شرکت پخش انواع عناب بیرجند در تهران

شرکت پخش انواع عناب بیرجند در تهران با خرید عمده عناب از بیرجند آنرا به صورت جزئی و عمده در تهران و شهرهای اطراف آن از جمله کرج توزیع می کند. برای خرید عناب از این شرکت لازم است تا به صورت حضوری محل فروش آنها مراجعه کنیم و بعد از بررسی نمونه‌های مختلف عناب آن را که مورد نظر ما است خریداری کنیم.پخش عناب بیرجند

انواع عناب بیرجند

عناب محصولی است که به دو صورت از درخت برداشت می شود که هر کدام را باید در فصل برداشت آن اقدام به چیدن کرد و دیرتر یا زودتر باعث خراب شدن عناب می شود.

عناب بیرجند به دو نوع تازه و خشک تقسیم می‌شود که عناب تازه را در در نیمه دوم تابستان و عناب خشک را در پاییز از درختان برداشت می‌کنند. با توجه به اینکه ماندگاری عناب در حالت خشک شده حدود ۲ سال است این موضوع باعث می شود که کشاورزان تمایل داشته باشند و آنها را به این صورت برداشت کنند چرا که در حالت تازه ماندگاری در حدود دو هفته است و نمی توانند آن را بیشتر نگهداری کنند.

عناب بیرجند بر اساس نوع به دو دسته تقسیم می شود که در ادامه به طور مختصر به هر کدام از آنها اشاره می کنیم:

عناب جگری: این نوع از عناب که بیشتر در چاه های کشاورزی با آب شور به عمل می آید از کیفیت به نسبت بالایی برخوردار است. عناب جگری از نظر رنگ ظاهری دارای رنگ قرمز تیره می باشد و مغز سفید است به طوری که اگر یک دانه از عناب جگری را بشکافی کاملاً تو پر می باشد و دیگر مزیت این نوع عناب ریز بودن هسته آن است.

عناب روشن: عناب روشن که نام گذاری آن بر اساس رنگ ظاهری انجام شده است بدین صورت است که عناب از نظر رنگ ظاهری دارای رنگ قرمز روشن است. عناب روشن دارای هسته درشت تر نسبت به هسته عناب نوع جگری می باشد و همچنین مزه این نوع از عناب شیرین متمایل به ترش است و از نظر ظاهری چروک کمتری نسبت به عناب جگری دارد.پخش عناب بیرجند

پخش عناب بیرجند در تهران

پخش عناب بیرجند در شهرهای مختلف ایران از سوی نمایندگی ها و یا بازاریان مختلف در حال انجام است که می‌توان برای تهیه انواع عناب به آنها مراجعه کرد.

شهرهای بزرگ ایران از جمله تهران کرج تقاضای بیشتری نسبت به عناب دارند به همین دلیل مراکز پخش عناب در این شهرها بیشتر از سایر شهرهای ایران می باشد.

پخش عناب بیرجند در تهران توسط شرکت های مختلفی در حال انجام است که این شرکت‌ها با خرید عمده عناب از مرکز تولید آن یعنی خراسان جنوبی آن را به حاشیه سود جزئی بین خریداران عمده و خرده به فروش می رساند.پخش عناب بیرجند

شرکت های عرضه عناب در کشور

شرکت های عرضه عناب در کشور مسئولیت توزیع و پخش ان در شهرهای مختلف ایران را برعهده دارند که مردم و خریداران عناب از این طریق می‌توانند از این میوه منحصر به فرد استفاده کنند.

در حال حاضر سایت‌ های اینترنتی از سوی شرکت‌های پخش عناب راه اندازی شده است که می توان با سرچ در اینترنت وارد این سایت ها شده و بعد از بررسی نمونه های مختلف عناب آن را به مناسب کار ما است را خریداری کنیم.

اکثر شرکت های عرضه عناب در کشور در استان خراسان جنوبی و خراسان رضوی قرار دارند چرا که این منطقه از کشور مهد تولید عناب می باشد و و همین عامل باعث شده است که تعداد زیادی شرکت در این حوزه فعالیت داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما