فروش عمده عناب درجه یک بیرجند

فروش عمده عناب درجه یک بیرجند (First class jujube Birjand) در بازار عمده فروشی این شهر از طریق بنکداران و کشاورزان انجام می شود. در بیرجند انواع عناب درجه 1 را می توان به راحتی تامین کرد چرا که مرکز عناب ایران شهر بیرجند است. قیمت عمده عناب در بیرجند به واسطه تولید حجم زیاد از عناب در این منطقه بسیار مناسب تر از دیگر شهر ها می باشد.عناب درجه یک بیرجند

عناب درجه یک بیرجند

شهر عناب در ایران، بیرجند است به طوری که سالانه هزاران تن عناب در این شهر برداشت و در کل کشور پخش می شود.

شرایط آب و هوایی خراسان جنوبی به گونه ای است که کشاورزان قادر به کشت هر محصولی نیستند از این رو به دنبال محصولاتی بوده اند که با شرایط سخت آب و هوایی سازگار باشد.

عناب از آن دسته از محصولات است که قابلیت کشت در شرایط سخت جوی را دارد و به همین منظور کشاورزان خراسانی این محصول را به صورت گسترده کشت می کنند.

بعد از برداشت عناب از باغات، کشاورزان و فروشندگان عناب آن را بر اساس اندازه، رنگ و میزان چروک دسته بندی کرده و در بازار عرضه می کنند؛ لازم به ذکر است هر چقدر عناب درشت تر باشد و میزان چروکش کمتر باشد به عنوان عناب مرغوبر شناخته می شود.

عناب درجه یک بیرجند را می توان از طریق ارتباط با کشاورزان و فروشندگان مختلف آن خریداری نمود.عناب درجه یک بیرجند

قیمت عمده انواع عناب در بازار بیرجند

قیمت عمده انواع عناب در بازار بیرجند از سوی کشاورزان و فروشندگان عناب تعیین می شود و با توجه به کیفیت و مرغوبیت هر نوع از عناب شاهد قیمت های متنوعی از این محصول هستیم.

در تعیین قیمت عناب مهمترین مسئله صاف بودن و یا چروک بودن آن است چرا که اگر عناب بیش از حد معمول چروکیده باشد جزء عناب های دارویی محسوب می شود هر چند اگر عناب درشتی هم باشد. (عناب دارویی ارزان ترین نوع عناب است)

قیمت عمده عناب درجه یک بیرجند در سال جاری بیش از 50 هزار تومان است و هر چقدر که عناب درشت تر باشد قیمتش بیشتر می شود. گرانترین عناب مربوط به عناب دستچین می باشد.عناب درجه یک بیرجند

فروش عمده عناب درجه 1

فروش عمده عناب درجه یک بیرجند در شهر های مختلف کشور از سوی عمده فروشی های خشکبار انجام می شود که می توان ضمن استعلام قیمت عناب از این مراکز برای خرید عمده عناب نیز استفاده نمود.

یکی از مهمترین بازار های عمده فروشی عناب، بازار مولوی تهران می باشد به طوری که هر ساله حجم زیادی از انواع عناب بیرجند در این بازار به فروش می رسد.

برای اطلاع از قیمت روز انواع عناب و مشاوره برای خرید عناب با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما