فروش دمنوش عناب شاینا با قیمت تولیدی

فروش دمنوش عناب شاینا با قیمت تولیدی از طریق فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی در حال انجام می باشد که برای خرید این محصول کافی است از طریق اینترنت جستجو کرده و سایت های فروش این محصول را پیدا کنیم و بعد از آن می توانید با شماره تماس هایی که در داخل این سایت قرار داده شده است تماس گرفته و سفارش خود را به ثبت برسانیم. دمنوش عناب شاینا

انواع دمنوش تولید شده در شرکت شاینا

شرکت شاینا یکی از شرکت‌های می‌باشد که اقدام به تولید فراورده های مختلفی از عناب کرده است یعنی این شرکت مواد اولیه مورد نیاز خود را که همان عناب است را از کشاورزان خریداری کرده و سپس با استفاده از علم روز اقدام به تولید فرآورده‌های مختلفی مانند حبه عناب دمنوش عناب دمنوش هسته عناب شیرینی عناب و غیره کرده است.

شرکت عناب سازان شاینا شرق در شهر بیرجند قرار دارد و به دلیل اینکه مرکز تولید عناب نیز همین منطقه می باشد می تواند مواد اولیه لازم برای تولید محصولات خود را با قیمت بسیار مناسبی از کشاورزان بیرجندی خریداری کند و در حال حاضر توانسته است حبه عناب را در ۱۳ طعم مختلف و همچنین دمنوش های متنوعی از عناب و پودر های مختلفی از عناب و سنجد را تولید کند.

در شرکت شاینا دو نوع دمنوش تولید می‌شود که اولین آن دمنوش هسته عناب میباشد یعنی گوشت عناب از هسته جدا شده و هسته آن به صورت تیکه تیکه شده می باشد که می توان آن را به مانند چای دم کرد و مورد استفاده قرار داد.

نوع دوم دمنوش دمنوش عناب می باشد که بدون هسته است یعنی گوشت عناب به حالت تیکه تیکه شده در آمده و این مورد را نیز مانند چای می‌توانیم دم کنیم که طعم و بوی بسیار مطلوبی دارد.دمنوش عناب شاینا

قیمت دمنوش عناب و هسته عناب

قیمت دمنوش عناب و دمنوش هسته ای عناب به قیمت عناب خشک بستگی دارد چرا که این محصولات از عناب خشک تولید می شود لذا هر چقدر که قیمت عناب خشک افزایش پیدا کند طبیعتا قیمت این محصول نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

در ادامه لیستی کامل از قیمت های مختلف محصولات تولید شده در شرکت شاینا آورده شده است که علاوه بر قیمت انواع حبه عناب می‌توانید قیمت های دمنوش عناب و دمنوش هسته عناب را نیز مشاهده بفرمایید.قیمت حبه عناب شاینا

فروش دمنوش عناب شاینا با قیمت تولیدی

دمنوش عناب شاینا توسط فروشگاه ها و نمایندگی های مختلفی در سطح کشور به فروش میرسد که می توان با مراجعه به آنها این محصول منحصر به فرد را خریداری کرد.

دمنوش عناب شاینا از طریق سایت‌های اینترنتی مختلفی با قیمت تولیدی به فروش می رسد که می توان از طریق آن ها انواع دمنوش عناب و همچنین حبه عناب را خریداری کرد.

لازم به ذکر است که می توانید به صورت مستقیم نیز به شرکت ساینا در بیرجند مراجعه کرده و نمونه های مختلف محصولات تولید شده در این شرکت را خریداری کنیم که می‌توان از طریق فروشگاه عنابکده که دفتر مرکزی این کارخانه به حساب می آید انواع محصولات را سفارش داد.دمنوش عناب شاینا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما