فروش عمده انواع عناب در بازار بیرجند

فروش عمده انواع عناب در بازار بیرجند انجام می شود چرا که این شهر قطب تولید عناب کشور است از این رو بازار این شهر و دیگر شهر های خراسان جنوبی از جمله قاین ( قائن ) اصلی ترین بازار برای فروش عمده عناب در کشور به حساب می آید. در این بازار می توان انواع عناب را با کیفیت ها و قیمت ها متفاوتی خریداری کرد.انواع عناب

انواع عناب بیرجند

عناب به دو صورت تازه و خشک از باغات بیرجند برداشت می شود که هر کدام علاقمندان خاص خود را دارد لازم به ذکر است عناب تازه در نیمه دوم تابستان و عناب خشک با شروع فصل پاییز در بیرجند برداشت می شود.

عناب بیرجند بر اساس فاکتور های متعددی دسته بندی می شود اما به طور کلی به دو نوع عناب جگری و عناب روشن تقسیم می شود که به طور کامل به آن می پردازیم.

  • عناب جگری: این نوع از عناب رنگ قرمز تیره و متمایل به رنگ جگری دارد. هسته این نوع از عناب کاملا ریز است، مزه آن شیرین و مغز پر هست.
  • عناب روشن: این نوع از عناب رنگ قرمز روشن دارد و هسته آن در مقایسه با عناب جگری درشت تر است؛ مزه شیرین متمایل به ترش دارد و مغز پر نیست.

علت این که یک عناب جگری می شود یا روشن در درجه اول به نوع درخت و منطقه ای که در آن کشت می شود بستگی دارد. علاوه بر این درختانی که با آب شور آبیاری می شود عناب جگری می دهند و همچنین نتیجه آبیاری با آب شیرین عناب روشن است.انواع عناب

بازار فروش عمده عناب در بیرجند

بازار فروش عمده عناب در بیرجند با حضور بازاریان و کسبه های متعدد توانسته است حجم زیادی از عناب های برداشت شده در استان خراسان جنوبی را به فروش برساند.

در این بازار می توان انواع عناب را با کمترین قیمت خریداری کرد چرا که به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری می شود و کمترین واسطه بین کشاورز و خریدار وجود دارد.

برای خرید عمده عناب از بازار بیرجند لازم است تا به این شهر مراجعه کرد اما ممکن است حضور در این شهر برای هر کسی امکان پذیر نباشد لذا می توان از طریق سایت های اینترنتی فروش عناب بیرجند برای خرید این محصول اقدام نمود.
انواع عناب

قیمت هر کیلو عناب تازه و خشک در بازار بیرجند

از آنجایی که بیرجند شهر عناب است لذا طبیعی هست که قیمت انواع عناب در این شهر از تمام شهر های ایران ارزانتر باشد.

قیمت هر کیلو عناب تازه و خشک در بازار بیرجند را می توان از طریق شرکت های پخش کننده این محصول استعلام گرفت همچنین شما عزیزان می توانید از طریق ارتباط با مشاورین فروئش مجموعه ما از قیمت روز عناب در بازار بیرجند مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما