عناب درشت بیرجند | فروش عمده آن در تهران

عناب درشت بیرجند یکی از نمونه های آجیلی این محصول می باشد که توسط نمایندگی های فروش عناب در شهر های مختلف کشور از جمله تهران و اصفهان به فروش می رسد. خرید و فروش عمده عناب درشت بیرجند در تهران به واسطه جمعیت مصرف کننده بالایی که دارد از رونق بیشتری نسبت به سایر شهر های کشور برخوردار می باشد.عناب درشت بیرجند

آشنایی با عناب درشت بیرجند

عناب را مروارید سرخ و یا یا یاقوت کویر می نامند چرا که خواص منحصر به فرد این محصول استراتژیک خراسان جنوبی باعث شده است طرفداران زیادی در بین عموم مردم داشته باشد.

خواصی مانند کاهش قند خون باعث شده افراد زیادی به جای استفاده از دارو های شیمیایی رو به استفاده از این محصول بیاورند لازم به ذکر است که عناب در در طب سنتی از سالیا قبل مورد تجویز پزشکان قرار می گرفته است.

در حال حاضر شهر بیرجند به عنوان مرکز استان خراسان جنوبی مهد تولید عناب در کشور لقب گرفته است به طوری که باغات زیادی از عناب در این شهر قرار دارد.

عناب را بر اساس اندازه آن دسته بندی می کنند به طوری که هر چقدر درشت تر باشد عناب مرغوب تر به حساب می آید از این رو عناب درجه یک بیرجند درشت ترین نوع این محصول است.عناب درشت بیرجند

قیمت عناب درشت بیرجند

در ایران عناب را به دو صورت دارویی و آجیلی مورد مصرف قرار می دهند بدین صورت که هر چقدر عناب ریزتر و چروکیده تر باشد به عنوان عناب دارویی به حساب می آید و عناب های درشت در چرخه مصرف آجیلی قرار می گیرند.

عناب هر چقدر که ریز تر باشد ارزان تر است از این رو عناب دارویی ارزان ترین نوع عناب می باشد و بالعکس عناب درشت آجیلی گرانترین نوع عناب به حساب می آید.

قیمت عناب درشت بیرجند به واسطه درجه بندی های مختلفی که دارد دقیقا مشخص نیست اما به صورت حدودی به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • قیمت عناب درشت معمولی (به اندازه یک سکه صد تومانی): 30 تا 35 هزار تومان
  • قیمت عناب درشت درجه یک (به اندازه یک سکه دویست تومانی): 40 تا 45 هزار تومان
  • قیمت عناب درشت صادراتی (به اندازه یک سکه پانصد تومانی): 50 تا 55 هزار تومان

برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز انواع عناب و دریافت تصاویر و ویدئوهای مربوط به هر نمونه با ما در ارتباط باشید.عناب درشت بیرجند

فروش عمده عناب درشت بیرجند در تهران

بازار عناب از اوایل فصل پاییز و همزمان با برداشت عناب از باغات بیرجند شروع می شود و رفته رفته تا شب عید نوروز رو به رشد می باشد و در نیمه اول سال نسبت به نیمه دوم خرید و فروش کمتری انجام می شود.

با آغاز فصل برداشت عناب در بیرجند یعنی مهرماه کاسبان و تجار عناب در تکاپوی خرید عناب می شوند و بعد از سورت بندی در کارگاه هالی عناب آن را به بازار عرضه می کنند.

بازار شهر های مشهد، اصفهان و تهران از اصلی ترین متقاضیان برای عناب بیرجند می باشند به طوری که فروش عمده عناب اکثرا به این شهر ها انجام می شود.

فروش عمده عناب درشت بیرجند در تهران در بازار های مولوی و تجریش انجام می شود به طوری که بازار مولوی تهران اصلی ترین بازار عناب در این کلان شهر به حساب می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما