صادرات عناب به تاجیکستان با قیمت ارزان

صادرات عناب به تاجیکستان با قیمت ارزان توسط شرکت های صادر کننده انواع عناب انجام می‌شود که این شرکت‌ها با توجه به درخواست مشتریان خود از کشور تاجیکستان نمونه‌های مختلف عناب را به صورت بسته بندی فله ای ارسال می‌کنند.صادرات عناب به تاجیکستان

انواع عناب صادراتی

عناب یکی از محصولاتی است که در استان خراسان جنوبی به فراوانی تولید می‌شود و اکثر عناب های تولید شده در ایران در بازار داخلی مورد مصرف قرار می‌گیرد و آن گونه که باید برای صادرات این محصول ارزشمند سرمایه گذاری نشده است و تبلیغات مناسبی در بازارهای جهانی برای عناب ایران صورت نگرفته است.

با وجود عدم تبلیغات مناسب برای عناب در بازارهای صادراتی از سوی کشور ایران باز هم کشورهایی هستند که تقاضای عناب ایران را دارند که بیشتر آن ها کشورهای همسایه ایران را شامل می‌شود مانند کشورهای افغانستان پاکستان ترکمنستان تاجیکستان و غیره.

در بازار ایران رسم است که به عناب های درشت و درجه یک که چروک کمی هم دارند عناب صادراتی گفته می‌شود و در واقع بهترین نوع عناب در ایران که قیمت آن هم از همه گرانتر است به عنوان عناب صادراتی شناخته می شود.

اما در حقیقت نمی توان از سایر نمونه های عناب غافل شد چرا که هر عنابی که از ایران خارج شود عناب صادراتی است و فرقی نمی‌کند ریز باشد یا درشت گران باشد یا ارزان و به حالت کلی تعریفی که می‌توان برای عناب صادراتی داشت این است که هر نمونه عنابی که در خارج از مرزهای ایران تقاضا داشته باشد و از ایران خارج شود به آن عناب صادراتی گفته می‌شود.

نمونه هایی از عناب بوده است مانند عناب دارویی که ارزان‌ترین و ریز ترین نوع عناب است، اما در کشورهایی مانند پاکستان و هند تقاضای بسیار زیادی دارد لذا این نوع از عناب هم نوعی از عناب صادراتی به حساب می آید.صادرات عناب به تاجیکستان

قیمت عناب صادراتی

صادرات عناب به تاجیکستان معمولاً از مرزهای استان خراسان رضوی و از راه زمینی انجام می شود که هزینه حمل و نقل به نسبت مناسبی دارد و کشور تاجیکستان برای اینکه عناب ایران را خریداری کند باید با ترانزیت هایی که از کشور ترکمنستان و افغانستان عبور می کنند این کار را انجام دهد.

همانطور که گفته شد به هر عنابی که از ایران صادر شود عناب صادراتی گفته می‌شود لذا قیمت عناب صادراتی تنوع زیادی دارد و بستگی دارد چه نوع عنابی باشد، اما در حالت کلی قیمت عناب صادراتی تقریباً همان قیمت عناب در بازار داخلی می باشد.

اگر ملاک را بازار داخلی ایران در نظر بگیریم منظور از عناب صادراتی عناب های درشت و درجه یک است لذا قیمت عناب صادراتی که در بازار داخلی ایران عرف است بیش از ۵۰ هزار تومان می باشد و برای اطلاع دقیق تر می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.صادرات عناب به تاجیکستان

صادرات عناب به تاجیکستان با قیمت ارزان

کشور تاجیکستان در شمال شرقی ایران قرار دارد و بین ایران و تاجیکستان کشور ترکمنستان قرار دارد که صادرات عناب به تاجیکستان از طریق کشور ترکمنستان صورت می‌گیرد.

کشور تاجیکستان یکی از کشورهای فارسی زبان در دنیا به حساب می‌آید که این موضوع باعث شده است تا همکاری بسیار زیادی بین ایران با این کشور انجام بشود و گذشته تاریخی ما با کشور تاجیکستان به نوعی یکسان است و از یک نژاد به حساب می آییم.

صادرات عناب به کشور تاجیکستان با قیمت ارزان از طریق شرکت آرمیس انجام میشود که چنانچه قصد صادرات عناب به این کشور داشته باشید می توانید با مشاورین فروش ما در تماس باشید تا بهترین نمونه عناب برای این کشور را به شما معرفی کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما