختلفی به دنبال طرز تهیه حبه عناب بودند تا بتوانند آن را حتی در خانه تولید کنند و از طعم لذیذ این محصول نهایت لذت را ببرند.

حبه عناب شاینا از پودر کردن عناب خشک تولید می شود به گونه ای که بعد از آسیاب کردن عناب توسط دستگاه مخصوص، پودر حاصل در قالب های حبه ای شکل که به اندازه یک حبه قند می باشد ریخته می شود و در ادامه این قالب ها بر روی قفسه های حمل چیده می شود و در مرحله آخر این قفسه ها به اتاق مخصوصی که به حمام بخار معروف است برده می شود تا حبه عناب شکل بگیرد.

در ویدئوی زیر علاوه بر مراحل تولید عناب حبه ای می توانید توضیحات آقای افسری در رابطه با این فراورده را مشاهده بفرمایید.

طعم های مختلف حبه عناب

همانطور که گفته شد برای تولید حبه عناب را پودر می کنند؛ تولیدی ها برای طعم دار شدن این محصول پودر محصولات مختلفی را با پودر عناب مخلوط می کنند که در ادامه به این طعم ها اشاره می کنیم.
لازم به ذکر است که در کارخانه شاینا شرق برای طعم دار کردن به هیچ عنوان از اسانس استفاده نمی شود بلکه همان محصول پودر و با پودر عناب ترکیب می شود.

طعم های مختلف به شرح زیر است:

  • ساده
  • زنجبیل
  • دارچین
  • سنجد
  • توت
  • زرشک
  • کاکائو
  • نارگیل
  • خرما
  • گل محمدی
  • زیره
  • زردآلو
  • شاهدانهحبه عناب شاینا

دستگاه تولید حبه عناب

بسیار از افراد بر این باورند که برای تولید قند عناب فقط از یک دستگاه خاص استفاده می شود اما همانطور که در ویدئوی بالا مشاهده کردید برای تهیه عناب حبه ای مجموعه ای از دستگاه ها و فعالیت ها انجام می شود تا محصول نهایی بدست بیاید.

در حال حاضر شرکت های مختلفی با الگو برداری از دستگاه تولید قند اقدام به تولید دستگاهی تحت عنوان دستگاه حبه کن عناب کرده اند اما روش مناسب همان بود که در ویدئوی بالا مشاهده فرمودید.

برای تهیه عناب حبه ای دستگاه هایی مانند دستگاه آسیاب صنعتی، دستگاه الک پودر عناب، قالب های حبه ای، حمام بخار و… لازم می باشد.حبه عناب شاینا

کارخانه تولید کننده عناب حبه ای

کارخانه تولید کننده عناب حبه ای در شهر بیرجند قرار دارد و با توجه به این که مهد تولید عناب هم همین شهر است بسیاری از هزینه های اضافی در این کارخانه از بین رفته است.

شرکت شاینا شرق بیرجند همان تولید کننده عناب حبه ای می باشد که با برند شاینا فعالیت خود را انجام می دهد.

کارخانه شاینا باعث اشتغال افراد زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم شده است و رفته رفته بر تعداد این افراد افزوده می شود و پیش بینی می شود بتواند در سال های آینده تولیدات بیشتری از این فراورده را داشته باشد.حبه عناب شاینا

قیمت حبه عناب شاینا

قیمت حبه عناب شاینا به چند عامل بستگی دارد که به آن ها می پردازیم.

نخستین عامل تاثیر گذار در قیمت این محصول قیمت عناب خشک می باشد چرا که عناب حبه ای از پودر کردن عناب خشک بدست می آید.

عامل تاثیر گذار دیگر در این قیمت طعم به کار برده شده در تولید آن می باشد که باعث افزایش قیمت تمام شده حبه عناب می شود.

در ادامه لیست قیمت مصرف کننده حبه عناب شاینا ،قیمت فروشگاهی و نمایندگی این محصولات را مشاهده می کنید.قیمت حبه عناب شاینا

نوع و وزن بسته بندی های عناب حبه ای شاینا

همانطور که در لیست های قیمت مشاهده کردید حبه عناب در کارخانه شاینا به 3 حالت بسته بندی می شود که در ادامه به آن ها می پردازیم:

  • بسته بندی کوچک: در این نوع بسته بندی حدودا 90 حبه قرار دارد و وزن بسته 165 تا 170 گرم می باشد. از این نوع بسته در هر کارتن 12 عدد قرار می گیرد.
  • بسته بندی متوسط: در این نوع بسته بندی حدودا 400 حبه قرار دارد و وزن تقریبی این نوع بسته بندی 500 گرم می باشد. از این نوع بسته بندی در هر کارتن 6 عدد قرار می گیرد.
  • بسته بندی بزرگ: در این نوع بسته بندی حدودا 600 حبه قرار دارد و وزن تقریبی این نوع بسته به همراه وزن کارتن حدودا 1 کیلو می باشد.حبه عناب شایناحبه عناب شایناحبه عناب شاینا

خرید حبه عناب شاینا به قیمت کارخانه

برای خرید حبه عناب شاینا به قیمت کارخانه که در لیست های بالا مشخص بود می توان از طریق نمایندگی ها و یا وب سایت های اینترنتی فروش حبه عناب اقدام نمود. لازم به ذکر است که علاوه بر فروش بسته بندی امکان فروش فله ای این محصول نیز وجود دارد و قیمت آن در طعم ساده ارزانتر می باشد.

جهت خرید حبه عناب شاینا با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما