خرید حبه ی عناب شاینا با طعم های مختلف

خرید حبه ی عناب شاینا با طعم های مختلف امکان پذیر می باشد چرا که این محصول توسط تولید کننده آن یعنی شرکت عناب سازان شاینا شرق در طعم های بسیار متنوعی تولید می شود و لذا می توانید با توجه به ذائقه خودتان هر طعم از این محصول کاملا ارگانیک و منحصر به فرد را سفارش دهید که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.حبه ی عناب شاینا

طعم های حبه عناب شاینا

حبه عناب یک فراورده از میوه خشک عناب می باشد یعنی اینکه برای تولید این محصول عناب های خشک مورد استفاده قرار می‌گیرد به طوری که ابتدا عناب خشک کاملاً پودر شده و به وسیله پودر عناب حبه عناب تولید می‌شود.

در تولید حبه عناب تولید کننده های محصول که اکثراً در استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند فعالیت می کنند از میوه های خشک و محصولات کشاورزی دیگری برای طعم دار کردن انواع این محصول استفاده می کنند که باعث شده است تنوع حبه عناب بر اساس طعمش بسیار زیاد شود.

برای طعم دار کردن حبه عناب ابتدا پودر عناب آماده می شود و قبل از اینکه پودر عناب در قالب های تولید این محصول قرار بگیرد پودر محصولاتی مانند پودر زرشک پودر سنجد پودر زنجبیل و دارچین و غیره به پودر عناب افزوده می‌شود و به این صورت حبه عناب طعم دار تولید می گردد.

در حال حاضر این محصول توسط تولید کننده های آن بخصوص کارخانه شاینا در حدود بیش از ۱۰ طعم مختلف تولید می‌شود که به برخی از آن ها در ادامه اشاره می کنیم.

  • ساده
  • گل محمدی
  • زنجبیل
  • دارچین
  • سنجد
  • زیره
  • هل
  • کنجد
  • زردآلو
  • خرما
  • و…حبه ی عناب شاینا

قیمت کلی حبه عناب

قیمت در خرید و فروش تمام محصولات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ این اهمیت از این جهت است که بسیاری از موارد شده است که افراد به دلیل قیمت بالای یک محصول از خرید آن منصرف شده‌اند و یا به دلیل اینکه قیمتش مناسب بوده است ترغیب به خرید آن محصول شده‌اند.

با توجه به اینکه گفته شده حبه عناب از پودر کردن عناب خشک تولید می‌شود لذا طبیعی است که قیمت حبه عناب وابسته باشد به قیمت عناب خشک چراکه هر چقدر عناب خشک گران تر باشد در نتیجه پودر عناب گران‌تر می‌شود و طبیعی است که حبه عناب نیز افزایش قیمت داشته باشد.

قیمت کلی حبه عناب بر اساس مواردی از قبیل نوع طعم خریداری شده و همچنین خرید فله ای و یا بسته بندی این محصول متغیر میباشد.

هر کیلو حبه عناب در حالت فله ای برای طعم ساده قیمتی در حدود ۴۵ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان دارد که بر اساس حجم خرید این قیمت متغیر میباشد و همچنین در حالت بسته بندی چیزی در حدود ۵ تا ۱۰ هزار تومان بر این قیمت افزوده خواهد شد و در حالت طعم‌ دار نیز معمولاً ۱۰ هزار تومان گران تر نسبت به نوع ساده آن است.حبه ی عناب شاینا

خرید اینترنتی حبه ی عناب شاینا

حبه ی عناب شاینا که معروف ترین حبه عناب در ایران می باشد یکی از با کیفیت ترین نمونه های تولید شده در ایران است که از مرغوب ترین عناب ها در تولید آن استفاده می شود و همچنین تمام فاکتورهای بهداشتی در تولید این محصول رعایت شده و در حالت بسته بندی دارای سیب سلامت نیز می باشد.

با خرید اینترنتی حبه ی عناب شاینا میتوانید این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده آن در بیرجند سفارش دهید و با توجه به این که مستقیما از کارخانه آن را خریداری می کنید از تخفیف بسیار خوبی بهره مند خواهید شد و همچنین خواهید توانست محصولی که تولید روز است را سفارش دهید.

برای ثبت سفارش انواع حبه عناب چه به صورت فله ای و چه به صورت بسته بندی می توانید از طریق همین سایت اقدام بفرمایید که کافی است با کارشناسان فروش شرکت ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما