خرید کلی حبه عناب شاینا ( طعم های مختلف )

خرید کلی حبه عناب شاینا با طعم های مختلف که توسط این شرکت تولیدی تولید می گردد امکان پذیر است. طعم های مختلف حبه عناب با توجه به ذائقه افراد مختلف تولید شده است تا افراد بتوانند با توجه به سلیقه خود این محصول را مورد استفاده قرار دهند تا از خواص بالای آن بهره مند گردند.خرید حبه عناب شاینا

تولید حبه عناب توسط کارخانه شاینا

حبه عناب به عنوان مهمترین فرآورده عناب خشک شناخته شده است به طوری که این محصول از پودر کردن عناب خشک تولید می شود و حدود ۵، ۶ سالی شده است که از زمان تولید این محصول میگذرد.

حبه عناب از آنجایی که از عناب خشک تولید می‌شود تمام خواص عناب را دارا است و با توجه به این که هسته عناب در تولید حبه عناب گرفته می شود این امر باعث شده است تا افراد مختلف تمایل داشته باشند تا این محصول را مورد استفاده قرار دهند چرا که با مصرف آن می توانند از خواص عناب بهره مند گردند.

برای اولین بار در کشور شرکت عناب سازان شاینا شرق با مدیر عاملی آقای محمد افسری و با نبوغ جوانان بومی استان خراسان جنوبی اقدام به تولید فراورده های بی نظیر از عناب کردند.

کارخانه شاینا به عنوان اولین و رسمی ترین تولید کننده حبه عناب در کشور شناخته می‌شود چرا که تولید این محصول توسط این کارخانه ثبت اختراع شده و دیگر تولیدی ها نمی توانند آن را به صورت رسمی تولید کنند.

در حال حاضر سالانه ده ها تن حبه عناب در استان خراسان جنوبی تولید می شود که بیش از ۹۲ درصد آن متعلق به تولیدات کارخانه شاینا است.

تولیدات کارخانه شاینا به سراسر ایران و به خصوص شهرهای از قبیل تهران مشهد اصفهان کرج و غیره ارسال می‌شود.خرید حبه عناب شاینا

بررسی طعم های حبه عناب

حبه عناب در طعم های بسیار متنوعی تولید می‌شود و البته لازم به ذکر است بدانید منظور از طعم و افزودنی غیر مجاز نیست بلکه میوه های خشک مختلف پودر شده و پودر آن با پودر عناب ترکیب می‌شود و حبه عناب طعم دار به وجود می‌آید.

به عنوان مثال حبه عناب با طعم سنجد بدین صورت است که پودر عناب با پودر میوه سنجد ترکیب شده و بر اثر این اتفاق حبه عناب با طعم سنجد تولید می گردد.

در حال حاضر در کارخانه شاینا بیش از ۱۱ طعم مختلف برای حبه عناب وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم.

  1. ساده
  2. زنجبیل
  3. دارچین
  4. زیره
  5. زرشک
  6. زردآلو
  7. کاکائو
  8. گل محمدی
  9. توت
  10. خرما
  11. سنجد

این طعم ها در کارخانه شاینا تولید شده و به صورت فله و بسته بندی به فروش می‌رسد که اکثرا هم به صورت بسته بندی در بازار توزیع می شود.

از نظر قیمت طعم های مختلف حبه عناب قیمت های متفاوتی دارند و به طور کلی طعم ساده حدود ۱۰ هزار تومان ارزان تر از سایر طعم ها است.خرید حبه عناب شاینا

خرید کلی حبه عناب شاینا

با توجه به خواص دارویی و همچنین مزه بسیار خوبی که این محصول دارد افراد زیادی هستند که تمایل دارند تا این محصول را مورد استفاده قرار دهند اما سوالی که برای آن ها وجود دارد این است که این محصول را چگونه تهیه کنند چراکه دسترسی مستقیم با تولید کننده آن ندارند.

چند سالی شده است با وجود نمایندگی های مختلف در شهرهای سراسر ایران به خصوص شهرهای بزرگ‌تر امر خرید برای بسیاری از علاقه مندان حبه عناب راحت شده است چرا که می‌توانند به صورت حضوری به نمایندگی‌های حبه عناب مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهند.

اما ممکن است در بسیاری از شهرهای ایران نمایندگی برای پخش محصولات شرکت شاینا وجود نداشته باشد لذا این افراد نگرانی برایشان وجود ندارد چرا که می‌تواند از طریق وب سایت‌های اینترنتی و فضای مجازی برای خرید اقدام کنند.

برای خرید کلی حبه عناب شاینا همچنین سایر فرآورده‌های عناب از قبیل دمنوش عناب می توانید از طریق همین سایت و یا دیگر وبسایت هایی که در فضای گوگل وجود دارد با فروشنده های شرکت های مختلف ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

5

  1. درود بر گردانندگان این وب سایت. مسلما با توجه به محتوای ارائه شده و پشتیبانی قوی سایت می توان با اطمینان خاطر بیشتر و تکیه بر تجارت الکترونیک در هزینه های فرایند خرید صرفه جویی قابل توجه ای انجام داد. علاوه بر این این سایت می تواند تنوع وسیعی از محصولات را در اختیار شما قرار دهد و حق انتخاب گسترده ای در پیش چشم مشتری قرار دهد.

  2. حبه عناب بسیار محصول مفیدی است که هنگام سرماخوردگی می توان ان را در اب حل کرد و استفاده نمود

  3. سلام و وقت بخير
    من از انواع طعم های عناب استفاده کردم و خیلی خوشمزه و بهداشتی بودند . این سایت و عناب های متنوع اون رو به دوستداران محصول عناب توصیه میکنم. حتما استفاده کنید و لذت ببرید. با تشکر از عوامل سایت

  4. سلام
    حبه عناب شاینارا از این سایت خرید کنید که خیلی مقرون به صرفه است من که راضیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما