خرید عمده عناب خشک شده از بازار بیرجند

خرید عمده عناب خشک شده از بازار بیرجند با قیمت بسیار مناسب انجام می شود چرا که مرکز عناب ایران استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند است. از این شهر می توان انواع عناب خشک و تازه از ریز دارویی تا عناب درشت درجه یک آجیلی را با قیمت مناسبی تامین نمود؛ که برای این منظور لازم است با فروشنده های دست اول این محصول ارتباط برقرار کرد.عناب خشک شده

انواع عناب خشک شده بیرجند

عناب یک محصول باغی است که در استان خراسان جنوبی به فراوانی کشت شده به طوری که حدود 95 درصد عناب ایران در این استان کشور تولید می شود.

عناب به دو حالت تازه و خشک از باغ برداشت می شود که کشاورزان برای افزایش ماندگاری این محصول آن را خشک می کنند و خشک کردن عناب ها به صورت کاملا طبیعی و بر روی درخت انجام می شود.

عناب خشک شده انواع مختلفی دارد که این درجه بندی ها بر اساس پارامتر هایی مانند میزان چروک، رنگ و اندازه عناب صورت می گیرد.

عناب بر اساس رنگ به دو نوع جگری و روشن تقسیم می شود.
بر اساس میزان چروک و اندازه به دو نوع عناب دارویی و عناب آجیلی تقسیم می شود. (عناب هایی که چروک زیادی دارند و یا خیلی ریز هستند به عنوان عناب دارویی شناخته می شوند و سایر عناب ها در چرخه آجیلی قرار می گیرد که بیشتر هم مربوط به عناب های درشت است.)عناب خشک شده

بازار فروش عناب در بیرجند

بیرجند به عنوان اصلی ترین و بزرگترین تولید کننده عناب در ایران شناخته می‌شود؛ از این رو فروش عناب در بازار بیرجند به صورت عمده انجام می‌شود.

بازار فروش عناب در بیرجند با آغاز فصل پاییز که همزمان با برداشت عناب از باغات مختلف است رونق بسیار خوبی می گیرد و در این زمان می توانیم شاهد فروش عمده انواع عناب در این بازار باشیم.

کشاورزان محصول خود را به این بازار می آورند و به بازاریان و بنکداران به فروش می رسانند و این بازاریان با سود بسیار کم عناب را در بازار های مختلف کشور توزیع می کنند تا مردم کل کشور بتوانند به راحتی این محصول را از بازار شهر خودشان خریداری کنند.
عناب خشک شده

خرید عمده عناب از خراسان جنوبی

همانطور که گفته شد خراسان جنوبی مرکز عناب در ایران است لذا برای خرید عمده عناب بهتر است که از بازار های این استان اقدام کرد که علت اصی آن هم پایین بودن قیمت عناب خشک در این بازار ها هست چرا که عناب به فراوانی در این مراکز یافت می شود.

برای خرید عمده عناب خشک شده از بیرجند و به طور کلی خراسان می توان از محل های زیر اقدام نمود:

  • حضور مستقیم در بازار فروش عناب بیرجند
  • شرکت های توزیع کننده عناب در کشور
  • تجار و کسبه فعال در این زمینه
  • وب سایت های اینترنتی فروش عناب بیرجند
  • کشاورزان و باغداران
  • و…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما