فروشگاه پخش عناب بیرجند در بازار تهران

فروشگاه پخش عناب بیرجند در بازار تهران یکی از محل های توزیع عمده و کیلویی عناب در این کلان شهر له حساب می آید که با خرید عمده عناب از بیرجند ان را در تهران به فروش می رساند. برای خرید عناب از فروشگاه عرضه کننده آن در تهران لازم است تا به صورت حضوری به این فروشگاه در بازار مراجعه کرد و ضمن مطلع شدن از قیمت روز عناب، محصول مورد نظر خود را خریداری نمود.پخش عناب بیرجند

فصل برداشت عناب تازه و خشک در خراسان جنوبی

عناب یک محصول فصلی است که در استان خراسان جنوبی کشت می شود و به نوعی این استان مرکز تولید عناب در کشور است چرا که بیش از ۹۵ درصد عناب تولیدی در کشور متعلق به این استان است. در استان خراسان جنوبی شهرهای بیرجند خوسف و سربیشه از اصلی‌ ترین شهرهای تولید عناب به حساب می آیند.

از آنجایی که عناب یک محصول فصلی است بهتر است تا در فصل برداشت آن برای خرید این محصول اقدام کرد چرا که در این صورت می‌توان عناب را در کیفیت و قیمت مناسبی تهیه نمود.

عناب تازه محصولی است که فقط در تابستان یافت می شود و این محصول در نیمه دوم تابستان یعنی مرداد ماه و شهریور ماه از باغات برداشت می شود و بعد از آن این نوع عناب در بازار وجود ندارد چرا که ماندگاری این نوع نا بسیار پایین است و در حدود یک تا دو هفته می باشد.

توجه داشته باشید در صورتی که در غیر از این زمان بازار شاهد فروش عناب تازه بودید بدانید که آن عناب خشک است که با روش های مصنوعی یعنی بخار دادن و خیس کردن به شکل تازه در آمده است.

اما عناب خشک در مهر ماه و آبان ماه از درختان عناب برداشت می‌شود و از آنجایی که به صورت کاملاً خشک شده است این محصول تا حدود ۱ و یک یک و نیم سال ماندگاری دارد و به همین دلیل اکثر کشاورزان را به صورت خشک شده می چینند تا بتوانند با خیال راحت آنرا در زمان مناسب به فروش برساند.پخش عناب بیرجند

پخش عمده عناب بیرجند

عناب بیرجند معمولاً به صورت خشک شده در بازار یافت می شود و می توان این محصول را در تمام ایام سال به صورت خشک شده از بازارهای مختلف کشور خریداری نمود.

پخش عمده عناب بیرجند در بازارهای مختلف کشور توسط بازاریان و خشکبار فروشی های مختلف صورت می گیرد به نوعی که این بازاریان عناب را به صورت عمده از مرکز تولید آن یعنی خراسان جنوبی خریداری کرده و در شهرهای مختلف به صورت کیلویی و یا به صورت عمده عرضه می کنند.

پخش عناب بیرجند از طریق اینترنت نیز انجام می‌شود و این کار توسط وب‌سایت‌های مختلفی که به صورت تخصصی بر روی عناب کار می‌کنند انجام می شود لذا می‌توان با استفاده از این راه برای تهیه عناب مورد نظر خود اقدام کرد.پخش عناب بیرجند

فروشگاه پخش عناب در تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور از اصلی ترین بازارهای عناب کشور به حساب می آید به صورتی که با توجه به آمار ارائه شده می توان این نتیجه رسید که پایتخت کشور اصلی‌ترین محل برای خرید و فروش عناب است.

فروشگاه پخش عناب بیرجند در تهران یکی دوتا نیست و تعداد آنها بسیار زیاد می باشد که با مراجعه به بازارهای مختلف این شهر از بازار مولوی و بازار بزرگ تهران گرفته تا بازار تجریش و سایر بازارهای این شهر فروشگاه ها و محل هایی برای پخش و عرضه عناب بیرجند وجود دارد که می‌توان برای خرید عناب به صورت حضوری از این بازار ها استفاده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما