شرکت عناب سازان شاینا شرق بیرجند

شرکت عناب سازان شاینا شرق بیرجند شرکتی است که در زمینه فراوری محصولات کشاورزی از جمله عناب فعالیت می کند و توانسته است فراورده های زیادی از جمله حبه عناب را برای این محصول تولید کند و در حال حاضر در استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند واقع است که در این مقاله تصمیم داریم به طور کامل در رابطه با این شرکت و محصولات تولید شده توسط آن صحبت کنیم لذا با ما همراه باشید.شرکت عناب سازان شاینا شرق

معرفی کامل شرکت عناب سازان شاینا

همه ما به خوبی می‌دانیم که وقتی یک محصول فرآوری شود و از شکل خام‌ فروشی خارج شود باعث می شود که ارزش افزوده آن چندین برابر شود و علاوه بر این موضوع باعث افزایش اشتغال برای جوانان بسیاری خواهد شد لذا چند سالی شده است که سیاست کشور در این زمینه بوده و در تلاش اند تا بتوانند تولیدی های زیادی را برای محصولات مختلف به وجود آورند چرا که خود به خود مشکل اشتغال افراد زیادی را برطرف خواهد کرد.

در استان خراسان جنوبی محصولات استراتژیک زیادی از جمله عناب زرشک و زعفران کشت می‌شود که سالیان زیاد بود که فقط به صورت خام فروشی مورد استفاده قرار می گرفته و عملاً سود اصلی آن از استان خراسان جنوبی خارج می شد و لذا کشاورزان و همچنین فعالان حاضر در بازار برجند از سود اصلی این محصول بی بهره بودند.

در حال حاضر چند سالی شده است که توجهات در رابطه با تولید فرآورده های مختلف از جمله فراورده های عناب در استان خراسان جنوبی افزایش یافته است که این موضوع سبب شده است ارزش افزوده محصول عناب چندین برابر افزایش یابد به خصوص عناب های ریز چرا که در تولید حبه عناب از عناب ریز استفاده می‌شود.

شرکت عناب سازان شاینا شرق نخستین تولید کننده حبه عناب در ایران می باشد که در شهر بیرجند قرار دارد و در حال حاضر با ثبت اختراع این محصول انحصار تولید حبه عناب را گرفته و به نوعی هیچ تولیدی دیگری حق تولید رسمی حبه عناب را ندارد.

تولیدی شرکت شاینا در جاده خوسف و بیرجند قرار دارد و دفاتر فروش و پخش زیادی برای این محصول در شهر بیرجند فعال هستند و همچنین با اعطای نمایندگی توسط این شرکت در شهرهای مختلف باعث شده است که حجم فروش هایش چندین برابر شده و همچنین دسترس‌پذیری عموم مردم به محصولات تولید شده توسط این کارخانه راحت‌تر شود‌.شرکت عناب سازان شاینا شرق

محصولات تولید شده توسط کارخانه شاینا شرق

در حال حاضر تنها شرکت رسمی که در زمینه تولید فرآورده های مختلفی از عناب فعالیت می‌کند شرکت شاینا است که محصولات مختلفی در حال حاضر از میوه عناب تولید شده است که توسط کارخانه شاینا به فروش میرسد.

مهمترین فرآورده عناب که پایه و اساس شرکت شاینا شرق نیز دقیقاً تولید همین فرآورده میباشد حبه عناب یا قند عناب است که بیشترین سهم از فروش در بین فراورده های میوه عناب را نیز این محصول دارد و به نوعی اصلی‌ترین و مهم‌ترین محصول تولید شده توسط شرکت عناب سازان شاینا شرق بیرجند است.

علاوه بر عناب حبه ای در کارخانه شایانا محصولات دیگری نیز تولید می شود که تماماً فرآورده‌های عناب و بیس و پایه اصلی کار همان عناب است که به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  • حبه عناب در ۱۳ طعم مختلف
  • دمنوش هسته عناب
  • دمنوش عناب (بدون هسته)
  • پودر عناب
  • پودر سنجد
  • پودر سنجد و خرما
  • و…

تمامی محصولات تولید شده توسط کارخانه شاینا شرق کاملا ارگانیک بوده و هیچ گونه ماده افزودنی و نگهدارنده در تولید این محصولات استفاده نمی شود که این موضوع باعث شده است توجهات به سوی محصولات تولید شده توسط این شرکت افزایش پیدا کند.شرکت عناب سازان شاینا شرق

لیست قیمت محصولات شرکت شاینا شرق

محصولات تولید شده در کارخانه شاینا شرق تماماً درجه یک و با بالاترین کیفیت ممکن می باشند و همچنین بهترین مواد اولیه در تولید آن استفاده می شود که کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت گواه بر این ادعا است.

قیمت محصولات شرکت شاینا شرق تماماً به قیمت میوه خشک عناب بستگی دارد چرا که هر چقدر قیمت میوه عناب خشک افزایش پیدا کند در نتیجه قیمت محصولاتی از قبیل حبه عناب دمنوش عناب و غیره نیز افزایش خواهد یافت چرا که این محصولات دقیقاً از عناب خشک تولید می‌شوند.

محصولات شرکت شاینا شرق دارای سه قیمت مختلف هستند که امر فروش و خرید را راحت‌تر کردند که به ترتیب قیمت نمایندگی قیمت فروشگاهی و قیمت مصرف کننده هستند که بر اساس حجم خریدتان یکی از این سه قیمت برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است محصولاتی که در لیست زیر قیمتش آورده شده است به صورت بسته‌ بندی هستند و لذا اگر شما به صورت فله‌ای بخواهید مثلاً حبه عناب را و یا پودر عناب را خریداری کنید در نتیجه از تخفیف ویژه بهره مند خواهید شد یعنی با قیمت ارزان تری خواهید توانست آن را خریداری کنید.

همچنین اگر حجم خریدتان چندین برابر باشد یعنی از حالت معمول افزایش پیدا کند و به صورت حجم زیاد بخواهید این محصولات را خریداری کنید قطعاً از قیمت اعلام شده در این لیست پایین تر برایتان در نظر گرفته خواهد شد.

در ادامه لیست قیمت محصولات تولید شده توسط کارخانه شرکت شرق بیرجند آورده شده است که می توانید بعد از بررسی برای ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.قیمت حبه عناب شاینا

فروش حبه عناب و سایر محصولات کارخانه شاینا

فروش حبه عناب هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی انجام می‌شود و علاوه بر آن سایر محصولات تولید شده در کارخانه شاینا نیز به صورت عمده و جزئی به فروش می‌رسد که با توجه به حجم خرید هر یک از شما قیمت‌ های متفاوتی می توانند برای آن در نظر گرفته شود به عنوان مثال کسی که برای مصرف شخصی خودش می‌خواهد در نتیجه با قیمت مصرف کننده برای او حساب خواهد شد و بقیه موارد نیز به همین ترتیب در نظر گرفته می‌شود.

فروش انواع حبه عناب در طعم های مختلف توسط دفاتر فروش این شرکت در شهر بیرجند و همچنین نمایندگی های شرکت عناب سازان شاینا شرق در شهرهای مختلف از جمله تهران مشهد اصفهان کرج و غیره انجام می‌شود که می‌توان به این نمایندگان نیز مراجعه کرده و خرید خود را انجام داد.

لازم به ذکر است فروش تمام محصولات شرکت عناب سازان شاینا شرق از طریق همین سایت یعنی سایت عنابستون انجام میشود و چنانچه خرید خود را از این طریق همین سایت انجام دهید به صورت کاملاً رایگان برایتان ارسال خواهد شد.شرکت عناب سازان شاینا شرق

سفارش اینترنتی تولیدات شرکت شاینا شرق بیرجند

علاوه بر مراجعه حضوری به بیرجند و یا نمایندگی های فروش کارخانه شاینا می توانید از طریق وب سایت های اینترنتی مختلف نیز سفارش خود را انجام دهید تا از هر کجای کشور که هستید بتوانید در کمترین صرف زمان و هزینه این محصول را از بیرجند خریداری کنید.

سفارش اینترنتی تولیدات شرکت شاینا شرق بیرجند توسط این سایت در حال انجام است که لازم است برای ثبت سفارش از طریق راه های ارتباطی که در این سایت قرار داده شده است با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید تا در کمترین زمان ممکن برایتان ارسال شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما