فروش عمده عناب درشت با نازلترین قیمت

فروش عمده عناب درشت با نازلترین قیمت از سوی مراکز پخش و توزیع این محصول در شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود. عناب درشت انواع مختلفی دارد که از درشت معمولی گرفته تا درشت دستچین صادراتی متغیر است که هر کدام از این نمونه ها دارای قیمت خاص خودش می باشد.عناب درشت

عناب درشت (Coarse jujube)

عناب از جمله محصولاتی است که در سایزهای مختلف از درخت برداشت می شود و بعد از از چیده شدن عناب این محصول از سوی فروشنده های مختلف آن صورت بندی شده و در درجه های مختلف در بازار عرضه می گردد.

عناب های درشت در ایران بیشتر جنبه مصرف آجیلی دارد و در کنار سایر خشکبار و آجیل استفاده می شود به خصوص در مناطق شرقی کشور یعنی استان‌های خراسان جنوبی و استان‌های خراسان رضوی این‌گونه از مصرف عناب رواج بیشتری دارد.

عناب هر چقدر که درشت تر باشد از نظر عرف و بازار پسندی نمونه بهتری به حساب می‌آید به گونه‌ای که قیمت عناب در حالت درشت گرانتر از قیمت عناب ریز است و عناب های درشت نیز هر چقدر که اندازه آنها بیشتر می شود و سطح ساختاری دارند دارای قیمت بیشتری نیز خواهند بود.عناب درشت

قیمت انواع عناب درشت بیرجند

عناب های درشت در تمام ایام سال مشتری های خاص خود را دارند و برخلاف عناب دارویی که فقط در فصل زمستان مورد مصرف قرار می گیرد این گونه از عناب در تمام روزهای سال از سوی مصرف کنندگان استفاده می شود.

بازار عناب درشت بیرجند در یکی دو ماه مانده به عید نوروز رونق بسیار بالایی می گیرد چراکه در این زمان اکثر افراد در کنار سایر آجیل‌ها عناب های درشت را نیز خریداری می کنند تا به صورت آجیلی بتوانند استفاده کنند.

خواص منحصر به فرد عناب در درمان بیماری هایی مانند دیابت باعث شده است بسیاری از افراد این میوه را به عنوان یک داروی گیاهی مورد مصرف قرار دهند.

عناب درشت قیمت های مختلفی دارد به گونه‌ای که هر چقدر درشت تر باشد و یا سطح صاف تری داشته باشد از دیگر نمونه ها گران تر خواهد بود به طور کلی قیمت عناب درشت در بیرجند از حدود ۴۰ هزار تومان شروع شده و تا ۱۰۰ هزار تومان نیز میرسد.

برای اطلاع دقیق تر از قیمت نمونه‌های مختلف اندازه درشت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید  که عناب نمونه‌های مختلفی دارد و نمی‌توان قیمت دقیقی از آن در اینجا اعلام کرد.عناب درشت

فروش عمده عناب درجه یک درشت

فروش عمده عناب درجه یک درشت از سویی بازارهای عمده فروشی مختلف کشور با قیمت های مختلفی انجام میشود در این بازارها می توان انواع عناب برا خریداری کرد.

خریداران عمده عناب اغلب خشکبار فروشی ها، عمده فروشی ها، صادرکنندگان و عطاری ها به شمار می روند که می‌توان برای خرید عمده عناب در شهرهای مختلف به این محل‌ها مراجعه کرد.

علاوه بر این محل ها میتوان از طریق فضای مجازی از جمله وب سایتهای اینترنتی نیز انواع عناب مورد نظر خود را خریداری نمود که این محل ها هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی عناب به فروش می‌رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما