خرید عناب درشت از بیرجند

خرید عناب درشت از بیرجند به صورت عمده و با قیمت ارزان انجام می شود. علاوه بر عناب درشت بیرجند از این شهر می توان انواع عناب تازه و خشک را تهیه نمود. در این مقاله به خرید انواع عناب درشت از بیرجند و اینکه عناب کیلویی چند تومان است می پردازیم لذا با ما همراه باشید.خرید عناب درشت

عناب درشت بیرجند

از گذشته های دور همواره استفاده از عناب در درمان بسیاری از بیرماری ها استفاده می شده است و امروزه نیز از عناب در درمان دیابت و سایر بیماری های مشابه استفاده می شود.

عناب با اینکه بیشتر به صورت آجیلی مورد مصرف قرار می گیرد اما یکی از مهمترین میوه های دارویی در ایران به حساب می آید. خواص عناب در تمام نمونه های عناب وجود دارد و اندازه عناب تحت هیچ شرایطی از این نظر مهم نمی باشد اما به مانند همه محصولات کشاورزی مردم تمایل به استفاده از عناب درشت را دارند.

خرید عناب درشت بیرجند به دلیل اینکه این نوع از عناب یکی از نمونه های محبوب در بین مصرف کنندگان عناب می باشد بسیار زیاد انجام می شود. لازم به ذکر است که عناب به هنگام برداشت به صورت درهم و یا مخلوط می باشد که به وسیله الک های مخصوص از ریز تا درشت سورت بندی می شود.خرید عناب درشت

فصل برداشت عناب درشت در بیرجند

فصل برداشت عناب درشت در بیرجند کدام فصل می باشد؟ آیا زمان برداشت عناب تازه و خشک متفاوت می باشد؟ در این بخش از مقاله به پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت.

عناب یک میوه درختی می باشد که هم به صورت تازه و هم به صورت خشک شده برداشت می شود.

فصل برداشت عناب در مناطق مختلف خراسان جنوبی متفاوت می باشد که این تفاوت در متفاوت بودن آب و هوای این مناطق است. در مناطق گرمتر استان خراسان جنوبی مانند شهرستان زیرکوه و قاین عناب تازه از اوایل مرداد شروع به برداشت می شود این در حالی است که عناب تازه در شهرستانی مانند سربیشه که آب و هوای سردی دارد از اواخر شهریور شروع به برداشت می شود.

اما به طور کلی فصل برداشت عناب درشت در حالت تازه از اواسط مرداد تا اواخر شهریور می باشد و همچنین عناب خشک بیرجند در اوایل مهرماه شروع به برداشت می شود.خرید عناب درشت

خرید انواع عناب از بیرجند

برای خرید عناب درشت و ریز از بیرجند لازم است تا با فروشندگان این محصول در خراسان جنوبی ارتباط برقرار کرد.

به دو روش می توان عناب را از بیرجند خریداری کرد:

  1. خرید اینترنتی عناب که این روش باعث خواهد شد از سراسر کشور بتوان به راحتی و بدون صرف هزینه اضافی عناب مورد نظر خود را خریداری کرد.
  2. خرید حضوری عناب که در این روش لازم است به استان خراسان جنوبی صفر کرده و با فروشندگان آن ارتباط برقرار کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما