خرید دمنوش عناب از شرکت شاینا

خرید دمنوش عناب از شرکت شاینا شرق بیرجند با قیمت مناسبی انجام می شود لازم به ذکر است علاوه بر دمنوش عناب این کارخانه دمنوش هسته عناب نیز تولید می کند که می‌توان به عنوان جایگزین مناسبی برای چای از این دمنوش ها استفاده کرد. قیمت دمنوش عناب شاینا وابستگی شدیدی قیمت عناب خشک دارد که در ادامه مقاله به این موضوع می پردازیم.خرید دمنوش عناب

آشنایی با دمنوش عناب شاینا

امروز فراورده های زیادی از عناب تولید شده است که اکثر این فراورده ها توسط شرکت شاینا شرق بیرجند تولید می شود.

یکی از فرآورده های عناب که در سال‌های گذشته در بازار مشتریان زیادی داشته است دمنوش عناب می باشد چرا که این محصول علاوه بر طعم بی نظیری تمام خواص عناب را دارا می باشد که در بسته بندی شکیل ای در بازار به فروش میرسد.

دمنوش عناب شاینا از تکه های گوشت عناب تولید می شود به گونه ای که هسته عناب جدا شده فقط گوشت عناب به صورت تکه تکه شده در بسته بندی وجود دارد.

برای استفاده از این دمنوش لازم است که به مقدار لازم یعنی حدود چند قاشق غذاخوری را در مقدار مناسبی آب ریخته و با حرارت ملایم دم کنیم.خرید دمنوش عناب

خرید دمنوش عناب از کارخانه

با توجه به استقبال بسیار خوب مردم از این دمنوش کارخانه شاینا آن را به صورت بسته بندی در بازار به فروش می رساند که می توان برای خرید دمنوش عناب شاینا به نمایندگی های مجاز آن در سراسر کشور مراجعه کرد.

علاوه بر نمایندگی ها می توان این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه شاهینا تهیه نمود که برای این کار لازم است از طریق سایت شرکت عناب سازان شاینا شرق اقدام نمود‌.خرید دمنوش عناب

فروش دمنوش عناب به صورت فله ای

دمنوش هسته عناب و دمنوش عناب توسط کارخانه شاینا به دو صورت بسته بندی و فله ای به فروش می رسد چراکه با توجه به تقاضای افراد مختلف حالت فله ای نیز مورد توجه قرار گرفته است.

فروش دمنوش عناب شاینا به صورت فله ای در دسته بندی های کیلویی انجام می شود که معمولاً در کارتون و یا نایلون های بزرگ این کار انجام می شود.

قیمت دمنوش عناب بستگی به قیمت عناب خشک دارد چرا که این فراورده از عناب خشک تولید می شود لذا هر چقدر که عناب گران تر شود این فرآورده نیز افزایش قیمت خواهد داشت شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از قیمت روز دمنوش عناب شاینا با مشاورین فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما