خرید عناب خشک | قیمت نوع درجه یک آن در بازار تهران

خرید عناب خشک ( Dried jujube) در تمام فصل های سال امکان پذیر است. قیمت عناب درجه یک در بازار تهران (Tehran) نسبت به قیمت عناب در بیرجند (Birjand) گرانتر می باشد. اما جای نگرانی نیست چرا که ما در مجموعه آرمیس (armisnuts) ساختاری فراهم کردیم که شما در هر کجای ایران و فقط با خرید اینترنتی عناب می توانید از قیمت عناب در بیرجند بهرمند شوید.
جهت اطلاع از قیمت عناب خشک درجه یک و خرید عناب بیرجند با ما همراه باشید.خرید عناب خشک

عناب خشک ( Dried jujube)

عناب یک میوه باغی است که در اکثر استان های کشور بویژه شرق کشور کشت می شود. عناب در ابتدا تازه می باشد و کشاورزان برای زیاد کردن ماندگاری آن، اقدام به خشک کردن آن می کنند.

عناب که مزه ای شیرین دارد، بعد از خشک شدن کاهش وزن پیدا می کند و سطح آن چروک می شود. هر چقدر که چروک عناب کمتر باشد، عناب مرغوب تر به حساب می آید.

عناب، به دلیل خواص مختلفی که دارد از جمله:

  • در تصفیه خون
  • بالا بردن مقاومت بدن
  • جلوگیری از بیماری هایی مانند سرطان
  • کاهش دهنده فشار خون
  • تنظیم سیستم گوارش بدن
  • و…

همواره مورد توجه بوده و از قدیم از آن استفاده می شده است.خرید عناب خشک

تولیدکنندگان اصلی عناب

تولیدکنندگان اصلی عناب در استان خراسان جنوبی (south khorasan) می باشند. در این استان باغ های گوناگونی وجود دارد که هر ساله بهترین نوع عناب تازه
(Fresh jujube) را به بازار عرضه می کنند. از شهرهای گوناگون کشورمان می توانیم عناب های تولید شده در خراسان جنوبی را تهیه کنیم.

کشاورزان بیرجندی با زحمات فراوان عناب با کیفیتی را روانه بازار می کنند. در حال حاضر سالانه بیش از 6 هزار تن عناب در این استان برداشت می شود که 98 درصد عناب تولید شده در کل کشور می باشد.خرید عناب خشک

قیمت عناب درجه یک در بازار تهران

قیمت عناب درجه یک در بازار تهران و شهرهای دیگر کشورمان، متفاوت می باشد. می توانید با مراجعه به بازار، قیمت عناب تازه بیرجند، قیمت هر کیلو عناب خشک و غیره را به دست آورید.

در تهران بازار های بزرگ تهران و بازار مولوی از جمله مهمترین بازار های عرضه کننده عناب می باشند که به صورت عمده و کیلویی عناب را به فروش می رسانند. قیمت هر کیلو عناب خشک درجه یک در بازار تهران بیش از 50 هزار تومان می باشد که در مقایسه با بیرجند بسیار بیشتر است.خرید عناب خشک

بهترین نوع عناب خشک (The best kind of dried jujube)

بهترین نوع عناب خشک در مراکز خرید و فروش خشکبار عرضه می شود. در این مراکز فروشگاه های متعددی فعالیت می کنند که عرضه کننده با کیفیت ترین نوع این میوه در حالت خشک شده هستند.

این فروشگاه ها قیمت عناب 97 را که تولید سال گذشته است، اعلام می دارند. از آنان همچنین می شود قیمت عناب خشک درجه یک را به جویا شد.

برای خرید عناب خشک، بهتر است که به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. این فروشگاه ها بر اساس قانون نانوشته مشتری مداری، بهترین نوع محصول را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

از سویی می شود بهترین نوع عناب خشک را از خشکبار فروشی های سطح شهر هم به دست آورد. آنان قیمت روز عناب را هم به مشتریان خود اعلام می دارند و بر پایه آن، فروش را انجام می دهند.خرید عناب خشک

خرید عناب خشک

خرید عناب خشک در هر شهری که سکونت دارید و زندگی می نمایید، امکان پذیر است. شما می توانید از راه های مختلفی این نوع از میوه را تهیه کرده و از خوردن آن لذت ببرید.

در عصر کنونی مناسب ترین راه خرید عناب خشک استفاده از فضای اینترنت می باشد و می توان با مراجعه به سایت های اینترنتی فروش عناب خرید خود را انجام داد. در هنگام خرید از اینترنت لازم است تا از صحت و معتبر بودن فروشنده آن مطمئن شد.خرید عناب خشک

فروش عناب درجه یک در بازار های تهران

جهت خرید عناب خشک می توان به بازارهای خشکبار فروشی تهران مراجعه کرد و عناب درجه یک را خریداری نمود.

اگر سری به راسته چهارسوق بازار بزرگ تهران بزنید، می توانید فروشنده هایی را پیدا کنید که در کار فروش انواع عناب با کیفیت های مختلفی می باشند. این فروشنده ها در کار عرضه عمده و جزئی این نوع از محصول هستند.

البته خرید اینترنتی عناب تازه (Fresh jujube online shopping) از پایتخت هم امکان پذیر می باشد. می توانید با جستجویی ساده، سایت های گوناگونی را پیدا کنید که مرغوب ترین عناب را به فروش می رسانند. از آنان می توان در بسته بندیهای مختلفی خرید را انجام داد.

برای اینکه بتوانیم از مناسب ترین قیمت برای خرید عناب برخوردار شویم باید از عمده فروشان این محصول، عناب خود را خریداری کنیم.
خرید عناب خشک

اما عمده فروشان عناب چه کسانی هستند؟

عمده فروشان عناب (Jujube wholesalers)

عمده فروشان عناب این ها هستند:

  1. باغ داران که تولید کنندگان اصلی می باشند.
  2. گروه های بازرگانی که عناب را از باغ داران تهیه می کنند.
  3. نمایندگی این شرکت ها که در سراسر کشور فعال اند.
  4. بازارهای خرید و فروش خشکبار که می شود در هر شهری به آن ها مراجعه کرد.

این گزینه ها در کار فروش عمده عناب هستند که می توانید جهت خرید عناب خشک به آنان مراجعه کنید. آنان محصول را در درجه بندی های متفاوتی به بازار عرضه می کنند.

کسانی که در کار فروش جزئی می باشند، می توانند به این مراجع سر زده و خرید عمده عناب را انجام دهند.

چنانچه قصد خرید عمده عناب را دارید، با مجموعه آرمیس در تماس باشید تا بتوانید بدون واسطه عناب مورد نظر خود را تهیه کنید. چرا که ما خود کشاورز و تولید کننده عناب هستیم. 
خرید عناب خشک

کیفیت عناب های موجود در بازار تهران

کیفیت عناب های موجود در بازار تهران بسیار متفاوت است و خریداران می توانند با توجه به نیاز خود هر نوع از کیفیت عناب را که خواهان باشند خریداری کنند. اما عمدتا در بازار تهران عناب با کیفیت به فروش می رسد.

حال سوال اینجاست که منظور از عناب با کیفیت (Quality jujube) چه عنابی است؟

عناب با کیفیت باید دارای ویژگی ها زیر باشد:

  • کرم خوردگی نداشته باشد.
  • کهنه نباشد.
  • تمیز باشد.
  • درشت باشد.
  • کپک زده نباشد.
  • مرطوب نشده باشد.

با مراجعه به بازار پایتخت می توان قیمت عناب تازه در تهران را به دست آورد و همچنین قیمت عناب بیرجند را از فروشنده های معتبر و با سابقه جویا شد. این فروشنده ها بهترین نوع عناب موجود در بازار به مشتریان خود به فروش می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما